Dołącz do nas i podziel naszą pasję do pracy w nowatorskiej i ciekawej branży z ogromnymi perspektywami rozwoju!
Firma Ganymede Sp. z o.o. - właściciel portalu GameDesire.com, innowacyjny dostawca gier na platformy mobilne i społecznościowe, poszukuje osoby na stanowisko:
-
organizacja i ciągłe usprawnianie pracy działu obsługi Klienta,
-
zapewnienie wysokiej jakości pracy i monitoring rezultatów,
-
wdrażanie nowoczesnych rozwiązań customer support/call center,
-
współpraca z innymi działami w procesie realizacji strategii firmy,
-
mailowa i telefoniczna obsługa Klientów.
-
minimum dwuletniego doświadczenia w zakresie zarządzania zespołem, najlepiej w obszarze call center/ obsługa Klienta,
-
praktyki z zakresu obsługi Klienta w firmie międzynarodowej,
-
biegłej znajomości języka angielskiego,
-
bardzo dobrej znajomości MS Office (w szczególności Excel),
-
umiejętności nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z Klientami,
-
bardzo dobrej organizacji pracy własnej i podległego działu,
-
inicjatywy we wdrażaniu nowych rozwiązań w podległym obszarze,
-
otwartości i elastyczności w sposobie myślenia i działania,
-
zdolności analitycznych.
-
Pracy w bardzo ciekawej i nowej branży,
-
Dużych możliwości realizacji własnych pomysłów oraz rozwoju zawodowego,
-
Twórczej i przyjaznej atmosfery pracy,
-
Pakietu socjalnego z prywatną opieką medyczną oraz kartą Multisport,
-
Premii za dojazd rowerem do pracy.