W Arche cenimy różnorodność, pasje i talenty. Jesteśmy Zespołem, w którym dzielimy się wiedzą i doświadczeniem. Koncentrujemy się na pozytywach, a pojawiające się wyzwania są dla nas okazją do rozwoju. Dołącz do nas, czyli osób o nieszablonowym podejściu do nowych zadań, kreatywnych oraz lubiących osiągać w pracy coś więcej niż wymagane minimum :)
Już od 11 lat rozwijamy nasze biura w Katowicach i Wrocławiu, a aktualnie tworzymy nowy zespół w Gdańsku! W tym czasie udało nam się zbudować stabilną strukturę, w której pracuje ponad 70 osób i w dalszym ciągu nam mało!
Customer Service Manager with German
Miejsce pracy: Kraków
Numer referencyjny: CSM/KR
Obowiązki:
- prowadzenie, zarządzanie i usprawnianie działań SSC w obszarach obsługi klienta,
- koordynowanie struktury cenowej, warunków kontraktów i kontroli marży,
- utrzymywanie profesjonalnych, bliskich relacji z managementem europejskim (sprzedaż, kierownicy ds. produktów),
- zarządzanie pracą Team Leaderów oraz pośrednio pracą ich zespołów,
- usprawnianie procesów związanych jakością i wydajnością pracy wpływających na obsługę klienta,
- zarządzanie projektem systemu ERP i CRM w obszarze obsługi klienta,
- projektowanie i usprawnianie procesów Customer Service w oparciu o wskaźniki KPI - doskonalenie i optymalizacja procesów,
- wsparcie w audytach wewnętrznych i zewnętrznych.
Wymagania:
- kilkuletnie doświadczenie na stanowisku menedżerskim / team leaderskim w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, łańcucha dostaw lub pokrewnym w środowisku międzynarodowym,
- dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego,
- komunikatywność oraz umiejętność nawiązywania i utrzymywania stałych relacji z klientami,
- rozwinięte umiejętności analityczne i strategiczne, umiejętność planowania,
- zdolność do pracy pod presją czasu - wielozadaniowość, dynamiczne środowisko pracy,
- umiejętność diagnozowania problemów, identyfikowanie przyczyn źródłowych oraz ich rozwiązywanie,
- orientacja na realizację wyniku.
Nasz Klient oferuje:
- pracę w międzynarodowych, interesujących projektach w stabilnym i nowoczesnym centrum biznesowym,
- możliwość ciągłego rozwoju i awansów w międzynarodowych strukturach firmy,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- możliwość rozwijania struktur Customer Service,
- profesjonalne wsparcie, pełne wdrożenie oraz miłą atmosferę w codziennej pracy,
- atrakcyjne szkolenia i bogaty pakiet benefitów (min. prywatna opieka medyczna, karta na siłownię).