Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Doradca Klienta z j. czeskim

    Arteria Customer Services Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   35,00 - 45,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: profesjonalna obsługa Klienta znanej francuskiej marki kosmetycznej - rozmowy prowadzone są wyłącznie w języku CZESKIM, prowadzenie rozmów telefonicznych w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym (wyłącznie wewnętrzna baza Klientów) oraz obsługa back office (w tym...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kontaktu z klientem w języku niemieckim

    Dobre Biuro.de   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Niemcy
    specjalista junior / mid  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    7 tysięcy złotych brutto/miesiąc – pełny etat, praca zdalna. Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów zagranicznych w języku niemieckim; praca z komputerem i obsługa programów tj. komunikatory.
  • Specjalista / Specjalistka ds telefonicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

    Sportstech Brands Holding GmbH   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Niemcy
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Twoje zadania: Przetwarzanie zapytań telefonicznych klientów; Udzielanie wsparcia telefonicznego, obejmujące zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące; Efektywna współpraca między działami w celu skutecznego rozpatrywania reklamacji; Aktywne wprowadzanie i realizacja sugestii...
  • Telefoniczny Doradca Klienta z językiem czeskim

    Unique People sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Praca zdalna Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa...
  • Międzynarodowy konsultant klienta z j. niemieckim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Nagel Polska Sp. z o.o   Robakowo, ul. Stachowska 17d    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków: telefoniczny oraz mailowy kontakt z Klientem; codzienna współpraca z kierowcami w celu zapewnienia terminowości dostaw; codzienna współpraca z naszymi oddziałami w Niemczech; rozwiązywanie trudnych sytuacji po stronie Klienta oraz odbiorcy; zapewnienie wysokiego...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego

    Nagel Polska Sp. z o.o   Robakowo, ul. Stachowska 17d    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Zakres obowiązków: Nawiązywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z Klientami niemieckojęzycznymi; Ścisła współpraca z kierowcami dla zapewnienia terminowości dostaw; Koordynowanie działań z oddziałami w Niemczech; Rozwiązywanie problemów klientów; Utrzymywanie wysokiego standardu...
  • Customer technical support specialist with Swedish

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 800 - 10 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responsibilities: Handling telephone calls from technicians and installers of photovoltaic equipment; Diagnosing and resolving incoming calls; Controlling the correct resolution of technical faults that occur; Cooperation with other levels of technical support and service engineers; Entering data...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Service Senior Agent with German

Advisory Group TEST Human Resources
Kraków
praca stacjonarna
2868 dni temu

Our Client operates as an international organization with a worldwide delivery structure providing business services in the areas of Finance, HR, Revenue Accounting, Management Reporting and Procurement for the group companies.

 

Krakow Center is the main hub for the delivery organization including also central functions for the group companies covering both standard as well as customized processes for airline business. Besides operations, Krakow Center has also teams specialized in Process Management, Migration Support, Knowledge Management and Continuous Improvement.

 

A dynamic growth, building up of existing and introduction of new services means development opportunities both for graduates as well as for experts and experienced leaders who want to become part of company success.

Customer Service Senior Agent with German
Kraków
Nr ref.: 5464

Requirements:

  • University Diploma
  • Very good command of German (written and spoken)
  • Very good command of English (written and spoken)
  • Good knowledge of MS Office
  • Min. 3 years of professional experience in Customer Service
  • Strong communication skills
  • Customer service orientation
  • Problem solving and analytical skills
  • Independency
  • Proactivity
  • Assertiveness

Responsibilities:

The buy/order 1st Level Customer Service Senior Agent is responsible for users support with all technical and functional queries regarding the use of SAP SRM module buy/order (IT/procurement area).

 

The role requires answering inquiries by phone and in respective ticketing tool, resolving users’ problems, fulfilling service requests, maintaining process database and documentation and transferring issues to the respective department if not solved within first level. The role requires strong customer and problem solving orientation, verbal / phone skills and analytical skills.

