W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.
Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby.
Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej.
Obecnie poszukujemy osoby, która zadba o to, by firma dotrzymała obietnicy terminowej i pełnej realizacji zamówień klientów. Wymaga to szybkiej komunikacji i aktywnej współpracy w ramach łańcucha dostaw w celu przezwyciężenia potencjalnych problemów, które mogą uniemożliwić realizację tej obietnicy. Przyczynią się Państwo również do rozwoju procedur pracy w ramach Operacyjnego Łańcucha Dostaw.
Informacje o kliencie
Nasz skandynawski klient jest wiodącym dostawcą odnawialnych rozwiązań w zakresie opakowań, materiałów biologicznych, konstrukcji drewnianych i papieru na rynkach światowych. Działając w ponad 35 krajach i tworząc unikalne i innowacyjne produkty ekologiczne generuje sprzedaż w wysokości 10,0 mld euro z zamiarem osiągnięcia dalszych udziałów w rynku.
Opis stanowiska
- Koordynacja i utrzymanie funkcji przetwarzania zleceń sprzedaży - zamówienia, potwierdzenia, fakturowanie, kredyty itp.
- Terminowe odpowiadanie na zapytania klientów lub zespołu sprzedaży.
- Zapewnienie wsparcia Zespołowi Handlowemu w zakresie terminowego udzielania odpowiedzi na zapytania.
- Zapoznanie się z produktami i procesami, aby ułatwić szybkie udzielanie odpowiedzi na pytania klientów.
- Uczestnictwo w regularnych przeglądach biznesowych i konferencjach telefonicznych.
- Współpraca z kierownikami ds. sprzedaży, logistyki, planowania produkcji w fabryce w celu zapewnienia dokładności w zakresie dotrzymywania terminów.
- Utrzymanie dokładności informacji o prognozach dla klientów w celu wsparcia wszystkich działań związanych z planowaniem.
- Utrzymanie dokładnych i uporządkowanych plików klientów.
- Zapewnienie pełnej zgodności z wymogami regulacyjnymi.
Profil kandydata
- Min. Roczne doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego (order management)
- Zdolność do wykonywania wielu zadań pod presją i obsługiwania kilku zadań jednocześnie przy zachowaniu wysokiej jakości
- Zdolność do generowania odpowiednich i solidnych relacji biznesowych z klientami
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
- Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku zespołowym
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Otwartość i duch pracy zespołowej
Oferujemy
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia w efektywnym środowisku pracy zespołowej
- Odpowiedzialna i pełna wyzwań praca w międzynarodowej firmie o uznanej reputacji.
- Możliwości rozwoju zawodowego
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.