Najnowsze oferty pracy

  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   lubuskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania na stanowisku pracy: wprowadzanie zleceń produkcyjnych do systemu, kontakt z klientem: uzgodnienia dotyczące zleceń sprzedaży z produkcją, ustalanie terminów realizacji zamówień, potwierdzanie klientom przyjęcia zamówień wraz z terminem realizacji, telefoniczne oraz mailowe...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   lubuskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami; Realizacja obsługi posprzedażowej; Dostarczanie wsparcia technicznego; Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu; Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów; Promowanie pozytywnego...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   lubuskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 dni
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Praca także dla studentów studiów zaocznych. Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy; Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb; Obsługa posprzedażowa; Wsparcie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    6 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   lubuskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    9 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubuskie Specjalista ds. Obsługi Klienta Lubuskie
Customer Solutions Specialist with foreign language

Customer Solutions Specialist with foreign language

UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.
lubuskie
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1259 dni temu
Customer Solutions Specialist with foreign language
Full-time
woj. lubuskie


Your responsibilities

 

The Customer Solutions Specialist develops a thorough understanding of UPS Core Technology alongside special Customer Solutions. He/She provides support and deployment of shipping, visibility and billing solutions to customers during the implementation phase, to ensure solutions meet and exceed customer and Sales expectations. Through technical consulting, he/she analyzes customer requirements to determine solutions that will assist them in delivering the right products to their customers more efficiently and develops project scopes to effectively deliver customer solutions. This position supports the Customer Facing Department to help grow the customer solutions business and keeps up-to-date on industry trends and technology developments.

 

Our requirements
  • University degree/diploma preferably in Computer Science;
  • Excellent English and German/Spanish/Dutch or French skills both verbal and written;
  • Very good PC skills, specifically all Microsoft Office products;
  • Excellent interpersonal relationship skills and strong communication abilities (including written, verbal and presentation skills);
  • Able to work under pressure and meet tight deadlines;
  • Excellent organizational skills and autonomy;
What we offer
  • Career development in a fast-growing international company
  • Work in a well-coordinated team and a nice atmosphere
  • Permanent employment
  • Private medical care
  • Life insurance
  • MultiSport card
  • Bicycle parking
FUTURE YOU GETS MORE
  • PRIVATE HEALTHCARE
  • LIFE INSURANCE
  • MULTISPORT CARD
  • LOCATION
  • UPS UNIVERSITY
  • ONBOARDING PROGRAM
  • JOB OPPORTUNITY PROGRAM
  • RETIREMENT PLANS

More than 480,000 UPSers move goods, capital and information across the world and deliver over 20 million items to their destinations every day. Our success is based on team work and the willingness of each individual to achieve greatness in their area of work. In our development programs, UPSers discover today what they can become in the future. We’re especially proud of our Women Leadership Development Program, a landmark initiative in the logistics industry.

We love logistics because we have a passion for people. We do not tolerate any unequal treatment – neither during the hiring process nor in our teams’ everyday work.


Your responsibilities

 

The Customer Solutions Specialist develops a thorough understanding of UPS Core Technology alongside special Customer Solutions. He/She provides support and deployment of shipping, visibility and billing solutions to customers during the implementation phase, to ensure solutions meet and exceed customer and Sales expectations. Through technical consulting, he/she analyzes customer requirements to determine solutions that will assist them in delivering the right products to their customers more efficiently and develops project scopes to effectively deliver customer solutions. This position supports the Customer Facing Department to help grow the customer solutions business and keeps up-to-date on industry trends and technology developments.

 

Our requirements
  • University degree/diploma preferably in Computer Science;
  • Excellent English and German/Spanish/Dutch or French skills both verbal and written;
  • Very good PC skills, specifically all Microsoft Office products;
  • Excellent interpersonal relationship skills and strong communication abilities (including written, verbal and presentation skills);
  • Able to work under pressure and meet tight deadlines;
  • Excellent organizational skills and autonomy;
What we offer
  • Career development in a fast-growing international company
  • Work in a well-coordinated team and a nice atmosphere
  • Permanent employment
  • Private medical care
  • Life insurance
  • MultiSport card
  • Bicycle parking
FUTURE YOU GETS MORE
  • PRIVATE HEALTHCARE
  • LIFE INSURANCE
  • MULTISPORT CARD
  • LOCATION
  • UPS UNIVERSITY
  • ONBOARDING PROGRAM
  • JOB OPPORTUNITY PROGRAM
  • RETIREMENT PLANS

More than 480,000 UPSers move goods, capital and information across the world and deliver over 20 million items to their destinations every day. Our success is based on team work and the willingness of each individual to achieve greatness in their area of work. In our development programs, UPSers discover today what they can become in the future. We’re especially proud of our Women Leadership Development Program, a landmark initiative in the logistics industry.

We love logistics because we have a passion for people. We do not tolerate any unequal treatment – neither during the hiring process nor in our teams’ everyday work.

Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do UPS (Pracodawca), akceptujesz Politykę prywatności dla kandydatów UPS.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.
 

Podobne oferty

  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   lubuskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania na stanowisku pracy: wprowadzanie zleceń produkcyjnych do systemu, kontakt z klientem: uzgodnienia dotyczące zleceń sprzedaży z produkcją, ustalanie terminów realizacji zamówień, potwierdzanie klientom przyjęcia zamówień wraz z terminem realizacji, telefoniczne oraz mailowe...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   lubuskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami; Realizacja obsługi posprzedażowej; Dostarczanie wsparcia technicznego; Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu; Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów; Promowanie pozytywnego...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   lubuskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 dni
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Praca także dla studentów studiów zaocznych. Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy; Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb; Obsługa posprzedażowa; Wsparcie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    6 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   lubuskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    9 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...