 

  • Getting to know the buy/order support process, procedures and standards to extend enabling independent work and making own decisions, identifying areas for improvement and development for her/himself and others
  • Determining requirements by working with German and English speaking customers; Initiating contact with the customer if needed; sharing best customer service practices with others
  • Answering inquiries by clarifying desired information - searching independently for information in all available systems and documentation, locating, and providing information as well as exchanging knowledge with other team members in order to achieve multi-competence skills
  • Supporting team in dealing with difficult tasks; noticing and communicating training needs in the team; coordinating work shadowing in the team and process of knowledge exchange
  • Resolving complex problems by clarifying issues  -  researching and exploring  answers and alternative solutions; implementing independently own solutions; escalating unresolved problems
  • Fulfilling service requests - completing transactions; forwarding requests
  • Identifying gaps in knowledge management, buy/order support process and/or communication flow and taking actions to prevent the gaps occurring in the future
  • Identifying areas for buy/order support process improvements and pro-actively taking actions leading to their Implementation
  • Maintaining customer service database by entering information on regular basis
  • Coordinating process statistics and documentation updates
  • Deciding urgency of an inquiry by predefined criteria
  • Coordinating new joiners trainings
  • Cooperating with other team members and with 2nd Level Support in order to provide the best service
  • Cooperating and maintaining professional relations with business partners, suppliers and external providers
  • Communicating observed risks before problems occur - preventing consequences in case problems are not communicated/solved

We offer:

  • Challenging work in an international environment under highest standards
  • Attractive benefits and bonus system
  • Friendly work environment
  • Opportunity to work with people from different cultures and nations
  • Language skills development opportunities
  • Job stability and flexible working time
  • Mother friendly company
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Doradca Klienta z j. czeskim

    Arteria Customer Services Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   35,00 - 45,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: profesjonalna obsługa Klienta znanej francuskiej marki kosmetycznej - rozmowy prowadzone są wyłącznie w języku CZESKIM, prowadzenie rozmów telefonicznych w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym (wyłącznie wewnętrzna baza Klientów) oraz obsługa back office (w tym...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kontaktu z klientem w języku niemieckim

    Dobre Biuro.de   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Niemcy
    specjalista junior / mid  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    7 tysięcy złotych brutto/miesiąc – pełny etat, praca zdalna. Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów zagranicznych w języku niemieckim; praca z komputerem i obsługa programów tj. komunikatory.
  • Specjalista / Specjalistka ds telefonicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

    Sportstech Brands Holding GmbH   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Niemcy
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Twoje zadania: Przetwarzanie zapytań telefonicznych klientów; Udzielanie wsparcia telefonicznego, obejmujące zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące; Efektywna współpraca między działami w celu skutecznego rozpatrywania reklamacji; Aktywne wprowadzanie i realizacja sugestii...
  • Telefoniczny Doradca Klienta z językiem czeskim

    Unique People sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Praca zdalna Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa...
  • Międzynarodowy konsultant klienta z j. niemieckim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Nagel Polska Sp. z o.o   Robakowo, ul. Stachowska 17d    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków: telefoniczny oraz mailowy kontakt z Klientem; codzienna współpraca z kierowcami w celu zapewnienia terminowości dostaw; codzienna współpraca z naszymi oddziałami w Niemczech; rozwiązywanie trudnych sytuacji po stronie Klienta oraz odbiorcy; zapewnienie wysokiego...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego

    Nagel Polska Sp. z o.o   Robakowo, ul. Stachowska 17d    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Zakres obowiązków: Nawiązywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z Klientami niemieckojęzycznymi; Ścisła współpraca z kierowcami dla zapewnienia terminowości dostaw; Koordynowanie działań z oddziałami w Niemczech; Rozwiązywanie problemów klientów; Utrzymywanie wysokiego standardu...
  • Customer technical support specialist with Swedish

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 800 - 10 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responsibilities: Handling telephone calls from technicians and installers of photovoltaic equipment; Diagnosing and resolving incoming calls; Controlling the correct resolution of technical faults that occur; Cooperation with other levels of technical support and service engineers; Entering data...