Transcom jest globalnym specjalistą oferującym usługi w zakresie obsługi klienta, sprzedaży i wsparcia technicznego. Mówisz płynnie w języku niemieckim? W ramach naszego nowego projektu dla globalnej marki z obszaru usług energetycznych rekrutujemy nowy zespół! Dołącz do nas jako
Customer Service Specialist With German (Remote Work)
Miejsce pracy: Praca zdalna 100%
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Jeśli mówisz płynnie w języku niemieckim, poszukujesz pracy zdalnej i chcesz pracować z pozytywnymi ludźmi - dołącz do zespołu pracującego dla globalnej marki z obszaru usług energetycznych!
Twoim zadaniem będzie wsparcie klientów w ich codziennych sprawach związanych z dostawami prądu i gazu. Udzielamy jedynie wsparcia, nie prowadzimy sprzedaży usług.
- Przyjazne godziny pracy - pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00 w systemie zmianowym, weekendy mamy wolne;
- Praca zdalna - pracuj z domu w kapciach i nie trać czasu na korki;
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia - sprzęt niezbędny do pracy, umowa o pracę, stała podstawa oraz dodatkowe premie miesięczne uzależnione od wyników;
- Pakiet benefitów - karta Multisport, prywatna opieka medyczna, bilety do kina, a może ubezpieczenie na życie? Dobierz sobie benefity, które Cię interesują;
- Program poleceń pracowniczych - pracuj ze znajomymi w ramach programu “Pracuj ze mną w Transcom”. Za każdego zatrudnionego pracownika z Twojego polecenia otrzymasz od 1200 zł do 3000 zł brutto! O szczegóły zapytaj w trakcie rozmowy;
- Rozwój - szkolenie wstępne, ale nie tylko. Możliwości awansu, platforma Transcom University, szkolenia kompetencyjne i webinary wellbeingowe są do Twojej dyspozycji! Możesz również zostać naszym Brand Ambasadorem lub wspierać działania #TranscomCares.
Dołącz do rodziny Transcom jako Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim!
Twoim zadaniem będzie profesjonalna obsługa klienta w języku niemieckim w zakresie:
- Pytań dotyczących oferty energii elektrycznej i gazu;
- Doradztwa w zakresie zmiany taryfy;
- Aktualizacji danych czy rozpatrywania reklamacji.
Czego u Ciebie szukamy?
- Płynnej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie (min. poziom to C1);
- Umiejętności obsługi komputera na wysokim poziomie;
- Stałego łącza internetowego;
- Chęci rozwoju zawodowego w obszarze profesjonalnej obsługi klienta, opartej na najwyższych standardach jakości;
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane.
Sprawdź jak wygląda życie w Transcom!
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. jest globalnym specjalistą Customer Experience, który dostarcza serwis w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, wsparcia technicznego oraz zarządzania kredytami poprzez sieć centrów oraz pracujących zdalnie konsultantów. 30000 specjalistów w ponad 60 centrach, w 26 krajach dostarcza serwis w 33 językach dla międzynarodowych marek z różnych sektorów branżowych.
W Polsce działamy od ponad 18 lat, w 5 lokalizacjach – Gdańsku, Poznaniu, Olsztynie, Białymstoku i Elblągu. Zatrudniamy obecnie ponad 1100 konsultantów, którzy obsługują naszych Klientów w 12 językach m.in. polskim, niemieckim, angielskim, francuskim i językach skandynawskich.
Poznaj
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Transcom to ponad 30 000 konsultantów Transcom, pracujących w 80 contact center i własnych domach, w 25 krajach, tworzy wyjątkowe doświadczenia w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, moderacji treści i usług back office. W Polsce jesteśmy od 2003 roku - znajdziesz nas w Gdańsku, Olsztynie, Białymstoku, Elblągu i Poznaniu.