Najnowsze oferty pracy

  • Members Support Agent with Swedish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    In order to increase the support to our farmer owners (members), our dedicated Members Service & Operations team in Gdansk was created two years ago. The main responsibilities of a Farmer Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer...
  • Agent wsparcia członków ze znajomością języka szwedzkiego

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Rozdziel czas pomiędzy bezpośrednie wsparcie dla rolników a zadania administracyjne, takie jak zarządzanie CRM, aktualizacje danych i dokumentacja. Udzielaj wsparcia rolnikom i zespołom w Europie, wykorzystując umiejętności językowe do tworzenia relacji. Skupiaj się na znaczących...
  • Referent ds. obsługi pasażerskiej

    Port Lotniczy GDAŃSK Sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Juliusza Słowackiego 200    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Będziesz odpowiadać za obsługę Pasażerów w Executive Lounge: dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług i najwyższy standard obsługi pasażerów, dbanie o estetykę przestrzeni Executive Lounge, rejestrowanie pasażerów w Executive Lounge, obsługę Pasażerów w Executive Lounge zgodnie...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Tczew    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    10 dni
    Obsługa klientów w Punkcie Pobrań. Promocja i sprzedaż produktów dodatkowych. Informowanie o promocjach i ofertach. Zarządzanie kasą fiskalną i systemem obsługi klientów. Dokumentacja medyczna zgodna ze standardami. Nadzór nad dokumentacją.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. rumuńskim)

    Kone Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu; będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń; bierzesz udział w całym...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. greckim)

    Kone Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu; będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń; bierzesz udział w całym...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. słoweńskim)

    Kone Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu; będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń; bierzesz udział w całym...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. serbskim)

    Kone Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu; będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń; bierzesz udział w całym...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. chorwackim)

    Kone Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu; będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń; bierzesz udział w całym...
  • Konsultant obsługi klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Profesjonalna obsługa klientów drogą telefoniczną oraz mailową, z zachowaniem najwyższych standardów, Realizacja celów dotyczących poziomu satysfakcji klientów wyznaczonych przez naszych managerów, Aktywne wsparcie klientów, z pełnym zrozumieniem ich potrzeb i problemów.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Pracownik Działu Obsługi Klienta Gdańsk
Customer Service / Order Management Associate with Dutch

Customer Service / Order Management Associate with Dutch

Accenture Sp. z o. o.
Gdańsk
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
1309 dni temu
Customer Service / Order Management Associate with Dutch
Gdańsk
Nr ref.: R00036433

Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services in strategy and consulting, interactive, technology and operations, with digital capabilities across all of these services. We combine unmatched experience and specialized capabilities across more than 40 industries — powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. With 506,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture brings continuous innovation to help clients improve their performance and create lasting value across their enterprises. Visit us at www.accenture.com.

 

Accenture Operations provides business process services for specific functions, including finance and accounting; procurement and supply chain; and marketing & sales. We operate business processes with a combination of talent and data, artificial intelligence, analytics and digital technologies, helping clients to improve their productivity, customer experience and performance.

What will you do?
  • Timely and accurately process orders and review issues related to automatically processed orders.
  • Perform analysis and support resolution of issues related to incomplete orders and delivery blocks with internal teams and/ or customers.
  • Receive and drive timely resolution of order-related customer queries and complaints.
  • Perform validation and resolution of customer complaints including liaising with appropriate internal functions, customers, warehouse and/or carriers.
  • Process and ensure that all return requests comply with Return policies including appropriate approval and documentation.
You will also maintain work relations with:
  • External Customers.
  • Supply Chain Management and other internal stakeholders.
  • Local Order to Cash Operations.
  • Shared Service Center Delivery Network O2C Operations.
What do we expect?
  • 1-3 years of experience in Customer Service or other related Order-to-Cash processes.
  • Preferably a university degree or equivalent, especially with main focus on Administration or Supply Chain Management. Alternatively, an equivalent progressive working experience.
  • Highly Customer oriented. Good communication and interpersonal skills.
  • Ability to prioritize, analytical skills, can-do attitude and ability to multi-task.
  • SAP experience valuable. Advanced MS Office.
  • Ideally fluent English skills both in the spoken and written form, plus minimum C1 degree of competence in Dutch.
What we can offer:
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.  
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.

