![](/img/firma/templates/158792/6089/top2.jpg)
Customer Service Team Leader
Karczew
PFSB13341
Naszym Klientem jest firma będąca częścią międzynarodowej grupy z zakładem produkcyjnym w Polsce - lider na rynku krajowym i europejskim. Obecnie w związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydata na stanowisko Customer Service Team Leader. Idealny kandydat to osoba otwarta i dynamiczna oraz posiadająca doświadczenie w kierowaniu pracą zespołu.
Opis stanowiska / Job description:
- Zarządzanie zespołem Customer Service - zapewnienie sprawnego funkcjonowania działu
- Zarządzanie oraz wsparcie w prowadzeniu procesu Order to Cash (m.in. realizacja zamówień, wystawianie faktur)
- Identyfikacja możliwości poprawy poziomu usług i rozwój relacji z klientami
- Budowanie relacji biznesowych klientami, prowadzenie badań satysfakcji klienta
- Sporządzanie raportów oraz zestawień na zlecenie kierownictwa
- Nadzór nad realizacją oraz wykonaniem zadań
- Motywowanie pracowników oraz wyznaczanie im celów
- Przeprowadzanie ocen rocznych
- Zarządzanie oraz wsparcie w prowadzeniu procesu Order to Cash (m.in. realizacja zamówień, wystawianie faktur)
- Identyfikacja możliwości poprawy poziomu usług i rozwój relacji z klientami
- Budowanie relacji biznesowych klientami, prowadzenie badań satysfakcji klienta
- Sporządzanie raportów oraz zestawień na zlecenie kierownictwa
- Nadzór nad realizacją oraz wykonaniem zadań
- Motywowanie pracowników oraz wyznaczanie im celów
- Przeprowadzanie ocen rocznych
Kogo szukamy / Profile description:
- Min. 3 letnie doświadczenie w koordynowaniu pracy zespołu w obszarze obsługi klienta
- Wykształcenie wyższe (preferowane w zakresie logistyki lub ekonomii)
- Bardzo dobra/dobra znajomość języka angielskiego
- Predyspozycje przywódcze, umiejętność delegowania obowiązków, asertywność
- Zorientowanie na rozwiązywanie problemów
- Umiejętność organizacji czasu pracy, ustalania priorytetów
- Wysokie umiejętności interpersonalne, dynamizm, proaktywność
- Obiektywizm, uczciwość
- Zainteresowanie obsługą klienta oraz obszarem logistyki
- Wykształcenie wyższe (preferowane w zakresie logistyki lub ekonomii)
- Bardzo dobra/dobra znajomość języka angielskiego
- Predyspozycje przywódcze, umiejętność delegowania obowiązków, asertywność
- Zorientowanie na rozwiązywanie problemów
- Umiejętność organizacji czasu pracy, ustalania priorytetów
- Wysokie umiejętności interpersonalne, dynamizm, proaktywność
- Obiektywizm, uczciwość
- Zainteresowanie obsługą klienta oraz obszarem logistyki
Jak aplikować / How to apply: