ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Zadania:
Poszukujemy osób, które chciałyby rozpocząć swoją przygodę i zdobywanie doświadczenia w międzynarodowym środowisku, w pracy dla jednej z najbardziej rozpoznawalnej firmy na świecie.
Pierwsza linia wsparcia, czyli pierwszy punkt kontaktu z klientami, odpowiedzi na bieżące pytania.
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego
- komunikatywność
- nastawienie na budowanie relacji z klientami
- rozwiązywanie problemów poprzez efektywne wykorzystanie e-mail, telefon, WebEx, wideokonferencji i innych metod współpracy z klientami
- chęć rozwoju w obszarze IT
- język hiszpański, bądź portugalski mile widziany
- zatrudnienie w międzynarodowej firmie
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
- udział w szkoleniach i możliwość rozwoju
- atrakcyjne wynagrodzenie