Jesteśmy jednym z najbardziej innowacyjnych segmentów usług dla biznesu - BPO (Business Process Outsourcing). Wspieramy ponad 200 klientów z całego świata będąc ekspertami z zakresu finansów i księgowości oraz obsługi klienta. Od 2012 roku mamy swój oddział w Gdyni.
W WNS wierzymy, że kluczem do sukcesu jest wychodzenie ponad oczekiwania – zarówno naszych klientów jak i członków naszych zespołów.
Dlaczego warto z nami pracować?
Nasi pracownicy to wykwalifikowani specjaliści, którzy cenią sobie możliwości rozwoju oraz dodatkowe benefity, nie zapominają jednak o zabawie i chętnie spędzają ze sobą czas poza biurem. Dyrektor naszego oddziału zdobył tytuł najlepszego Managera w branży BPO w Polsce.
Powstaliśmy w 1996 roku w Bombaju, pełniąc rolę back-office dla British Airways. Nasz rodowód jest zatem indyjski, a jako pierwsza firma BPO z Indii zostaliśmy notowani na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych:
Jeśli:
- myślisz o karierze w międzynarodowej firmie
- znasz języki obce i chcesz wykorzystywać je na co dzień
- interesuje Cię branża księgowa lub obsługa klienta
- masz w tym doświadczenie i chcesz rozwijać swoją karierę w tym obszarze
- nauczyć się czegoś nowego i podjąć wyzwanie
Nie wahaj się dołączyć do naszego zespołu. Pomożemy Ci się rozwinąć.
Głównymi oczekiwaniami wobec aplikujących kandydatów to znajomość języka obcego. Języki, które nas interesują to przede wszystkim angielski, niemiecki, fiński, szwedzki, norweski, duński, holenderski, czeski, rosyjski, francuski i włoski. Ponadto, cenimy w pracownikach proaktywność, elastyczność, wysokie umiejętności interpersonalne, wzajemny szacunek i ambicję. Chcemy też, by nasi współpracownicy mogli utrzymywać równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.
Mamy Ci do zaoferowania:
- pracę w wielokulturowym, dynamicznym środowisku
- pracę dla międzynarodowych klientów
- wykorzystanie umiejętności językowych w praktyce (stały kontakt z językiem)
- szansę na zdobycie doświadczenia i rozwój m.in. w dziedzinie księgowości, obsłudze klienta
- stabilne zatrudnienie
- bogaty pakiet benefitów (dowolny wybór z dostępnych opcji w programie kafeteryjnym: m.in. opieka medyczna, karta multisport, bilety do kina/teatru, vouchery na paliwo i różnych sklepów)
- przyjazną atmosferę pracy (także po pracy)
- możliwości rozwoju i udział w róznorodnych szkoleniach
- nowoczesne biuro w Gdyni
- owocowe poniedziałki
Key responsibilities:
- Conducting effective communication with customers by email and telephone
- Manage customer inquiries and complaints
- Identifying customer needs, identifying information, proposing solutions and alternative activities
- Advising clients on products and services
- Collaborate with other departments and teams to provide the best and fastest customer support
- Caring for high service and positive customer relationships
- Improve and update your knowledge related to products and processes, using available materials and training
Requirements:
- Fluency in German B1+
- Good level of English
- Experience in a customer service role – nice to have
- Able to solve difficult situations with customers and suppliers
- Fast learning and open to change
- Excellent communication Skills verbal & written
- Self-motivated, uses initiative and problem solver
- Collaborative, and results driven
We offer:
- Great office close to Gdynia Redłowo SKM station and 3 km from the seaside,
- Work for an International Client and taking part in creating a new team,
- Additional performance-based bonus,
- Benefits (you can choose from a variety of options: MultiSport card, private medical care, petrol vouchers, cinema tickets, vouchers to different shops, etc.),
- Everyday contact with multinational environment,
- Wide range of development and training options (including soft skills, computer and language courses),
- Friendly atmosphere,
- Fruit Mondays to start your week with energy.