Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik ds. obsługi klienta z językiem niemieckim luksusowej marki

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani. Obserwowanie każdej interakcji, rozwiązania i działania w naszym systemie CRM, aby nic nie umknęło Twojej uwadze. Wykrywanie problemów i oferowanie...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta – motoryzacja (j. włoski)

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila, z profesjonalizmem i entuzjazmem. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów. Utrzymywanie aktualnej wiedzy o...
  • Specjalista ds. relacji z klientami z j. włoskim

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji w systemie CRM. Praca zespołowa nad poprawą jakości obsługi. Utrzymywanie wiedzy o produktach i usługach. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wiedzy o motoryzacji i technologii.
  • Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego

    Armatis Polska   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   33,00 - 38,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki.
  • Customer service specialist in the automotive industry with Italian

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer...
  • Polish-English Travel Customer Service Specjalist

    TTEC   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Job Details Be the spark that brightens days and ignite your career with TTEC’s award-winning employment experience. As a Polish-English Travel Customer Service in support working on site in Krakow, Poland, you’ll be a part of creating and delivering amazing customer experiences while you also...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Komunikacja z klientami (telefon, czat, e-mail) w celu zapewnienia satysfakcji i informacji. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Identyfikacja problemów klientów i proponowanie rozwiązań. Współpraca zespołowa w realizacji celów. Entuzjastyczne i wsparcie każdego klienta. Rozwiązywanie...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta – Branża Turystyczna (Polski/Angielski)

    TTEC   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    9 dni
    Twoje obowiązki: Pomoc klientom w zakresie rezerwacji i dostępności usług turystycznych; Odpowiadanie na zapytania oraz udzielanie szczegółowych informacji; Rozwiązywanie problemów w sposób szybki i profesjonalny; Współpraca z partnerami biznesowymi w zakresie ofert i warunków współpracy;
  • Customer Service Advisor with German

    Concentrix   małopolskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Promote and sell...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Opis stanowiska: Praca w zespole obsługi klientów popularnej globalnej marki. Rozwój umiejętności w obszarze Customer Experience. Współpraca z zespołem 1200 specjalistów w Polsce. Zadania: Obsługa klientów przez telefon, e-mail, videorozmowy i chat. Aktualizacja wiedzy o zmianach...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Service Specialist German Speaker (e-auctions)

Capgemini Polska Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
3493 dni temu

About us

Capgemini Business Process Outsourcing is one of the first and the biggest outsourcing center in Poland providing services in 30 different languages in the areas of: finance, accounting, banking, procurement, customer care and marketing services. BPO employs over 3400 specialists in its offices located in Krakow and Katowice.


Customer Service Specialist German Speaker (e-auctions)

Place of work: Krakow

Ref. no Małopolskie > Krakow

Job description

The role involves resolution of support issues as well as execution of services to assist internal and external stakeholders. You act as the main interface and communication channel during the complete source incident request life cycles. 

You will be part of the Support Team in Poland which consists of motivated and skilled persons who provide 1st and 2nd line support.

Position purpose

We are now looking for a candidate to support mainly our German-speaking customers and English-speaking when needed.

Main accountabilities

  • Providing services and solutions for efficient purchasing.

  • Execution of services to assist internal and external stakeholders 

  • Prepare and manage eAuctions and do all the sign off documentation 

  • Phone support and train suppliers 

  • Be part of main release projects as the application responsible of the team 

  • Lead customers in using efficiently all functionalities of Client applications 

  • Work with continuous improvements of internal processes, routines and the development of new services for our customers 

Requirements

  • Fluency in German & very good knowledge of English 

  • Experience in Customer Service area 

  • Client and value adding mind-set 

  • Strong social and communication skills with focus on quality and time 

  • Ability to take own initiatives and to think outside the box

What we offer

  • You will work in multinational, stable company for c.a. 100 Blue Chip Clients - known, global brands, supported by 6000 professionals in 30 languages

  • You will gain space to fulfill your ambitions and develop your career, opportunity to take part in transition projects. We operate according to Lean and Kaizen philosophy.

