Customer Service Specialist
Miejsce pracy: Katowice
Grupa eSky to największe Internetowe Biuro Podróży i lider sprzedaży usług turystycznych w Europie Środkowowschodniej. Działamy na rynkach w 18 krajach na dwóch kontynentach, oferując narzędzia do łatwej rezerwacji biletów lotniczych, hoteli, wycieczek oraz ubezpieczeń podróżnych. Od 13 lat zapewniamy kompleksową pomoc w planowaniu i realizacji podróży, zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Obecnie zatrudniamy ok 600 osób – ekspertów i pasjonatów najnowszych technologii oraz podróżowania.
Dołącz do naszego doświadczonego zespołu i wesprzyj nas w codziennej pracy jako:
Wyzwania, jakie na Ciebie czekają:
- Kompleksowa obsługa osób podróżujących
- Telefoniczne doradztwo w wyborze najlepszych opcji i tras podróży (w tym rezerwacji biletów lotniczych, ofert hoteli, ubezpieczeń podróżnych, wynajmu samochodów), zależnie od potrzeb i preferencji klientów
- Profesjonalne wsparcie przy planowaniu i realizacji podróży, celem zapewnienia jej bezproblemowego przebiegu
- Wsparcie posprzedażowe
- Bieżąca współpraca z dostawcami produktów i usług turystycznych
Nasze oczekiwania:
- Co najmniej komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Zorientowanie na klienta, doskonałe umiejętności komunikacyjne i łatwość nawiązywania kontaktu
- Otwartość na drugiego człowieka i empatia w codziennym kontakcie
- Zaangażowanie i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań
- Umiejętność i motywacja do zarówno samodzielnego, jak i zespołowego osiągania celów związanych z zapewnieniem wysokiej jakości codziennej obsługi klientów
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej (8 godzin dziennie) i w jeden weekend w miesiącu
Bonus points:
- Doświadczenie w obsłudze klienta i/lub sprzedaży
- Zainteresowanie i/lub wykształcenie z obszaru turystyki, hotelarstwa, sprzedaży
- Znajomość rynku turystycznego poparta pasją i własnym doświadczeniem w podróżowaniu
Oferujemy:
- Wynagrodzenie, na które składa się gwarantowana podstawa + atrakcyjny system premiowy
- Możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie oraz prywatnej opieki medycznej
- Przyjazną atmosferę i luźny start-up – płaska struktura organizacji, praca w przyjaznym i dynamicznym zespole
- Świetne warunki pracy w modelu hybrydowym – nowoczesne biuro, elastyczne godziny pracy zdalnej oraz w centrali w Katowicach (system zmianowy) umożliwiające swobodne łączenie życia zawodowego z prywatnym
- Duże możliwości rozwoju – wsparcie doświadczonych ekspertów, okazja do nabycia specjalistycznej wiedzy na temat międzynarodowego rynku turystycznego, szansa na rozwój umiejętności sprzedażowych, możliwość współtworzenia firmowego bloga dla podróżujących