Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

    PKO Bank Polski   Gdynia, Jerzego Waszyngtona 17    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zajmujesz się zgłoszeniami dotyczącymi bieżącej obsługi wszystkich produktów, z których korzystają korporacje i przedsiębiorstwa,rozpatrujesz reklamacje,sporządzasz dokumenty na potrzeby klienta np. opinie bankowe, zaświadczenia,zapewniasz kompleksową...
  • Kontroler Danych Osobowych z j. niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdynia Specjalista ds. Obsługi Klienta Gdynia
Customer Service Specialist with German or Danish

Customer Service Specialist with German or Danish

GBS Partners Sp. z o.o.
Gdynia
praca stacjonarna
3329 dni temu

Global Business Services Partners Sp. z o.o. provides permanent recruitment and temporary work services. The company is a team of specialists who are familiar with the Pomeranian labour market, both from the perspective of the candidates and the employers. We specialize in the field of: accounting and administration, constantly supporting our customers in the selection of personnel in other areas.


Click here to see our website: www.gbspartners.pl

Customer Service Specialist with German or Danish
Miejsce pracy: Gdynia

 

Currently for our Client, chemical industry leader, located in Gdynia we are looking for candidates for the position of Customer Service Specialist with German or Danish. The candidate must show a communicative level of English. Polish language skills are not obligatory.

 

If you are fluent in German or Danish, have an academic degree and are willing to start or continue your professional career in customer service area, please get familiar with the following position description:

  • Comprehensive customer service in German or Danish and order management according to the highest standards
  • Coordination of every stage of the sales process
  • After-sales customer service and registration of  customer complaints
  • Consulting services regarding to product information  
  • Close cooperation with business partners from around the world
  • Supervision of the communication between the customer, the sales representative and the supply chain organization
  • Office and administrative support


The offer is directed to candidates, who are computer-literate, show a high level of communication and organizational competencies and are able to work effectively under time pressure. Our Client offers employment in a globally recognized company and provides a friendly professional environment. Working in a dynamic, international team will be a great possibility of professional development. Additional advantage of the position is an attractive benefit package.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

    PKO Bank Polski   Gdynia, Jerzego Waszyngtona 17    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zajmujesz się zgłoszeniami dotyczącymi bieżącej obsługi wszystkich produktów, z których korzystają korporacje i przedsiębiorstwa,rozpatrujesz reklamacje,sporządzasz dokumenty na potrzeby klienta np. opinie bankowe, zaświadczenia,zapewniasz kompleksową...
  • Kontroler Danych Osobowych z j. niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...