W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.
Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby.
Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej.
The purpose of the position is to manage and optimize the relationships with customers inside and outside the company. You communicate with a sense of commerce about delivery schedules and deliveries. You are responsible for making- and following up on- quotations, leads and the administrative tasks.
Client Details
Our client is a worldwide innovative manufacturing company delivering components for various industries globally. Due to dynamic growth across all markets worldwide, we are looking for Customer Service Specialist to strengthen the relationships with the Clients and maintain operational communication.
Description
* maintaining telephone, e-mail and direct contacts with customers (worldwide);
* confirm, monitor and communicate about deliveries, complaints and all other issues that arise;
* make sure you always know if the customers are satisfied and if there are issues or opportunities by frequent contact;
* coordinate/secure that all actions necessary for customer satisfaction are planned and performed;
* provide support to the account managers;
* monitoring agreements internally and with the customer;
* examination of customer needs and transfer to relevant departments;
* take care of the general administration connected to your tasks (for instance prices and paperwork for shipments);
Profile
* high level work and thinking level obtained through education or experience;
* commercial attitude and at least a few years of experience in a sales support function;
* service-oriented, able to sense what the customer needs;
* Native Polish and advanced English language, spoken and written;
* independent, strong in communication, person who gets things done;
* drive to work on an ever better and more efficient organization of the activities for the own organization and the customer;
* good knowledge of MS office and ERP systems;
* resistance to stress;
Job Offer
A challenging position with good future prospects in an international company.
Our client offers an inspiring working environment, a dynamic company culture and enthusiastic colleagues.
The offer:
- contract of employment,
- a competitive salary,
- partial refund of travel costs,
- benefits package as well as real growth opportunities in the role.
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.