Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Wsparcia Systemów Finansowo-Księgowych

    Asseco Business Solutions S.A.   Lublin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: Pomoc użytkownikom systemu Softlab ERP - moduły finansowe i księgowe, oraz środki trwałe; Instalacja aktualizacji i poprawek systemowych; Rozwiązywanie problemów technicznych; Modyfikacje w bazach danych; Tworzenie i weryfikacja zestawień danych; Telefoniczne wsparcie klienta;
  • Specjalista ds. utrzymania systemów ERP (moduł finanse i księgowość)

    Asseco Business Solutions S.A.   Lublin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków​ Udzielanie pomocy użytkownikom w zakresie obsługi systemu Softlab ERP (moduł Finanse i Księgowość, Środki Trwałe) Instalacja poprawek i aktualizacji; Rozwiązywanie problemów; Wykonywanie modyfikacji w bazach danych; Tworzenie zestawień oraz weryfikacja...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem szwedzkim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 800 - 10 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obsługa telefoniczna techników i instalatorów sprzętu fotowoltaicznego. Diagnostyka i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez dzwoniących. Nadzór nad prawidłowym rozwiązywaniem awarii technicznych. Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisowymi....
  • Tech Solutions Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp z o o   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
  • Konsultant ds. wsparcia projektów

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zadania: wytwarzanie dokumentacji, instrukcji użytkownika, a także prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywanych materiałów wewnątrz organizacji, tworzenie dokumentacji, komunikacja z ekspertami, monitorowanie zmian i aktualizacji, dbanie o obieg dokumentacji oraz prowadzenie szkoleń...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego oprogramowania księgowego

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klienta w zakresie oprogramowania księgowego (Wapro Fakir, Wapro Kaper) Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz webinarów; Informowanie o możliwościach systemów Wapro; Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem;
  • Młodszy Konsultant Helpdesk (Wapro)

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: Wsparcie klienta w zakresie programów księgowych (Wapro Fakir / Wapro Kaper) Prowadzenie szkoleń i webinarów dla użytkowników; Udzielanie informacji na temat funkcjonalności oraz konfiguracji systemów Wapro; Rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z oprogramowaniem;
  • On-site IT Support Specialist with Polish

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Location: On-site from Warsaw office What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are in Gdańsk, Wroclaw, and Kraków. However, the proposed offer is...
  • Specjalista ds. Informatyki

    Wojas Development sp. z o.o.   Warszawa, Praga-Południe    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu / tymczasowa/dodatkowa   120,00 - 150,00 zł / godz. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Czy jesteś doświadczonym informatykiem, który szuka elastycznej pracy zdalnej lub stacjonarnej? Wojas Development poszukuje Informatyka do współpracy w wymiarze od kilku do kilkunastu godzin w miesiącu, na umowę zlecenie lub B2B, który wesprze nasz zespół w obsłudze komputerów Windows i...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem gruzińskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów. Ocena...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Service Specialist with German

Stanley Black & Decker® Polska Sp. z o.o.
lubelskie
praca stacjonarna
rekrutacja online
1291 dni temu

Stanley Black & Decker is the largest tool manufacturer in the world (Fortune 500). Our industrial tool businesses build the tools that build your world. Our brands: Stanley, Black&Decker, DeWalt, Porter-Cable, Mac Tools, Facom, Usag, Bostitch.


Our website: http://kariera.sbdinc.pl/

Customer Service Specialist with German
Miejsce pracy: woj. lubelskie

Workplace: Poznań / remote work

 

As a Customer Service Specialist, you will be a person responsible for processing customers' orders and warranties in SAP and Esker, handling disputes, mails, phones and quotations for GALP region.

 

You will be a full-time Customer Service Team member daily tasks will include:
  • triage of the incoming emails
  • answering phones and emails from the client
  • handling disputes
  • collaboration with teams to reach common goals or to prevent backlogs
  • preparing and completing reports to monitor the workload
  • creating and updating internal procedures related to order entry
  • participating in quality improvement / team meetings
  • pricing management on the order level
In this role we are looking for someone who is/has:
  • fluent German - must have
  • communicative English
  • previous experience in customer service
  • fulfill of business commands required in connection with the performed function, consistent with competences and skills
  • active participator in corporate programs: OPR, Gallup, and others
  • active participating in the creation and performance of duties in accordance with the procedures applicable in the Customer Service
  • ensuring high quality of work
  • compliance with the Stanley Black & Decker Code of Values and Code of Ethics
We Offer:
  • An international working environment where the team is focused on helping proceed orders and support coworkers
  • Flexible hours (start 7:30 – 9:30) and spend a lot time on Home Office! :)
  • Multisport cards, Edenred Cards and tickets to cinema to spend free time with your family and friends
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Wsparcia Systemów Finansowo-Księgowych

    Asseco Business Solutions S.A.   Lublin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: Pomoc użytkownikom systemu Softlab ERP - moduły finansowe i księgowe, oraz środki trwałe; Instalacja aktualizacji i poprawek systemowych; Rozwiązywanie problemów technicznych; Modyfikacje w bazach danych; Tworzenie i weryfikacja zestawień danych; Telefoniczne wsparcie klienta;
  • Specjalista ds. utrzymania systemów ERP (moduł finanse i księgowość)

    Asseco Business Solutions S.A.   Lublin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków​ Udzielanie pomocy użytkownikom w zakresie obsługi systemu Softlab ERP (moduł Finanse i Księgowość, Środki Trwałe) Instalacja poprawek i aktualizacji; Rozwiązywanie problemów; Wykonywanie modyfikacji w bazach danych; Tworzenie zestawień oraz weryfikacja...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem szwedzkim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 800 - 10 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obsługa telefoniczna techników i instalatorów sprzętu fotowoltaicznego. Diagnostyka i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez dzwoniących. Nadzór nad prawidłowym rozwiązywaniem awarii technicznych. Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisowymi....
  • Tech Solutions Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp z o o   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
  • Konsultant ds. wsparcia projektów

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zadania: wytwarzanie dokumentacji, instrukcji użytkownika, a także prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywanych materiałów wewnątrz organizacji, tworzenie dokumentacji, komunikacja z ekspertami, monitorowanie zmian i aktualizacji, dbanie o obieg dokumentacji oraz prowadzenie szkoleń...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego oprogramowania księgowego

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klienta w zakresie oprogramowania księgowego (Wapro Fakir, Wapro Kaper) Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz webinarów; Informowanie o możliwościach systemów Wapro; Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem;
  • Młodszy Konsultant Helpdesk (Wapro)

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: Wsparcie klienta w zakresie programów księgowych (Wapro Fakir / Wapro Kaper) Prowadzenie szkoleń i webinarów dla użytkowników; Udzielanie informacji na temat funkcjonalności oraz konfiguracji systemów Wapro; Rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z oprogramowaniem;
  • On-site IT Support Specialist with Polish

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Location: On-site from Warsaw office What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are in Gdańsk, Wroclaw, and Kraków. However, the proposed offer is...
  • Specjalista ds. Informatyki

    Wojas Development sp. z o.o.   Warszawa, Praga-Południe    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu / tymczasowa/dodatkowa   120,00 - 150,00 zł / godz. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Czy jesteś doświadczonym informatykiem, który szuka elastycznej pracy zdalnej lub stacjonarnej? Wojas Development poszukuje Informatyka do współpracy w wymiarze od kilku do kilkunastu godzin w miesiącu, na umowę zlecenie lub B2B, który wesprze nasz zespół w obsłudze komputerów Windows i...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem gruzińskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów. Ocena...