Najnowsze oferty pracy

  • Operator ds. monitorowania systemów cyberbezpieczeństwa

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:monitorujesz systemy cyberbezpieczeństwa w czasie rzeczywistym,analizujesz wykryte zdarzenia bezpieczeństwa,wykonujesz działania wspierające Threat Hunting,obsługujesz i kategoryzujesz incydenty bezpieczeństwa i nadajesz im priorytety,współpracujesz z drugą...
  • Specjalista HelpDesk

    Klient portalu Praca.pl   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
  • Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim i angielskim

    ManpowerGroup   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    4 dni
    Twoje zadania: Będziesz pierwszą osobą, która pomoże naszym niemieckojęzycznym klientom – telefonicznie, mailowo i poprzez chat; Zadbasz o procesowanie zgłoszeń w systemie ticketowym; Rozwiązywanie problemów technicznych stanie się Twoją specjalnością; Będziesz utrzymywać regularny...
  • Specjalista ds. Cyberzagrożeń

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na co dzień w naszym zespole:monitorujesz systemy cyberbezpieczeństwa w czasie rzeczywistym,analizujesz wykryte zdarzenia bezpieczeństwa,wykonujesz działania wspierające Threat Hunting,obsługujesz i kategoryzujesz incydenty bezpieczeństwa i nadajesz im priorytety,współpracujesz z drugą...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
  • Młodszy Konsultant Helpdesk

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę
    9 dni
    Oferowanie wsparcia technicznego dla użytkowników platformy. Rejestracja i analiza problemów IT. Komunikacja z użytkownikami i współpracownicy w celu rozwiązywania problemów. Wparcie w obsłudze reklamacji.
  • Administrator IT / HelpDesk (j. niemiecki)

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim i angielskim (Help Desk)

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid
    11 dni
    Profesjonalna obsługa klientów niemieckojęzycznych przez telefon, email oraz chat. Efektywne zarządzanie i procesowanie zgłoszeń w systemie ticketowym. Samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych oraz eskalowanie skomplikowanych przypadków. Utrzymywanie regularnego kontaktu z...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Pracownik Helpdesk Lubelskie
Customer service specialist with Spanish

Customer service specialist with Spanish

LeasingTeam Professional
lubelskie, Lublin
5 000 - 6 000 zł brutto/mies.
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
1178 dni temu
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.

*W spółce LeasingTeam Professional funkcjonuje procedura zgłaszania naruszeń (za pośrednictwem wiadomości e-mail) zgodnie z przepisami o ochronie sygnalistów. Szczegółowe zasady z tym związane zawiera procedura dostępna na stronie www https://ltprofessional.pl/procedura-zglaszania-naruszen .
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Customer service specialist with Spanish
Miejsce pracy: Lublin
Nr ref.: 0052479
Zakres obowiązków:
  • Odbieranie połączeń telefonicznych i dostarczanie klientom amerykańskich usług finansowych
  • Analiza potrzeb klientów
  • Rejestrowanie zgłoszeń w systemie oraz aktualizacja statusu
  • Zapewnianie wysokich standardów obsługi klienta
Oczekiwania:
  • Bardzo dobrej znajomości języka hiszpańskiego (min. C1), język angielski na poziomie B2
  • Komunikatywności
  • Obsługi pakietu MS Office
  • Doświadczenie w obsłudze klienta - nie jest wymogiem koniecznym
Oferta:
  • Umowa o pracę (cały etat);
  • Praca zdalna lub w biurze (Warszawa lub Gdańsk);
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie;
  • Stałe miesięczne wynagrodzenie;
  • Elastyczne godziny pracy;
  • Pakiet benefitów pozapłacowych - prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, bony na święta, dofinansowania do urlopu, bogaty pakiet szkoleń;
  • Możliwości awansu w strukturach firmy;
www.ltprofessional.pl
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Operator ds. monitorowania systemów cyberbezpieczeństwa

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:monitorujesz systemy cyberbezpieczeństwa w czasie rzeczywistym,analizujesz wykryte zdarzenia bezpieczeństwa,wykonujesz działania wspierające Threat Hunting,obsługujesz i kategoryzujesz incydenty bezpieczeństwa i nadajesz im priorytety,współpracujesz z drugą...
  • Specjalista HelpDesk

    Klient portalu Praca.pl   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
  • Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim i angielskim

    ManpowerGroup   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    4 dni
    Twoje zadania: Będziesz pierwszą osobą, która pomoże naszym niemieckojęzycznym klientom – telefonicznie, mailowo i poprzez chat; Zadbasz o procesowanie zgłoszeń w systemie ticketowym; Rozwiązywanie problemów technicznych stanie się Twoją specjalnością; Będziesz utrzymywać regularny...
  • Specjalista ds. Cyberzagrożeń

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na co dzień w naszym zespole:monitorujesz systemy cyberbezpieczeństwa w czasie rzeczywistym,analizujesz wykryte zdarzenia bezpieczeństwa,wykonujesz działania wspierające Threat Hunting,obsługujesz i kategoryzujesz incydenty bezpieczeństwa i nadajesz im priorytety,współpracujesz z drugą...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
  • Młodszy Konsultant Helpdesk

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę
    9 dni
    Oferowanie wsparcia technicznego dla użytkowników platformy. Rejestracja i analiza problemów IT. Komunikacja z użytkownikami i współpracownicy w celu rozwiązywania problemów. Wparcie w obsłudze reklamacji.
  • Administrator IT / HelpDesk (j. niemiecki)

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim i angielskim (Help Desk)

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid
    11 dni
    Profesjonalna obsługa klientów niemieckojęzycznych przez telefon, email oraz chat. Efektywne zarządzanie i procesowanie zgłoszeń w systemie ticketowym. Samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych oraz eskalowanie skomplikowanych przypadków. Utrzymywanie regularnego kontaktu z...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379