Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta - branża energetyczna – projekt infolinii obsługowej

    Unique People sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid   28,10 zł brutto/godz.
    13 godz.
    Zastanawiasz się co będzie należało do Twoich obowiązków? odbieranie połączeń od klientów firmy z branży energetycznej, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługę aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, budowanie pozytywnego wizerunku naszego Kontrahenta.
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z Językiem Niemieckim

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie I zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy; Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb; Obsługa posprzedażowa; Wsparcie techniczne; Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami; Ścisła współpraca z działem...
  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   lubuskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   lubuskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    9 dni
    Praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Zatrzymywanie klientów w usłudze subskrypcyjnej; Pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów rezerwujących loty Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z potencjalnymi klientami; Utrzymanie dobrych relacji z obecnymi klientami i identyfikacja ich potrzeb; Realizacja obsługi posprzedażowej; Dostarczanie wsparcia technicznego; Koordynacja zadań między działami; Współpraca z działami: sprzedaży,...
  • Doradca ds. Utrzymania Klienta (K/M)

    Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Zadania: telefoniczna sprzedaż polis ubezpieczeniowych komunikacyjnych (OC i OC+AC) profesjonalne doradztwo klientom - praca na tzw. „ciepłych leadach”
  • Manager ds. Inwestycji

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   lubuskie    praca mobilna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: realizację założonych celów sprzedażowych na podległym terenie; opracowywanie koncepcji z zakresu klimatyzacji; obsługę stałych, aktywnych klientów jak również pozyskiwanie nowych – firmy instalacyjne, generalni wykonawcy, projektanci/architekci;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubuskie Specjalista ds. Obsługi Klienta Lubuskie
Customer Solutions Specialist with foreign language

Customer Solutions Specialist with foreign language

UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.
lubuskie
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1190 dni temu
Customer Solutions Specialist with foreign language
Full-time
woj. lubuskie


Your responsibilities

 

The Customer Solutions Specialist develops a thorough understanding of UPS Core Technology alongside special Customer Solutions. He/She provides support and deployment of shipping, visibility and billing solutions to customers during the implementation phase, to ensure solutions meet and exceed customer and Sales expectations. Through technical consulting, he/she analyzes customer requirements to determine solutions that will assist them in delivering the right products to their customers more efficiently and develops project scopes to effectively deliver customer solutions. This position supports the Customer Facing Department to help grow the customer solutions business and keeps up-to-date on industry trends and technology developments.

 

Our requirements
  • University degree/diploma preferably in Computer Science;
  • Excellent English and German/Spanish/Dutch or French skills both verbal and written;
  • Very good PC skills, specifically all Microsoft Office products;
  • Excellent interpersonal relationship skills and strong communication abilities (including written, verbal and presentation skills);
  • Able to work under pressure and meet tight deadlines;
  • Excellent organizational skills and autonomy;
What we offer
  • Career development in a fast-growing international company
  • Work in a well-coordinated team and a nice atmosphere
  • Permanent employment
  • Private medical care
  • Life insurance
  • MultiSport card
  • Bicycle parking
FUTURE YOU GETS MORE
  • PRIVATE HEALTHCARE
  • LIFE INSURANCE
  • MULTISPORT CARD
  • LOCATION
  • UPS UNIVERSITY
  • ONBOARDING PROGRAM
  • JOB OPPORTUNITY PROGRAM
  • RETIREMENT PLANS

More than 480,000 UPSers move goods, capital and information across the world and deliver over 20 million items to their destinations every day. Our success is based on team work and the willingness of each individual to achieve greatness in their area of work. In our development programs, UPSers discover today what they can become in the future. We’re especially proud of our Women Leadership Development Program, a landmark initiative in the logistics industry.

We love logistics because we have a passion for people. We do not tolerate any unequal treatment – neither during the hiring process nor in our teams’ everyday work.


Your responsibilities

 

The Customer Solutions Specialist develops a thorough understanding of UPS Core Technology alongside special Customer Solutions. He/She provides support and deployment of shipping, visibility and billing solutions to customers during the implementation phase, to ensure solutions meet and exceed customer and Sales expectations. Through technical consulting, he/she analyzes customer requirements to determine solutions that will assist them in delivering the right products to their customers more efficiently and develops project scopes to effectively deliver customer solutions. This position supports the Customer Facing Department to help grow the customer solutions business and keeps up-to-date on industry trends and technology developments.

 

Our requirements
  • University degree/diploma preferably in Computer Science;
  • Excellent English and German/Spanish/Dutch or French skills both verbal and written;
  • Very good PC skills, specifically all Microsoft Office products;
  • Excellent interpersonal relationship skills and strong communication abilities (including written, verbal and presentation skills);
  • Able to work under pressure and meet tight deadlines;
  • Excellent organizational skills and autonomy;
What we offer
  • Career development in a fast-growing international company
  • Work in a well-coordinated team and a nice atmosphere
  • Permanent employment
  • Private medical care
  • Life insurance
  • MultiSport card
  • Bicycle parking
FUTURE YOU GETS MORE
  • PRIVATE HEALTHCARE
  • LIFE INSURANCE
  • MULTISPORT CARD
  • LOCATION
  • UPS UNIVERSITY
  • ONBOARDING PROGRAM
  • JOB OPPORTUNITY PROGRAM
  • RETIREMENT PLANS

More than 480,000 UPSers move goods, capital and information across the world and deliver over 20 million items to their destinations every day. Our success is based on team work and the willingness of each individual to achieve greatness in their area of work. In our development programs, UPSers discover today what they can become in the future. We’re especially proud of our Women Leadership Development Program, a landmark initiative in the logistics industry.

We love logistics because we have a passion for people. We do not tolerate any unequal treatment – neither during the hiring process nor in our teams’ everyday work.

Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do UPS (Pracodawca), akceptujesz Politykę prywatności dla kandydatów UPS.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta - branża energetyczna – projekt infolinii obsługowej

    Unique People sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid   28,10 zł brutto/godz.
    13 godz.
    Zastanawiasz się co będzie należało do Twoich obowiązków? odbieranie połączeń od klientów firmy z branży energetycznej, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługę aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, budowanie pozytywnego wizerunku naszego Kontrahenta.
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z Językiem Niemieckim

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie I zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy; Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb; Obsługa posprzedażowa; Wsparcie techniczne; Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami; Ścisła współpraca z działem...
  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   lubuskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   lubuskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    9 dni
    Praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Zatrzymywanie klientów w usłudze subskrypcyjnej; Pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów rezerwujących loty Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z potencjalnymi klientami; Utrzymanie dobrych relacji z obecnymi klientami i identyfikacja ich potrzeb; Realizacja obsługi posprzedażowej; Dostarczanie wsparcia technicznego; Koordynacja zadań między działami; Współpraca z działami: sprzedaży,...
  • Doradca ds. Utrzymania Klienta (K/M)

    Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Zadania: telefoniczna sprzedaż polis ubezpieczeniowych komunikacyjnych (OC i OC+AC) profesjonalne doradztwo klientom - praca na tzw. „ciepłych leadach”
  • Manager ds. Inwestycji

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   lubuskie    praca mobilna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: realizację założonych celów sprzedażowych na podległym terenie; opracowywanie koncepcji z zakresu klimatyzacji; obsługę stałych, aktywnych klientów jak również pozyskiwanie nowych – firmy instalacyjne, generalni wykonawcy, projektanci/architekci;...