Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się w pierwszej dziesiątce polskiego rynku Agencji Pracy. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 800 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 16 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Aktualnie dla naszego Klienta międzynarodowej firmy oferującej systemy zraszania wysokiego ciśnienia poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Customer Service Support Specialist
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: CSA/08/15
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:
- Odpowiedzi na przychodzące zapytania odnośnie serwisu, instalacji, spraw posprzedażowych w zakresie: ustaleń cenowych, potwierdzeń zamówień, faktur itp.,
- Pomoc w organizacji harmonogramów serwisowych,
- Zapewnienie niezbędnej dokumentacji dla serwisantów, wspomagającej ich podróże oraz należyte wykonanie przez nich zadań,
- Współpraca z innymi działami firmy oraz raportowanie o sprawach zgłaszanych przez klientów oraz innych pracowników,
- Weryfikacja faktur pod kątem kosztów i raportów czasu pracy techników celem wprowadzania nowych rozwiązań w pracę serwisu,
- Permanentne wsparcie sprzedaży, serwisu oraz instalacji swoją wiedzą i posiadanymi informacjami.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenie wyższe – mile widziane studia techniczne,
- Doświadczenie w obsłudze klienta, mile widziane doświadczenie w obsłudze posprzedażowej,
- Biegła znajomość języka angielskiego,
- Umiejętność pracy w środowisku produktów technicznych i zdolność do nauki technicznej produktu,
- Komunikatywność, wysoki poziom zaangażowania w obowiązki oraz umiejętność organizacji pracy własnej,
- Biegła obsługa komputera (przede wszystkim Excel) oraz umiejętność szybkiej nauki nowych programów i procedur.
Nasz Klient oferuje:
- Pracę międzynarodowej firmie będącej liderem w branży, oferującej wysokiej klasy i jakości produkt doceniany na całym świecie,
- Dobre wynagrodzenie podstawowe,
- Pracę w zespole specjalistów docenianych przez swoją konkurencję,
- Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe w Szwecji na pierwszym etapie pracy! Możliwość zjazdów do Polski w trakcie okresu wdrożenia,
- Pracę na bardzo atrakcyjnym stanowisku pozwalającym na wielokierunkowy rozwój,
- Pracę w firmie o szwedzkich standardach zarządzania z krótkim stażem w Polsce,