What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu 35,00 - 42,00 zł brutto/godz. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: profesjonalna obsługa Klienta znanej francuskiej marki kosmetycznej - rozmowy prowadzone są wyłącznie w języku SŁOWACKIM, prowadzenie rozmów telefonicznych w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym (wyłącznie wewnętrzna baza Klientów) oraz obsługa back office (w tym...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie część etatu / pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zadania, które będziesz realizować na tym stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów z rynku czeskiego, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, przestrzeganie procedur oraz dążenie do...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 9 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Customer service- voice and non-voice for a popular fashion brand via phone, email, social media, live chat. We take a break from phone calls on Sundays, we only handle chat. :) Providing reliable and accurate information in response to customer queries and issues. Actively communicating within the...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to various incoming requests, solving emerging issues. Provide assistance via telephone, and chat. Listen carefully and understand customer needs. Handling different methods of payments (credit cards,...
Customer Service Representative with Swedish/Norwegian
Customer Service Representative with Swedish/Norwegian
ManpowerGroup
Kraków
praca stacjonarna
3272 dni temu
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
Customer Service Representative with Swedish/Norwegian
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: CSRSN/097/MM
Zadania:
Obsługa klienta poprzez różne kanały komunikacji
Pomoc w rozwiązywaniu problemów dotyczących funkcjonowania systemów ERP
Budowanie relacji z klientem poprzez profesjonalną obsługę oraz cierpliwość, wyrozumiałość
Wymagania:
Znajomość języka szwedzkiego/norweskiego na poziomie B2/C1
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu 35,00 - 42,00 zł brutto/godz. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: profesjonalna obsługa Klienta znanej francuskiej marki kosmetycznej - rozmowy prowadzone są wyłącznie w języku SŁOWACKIM, prowadzenie rozmów telefonicznych w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym (wyłącznie wewnętrzna baza Klientów) oraz obsługa back office (w tym...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie część etatu / pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zadania, które będziesz realizować na tym stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów z rynku czeskiego, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, przestrzeganie procedur oraz dążenie do...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 9 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Customer service- voice and non-voice for a popular fashion brand via phone, email, social media, live chat. We take a break from phone calls on Sundays, we only handle chat. :) Providing reliable and accurate information in response to customer queries and issues. Actively communicating within the...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to various incoming requests, solving emerging issues. Provide assistance via telephone, and chat. Listen carefully and understand customer needs. Handling different methods of payments (credit cards,...