W związku z tworzeniem nowego działu Customer Service zapraszamy osoby spełniające poniższe wymagania do wzięcia udziału w procesie rekrutacji wewnętrznej na stanowisko:
Customer Service Specialist
Miejsce pracy: Gądki k/Poznania
Opis stanowiska:
- Obsługa Klienta na najwyższym poziomie jakościowym
- Bieżące informowanie Klientów o statusie przesyłki, organizowanie alternatywnych tras dostarczenia przesyłek kontenerowych, rozpatrywanie reklamacji
- Wprowadzanie danych o zleceniu do systemu komputerowego
- Ścisła współpraca z działem planowania transportu
Wymagania:
- Doświadczenie w dziale sprzedaży, call center, dziale obsługi Klienta
- Wiedza z zakresu przepisów i procedur związanych z kolejowym, drogowym transportem międzynarodowym
- Dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
- Znajomość pakietu MS Office
- Łatwość nawiązywania kontaktu oraz umiejętność budowania relacji interpersonalnych,
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Dokładność