Transcom jest skandynawską firmą oferującą usługi w zakresie obsługi klienta, sprzedaży i wsparcia technicznego. W ramach naszego nowego projektu dla debiutującej na polskim rynku platformy streamingowej Viaplay rekrutujemy nowy zespół! Dołącz do nas jako:
- Profesjonalna obsługa naszego klienta, odpowiadanie na pytania za pośrednictwem telefonu oraz czatu.
- Dbanie o satysfakcję klienta.
- Płynnej znajomości języka francuskiego, którego będziesz używać do codziennej obsługi klienta;
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2); (w tym języku odbędzie się rozmowa rekrutacyjna, szkolenie oraz będziesz używać go do komunikacji wewnętrznej);
- Dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00;
- Chęci rozwoju zawodowego w obszarze profesjonalnej obsługi klienta, opartej na najwyższych standardach jakości;
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane.
Atrakcyjne warunki zatrudnienia
Umowa o pracę, stała podstawa oraz dodatkowe premie miesięczne uzależnione od wyników.
Pakiet benefitów
Karta Multisport, prywatna opieka medyczna, bilety do kina a może ubezpieczenie na życie? Dobierz sobie benefity, które Cię interesują.
Program poleceń pracowniczych
Pracuj ze znajomymi w ramach programu “Pracuj ze mną w Transcom”. Za każdego zatrudnionego pracownika z Twojego polecenia otrzymasz od 700 zł do 3000 zł brutto! O szczegóły zapytaj w trakcie rozmowy.
Rozwój
Szkolenie wstępne, ale nie tylko. Możliwości awansu, platforma Transcom University, szkolenia kompetencyjne i webinary wellbeingowe są do Twojej dyspozycji! Możesz również zostać naszym Brand Ambasadorem lub wspierać działania #TranscomCares
Atmosfera
U nas jest bezcenna!