When applying please enclose the below statement:


"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

 

Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services in strategy and consulting, interactive, technology and operations, with digital capabilities across all of these services. We combine unmatched experience and specialized capabilities across more than 40 industries — powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. With 506,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture brings continuous innovation to help clients improve their performance and create lasting value across their enterprises. Visit us at www.accenture.com.

 

Accenture Operations provides business process services for specific functions, including finance and accounting; procurement and supply chain; and marketing & sales. We operate business processes with a combination of talent and data, artificial intelligence, analytics and digital technologies, helping clients to improve their productivity, customer experience and performance.

What will you do?
  • Timely and accurately process orders and review issues related to automatically processed orders.
  • Perform analysis and support resolution of issues related to incomplete orders and delivery blocks with internal teams and/ or customers.
  • Receive and drive timely resolution of order-related customer queries and complaints.
  • Perform validation and resolution of customer complaints including liaising with appropriate internal functions, customers, warehouse and/or carriers.
  • Process and ensure that all return requests comply with Return policies including appropriate approval and documentation.
You will also maintain work relations with:
  • External Customers.
  • Supply Chain Management and other internal stakeholders.
  • Local Order to Cash Operations.
  • Shared Service Center Delivery Network O2C Operations.
What do we expect?
  • 1-3 years of experience in Customer Service or other related Order-to-Cash processes.
  • Preferably a university degree or equivalent, especially with main focus on Administration or Supply Chain Management. Alternatively, an equivalent progressive working experience.
  • Highly Customer oriented. Good communication and interpersonal skills.
  • Ability to prioritize, analytical skills, can-do attitude and ability to multi-task.
  • SAP experience valuable. Advanced MS Office.
  • Ideally fluent English skills both in the spoken and written form, plus minimum C1 degree of competence in Dutch.
What we can offer:
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.  
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.

When applying please enclose the below statement:


"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

 
When applying please enclose the below statement:

"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Members Support Agent with Swedish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    In order to increase the support to our farmer owners (members), our dedicated Members Service & Operations team in Gdansk was created two years ago. The main responsibilities of a Farmer Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer...
  • Agent wsparcia członków ze znajomością języka szwedzkiego

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Rozdziel czas pomiędzy bezpośrednie wsparcie dla rolników a zadania administracyjne, takie jak zarządzanie CRM, aktualizacje danych i dokumentacja. Udzielaj wsparcia rolnikom i zespołom w Europie, wykorzystując umiejętności językowe do tworzenia relacji. Skupiaj się na znaczących...
  • Referent ds. obsługi pasażerskiej

    Port Lotniczy GDAŃSK Sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Juliusza Słowackiego 200    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Będziesz odpowiadać za obsługę Pasażerów w Executive Lounge: dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług i najwyższy standard obsługi pasażerów, dbanie o estetykę przestrzeni Executive Lounge, rejestrowanie pasażerów w Executive Lounge, obsługę Pasażerów w Executive Lounge zgodnie...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Tczew    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    10 dni
    Obsługa klientów w Punkcie Pobrań. Promocja i sprzedaż produktów dodatkowych. Informowanie o promocjach i ofertach. Zarządzanie kasą fiskalną i systemem obsługi klientów. Dokumentacja medyczna zgodna ze standardami. Nadzór nad dokumentacją.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. rumuńskim)

    Kone Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu; będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń; bierzesz udział w całym...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. greckim)

    Kone Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu; będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń; bierzesz udział w całym...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. słoweńskim)

    Kone Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu; będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń; bierzesz udział w całym...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. serbskim)

    Kone Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu; będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń; bierzesz udział w całym...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. chorwackim)

    Kone Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu; będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń; bierzesz udział w całym...
  • Konsultant obsługi klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Profesjonalna obsługa klientów drogą telefoniczną oraz mailową, z zachowaniem najwyższych standardów, Realizacja celów dotyczących poziomu satysfakcji klientów wyznaczonych przez naszych managerów, Aktywne wsparcie klientów, z pełnym zrozumieniem ich potrzeb i problemów.
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379