  • You will choose your career path (experts or managers) – you will work among professionals (over 900). We will support you to gain knowledge (20 000 online trainings and in class) and get certified (e.g. ACCA, Prince2, PMP). You will have the opportunity to take part in coaching programs and develop your knowledge in experts communities.

  • You will work in line with high, international work standards and you will have an opportunity to engage in CSR initiatives.

  • You will be appreciated for your results and professionalism – based on clear rules of promotion. Our company applies a wide choice of perks (free private medical care for you and your family, additional life insurance). We help to keep right proportions between your work and private life (Business Parent Program)

Interested Candidates are invited to send CV by clikcking APLIKUJ TERAZ button below
Please include reference number in the subject of your message.
Please be advised that Capgemini Poland Sp. z o.o. located in Warsaw, Al. Jerozolimskie 96, is the controller of personal data provided by you in the recruitment applications. Your personal data will be processed in accordance with the Personal Data Protection Act of 29 August 1997 (Journal of Laws 2016, item. 922 with further amendments) for the purpose of existing and future recruitment processes. Please be advised that in scope of recruitment process your personal data will be processed by the controller and sub-processors located outside European Economic Area including India’s entity. Data submission is voluntary. Every person has the right to access their data in order to correct it or delete it.

Please include following statement in your application:
I hereby authorize Capgemini Poland Sp. z o.o. to process my personal data included in my job application for existing and future recruitment processes (in accordance with the Personal Data Protection Act of 29 August 1997, Journal of Laws 2016, item. 922 with further amendments). I also authorize Capgemini Poland Sp z o.o. to sub-process my personal data outside European Economic Area including India’s entity, which may also include Capgemini’s clients within and outside of EEA.”

We protect your privacy. We kindly inform you that we contact only chosen candidates.The recruitment process is conducted in accordance with the principles of equal treatment in employment, Labor Code, Chapter IIa, Art. 183a– 183e.
 

Podobne oferty

  • Pracownik ds. obsługi klienta z językiem niemieckim luksusowej marki

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani. Obserwowanie każdej interakcji, rozwiązania i działania w naszym systemie CRM, aby nic nie umknęło Twojej uwadze. Wykrywanie problemów i oferowanie...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta – motoryzacja (j. włoski)

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila, z profesjonalizmem i entuzjazmem. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów. Utrzymywanie aktualnej wiedzy o...
  • Specjalista ds. relacji z klientami z j. włoskim

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji w systemie CRM. Praca zespołowa nad poprawą jakości obsługi. Utrzymywanie wiedzy o produktach i usługach. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wiedzy o motoryzacji i technologii.
  • Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego

    Armatis Polska   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   33,00 - 38,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki.
  • Customer service specialist in the automotive industry with Italian

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer...
  • Polish-English Travel Customer Service Specjalist

    TTEC   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Job Details Be the spark that brightens days and ignite your career with TTEC’s award-winning employment experience. As a Polish-English Travel Customer Service in support working on site in Krakow, Poland, you’ll be a part of creating and delivering amazing customer experiences while you also...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Komunikacja z klientami (telefon, czat, e-mail) w celu zapewnienia satysfakcji i informacji. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Identyfikacja problemów klientów i proponowanie rozwiązań. Współpraca zespołowa w realizacji celów. Entuzjastyczne i wsparcie każdego klienta. Rozwiązywanie...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta – Branża Turystyczna (Polski/Angielski)

    TTEC   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    9 dni
    Twoje obowiązki: Pomoc klientom w zakresie rezerwacji i dostępności usług turystycznych; Odpowiadanie na zapytania oraz udzielanie szczegółowych informacji; Rozwiązywanie problemów w sposób szybki i profesjonalny; Współpraca z partnerami biznesowymi w zakresie ofert i warunków współpracy;
  • Customer Service Advisor with German

    Concentrix   małopolskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Promote and sell...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Opis stanowiska: Praca w zespole obsługi klientów popularnej globalnej marki. Rozwój umiejętności w obszarze Customer Experience. Współpraca z zespołem 1200 specjalistów w Polsce. Zadania: Obsługa klientów przez telefon, e-mail, videorozmowy i chat. Aktualizacja wiedzy o zmianach...