Transcom jest globalnym specjalistą oferującym usługi w zakresie obsługi klienta, sprzedaży i wsparcia technicznego. Mówisz płynnie w języku norweskim? W ramach naszego nowego projektu dla globalnej marki z obszaru usług energetycznych rekrutujemy nowy zespół! Dołącz do nas jako
Miejsce pracy: Praca zdalna 100%
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Jeśli mówisz płynnie w języku norweskim, poszukujesz pracy zdalnej i chcesz pracować z pozytywnymi ludźmi - dołącz do zespołu pracującego dla globalnej marki z obszaru ogrodnictwa i elektronarzędzi.
Twoim zadaniem będzie wsparcie klientów w ich codziennych sprawach związanych z produktami firmy Husqvarna. Udzielamy jedynie wsparcia, nie prowadzimy sprzedaży usług.
- Przyjazne godziny pracy - pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 18:00 w systemie zmianowym, weekendy mamy wolne;
- Praca zdalna - pracuj wygodnie z domu, nie tracąc czasu na dojazdy do biura;
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia - sprzęt niezbędny do pracy, umowa o pracę, wynagrodzenie składające się ze stałej podstawa oraz dodatkowych premie miesięcznych uzależnionych od wyników;
- Pakiet benefitów - karta Multisport, prywatna opieka medyczna, bilety do kina, a może ubezpieczenie na życie? Wybierz benefity, które Cię interesują;
- Program poleceń pracowniczych - pracuj ze znajomymi w ramach programu “Pracuj ze mną w Transcom”. Za każdego pracownika zatrudnionego z Twojego polecenia otrzymasz od 1200 zł do 3000 zł brutto! O szczegóły zapytaj w trakcie rozmowy;
- Rozwój - szkolenie wstępne, ale nie tylko. Możliwości awansu, platforma Transcom University, kursy kompetencyjne i webinary wellbeingowe są do Twojej dyspozycji! Możesz również zostać naszym Brand Ambasadorem lub wspierać działania #TranscomCares.
Dołącz do rodziny Transcom jako Konsultant ds. obsługi klienta z j. norweskim!
- pytań dotyczących elektronarzędzi;
- doradztwa w zakresie nowoczesnych rozwiązań w narzędziach ogrodniczych, leśnych;
- aktualizacji danych czy rozpatrywania reklamacji.
- płynnej znajomości języka norweskim (min. poziom to C1);
- komunikatywnej znajomości j.angielskiego (B1-B2);
- umiejętności obsługi komputera na wysokim poziomie;
- stałego łącza internetowego;
- chęci rozwoju zawodowego w obszarze profesjonalnej obsługi klienta, opartej na najwyższych standardach jakości;
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane.
Sprawdź jak wygląda życie w Transcom!
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. jest globalnym specjalistą Customer Experience, który dostarcza serwis w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, wsparcia technicznego oraz zarządzania kredytami poprzez sieć centrów oraz pracujących zdalnie konsultantów. 30000 specjalistów w ponad 60 centrach, w 26 krajach dostarcza serwis w 33 językach dla międzynarodowych marek z różnych sektorów branżowych.
W Polsce działamy od ponad 18 lat, w 5 lokalizacjach – Gdańsku, Poznaniu, Olsztynie, Białymstoku i Elblągu. Zatrudniamy obecnie ponad 1100 konsultantów, którzy obsługują naszych Klientów w 12 językach m.in. polskim, niemieckim, angielskim, francuskim i językach skandynawskich.