Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Specjalista / Specjalistka ds telefonicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

    Sportstech Brands Holding GmbH   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Niemcy
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Twoje zadania: Przetwarzanie zapytań telefonicznych klientów; Udzielanie wsparcia telefonicznego, obejmujące zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące; Efektywna współpraca między działami w celu skutecznego rozpatrywania reklamacji; Aktywne wprowadzanie i realizacja sugestii...
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Doradca Klienta z językiem słowackim

    ARTERIA CUSTOMER SERVICES Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu   35,00 - 42,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: profesjonalna obsługa Klienta znanej francuskiej marki kosmetycznej - rozmowy prowadzone są wyłącznie w języku SŁOWACKIM, prowadzenie rozmów telefonicznych w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym (wyłącznie wewnętrzna baza Klientów) oraz obsługa back office (w tym...
  • Konsultant ze znajomością języka czeskiego

    Arteria Customer Services Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  część etatu / pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania, które będziesz realizować na tym stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów z rynku czeskiego, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, przestrzeganie procedur oraz dążenie do...
  • Telefoniczny Doradca Klienta z językiem czeskim

    Unique People sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
  • Customer Support Advisor with Dutch

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Your responsibilities As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues. Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform. Listen carefully and...
  • Customer Service Supporter with Swedish, Norwegian or Danish

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to various incoming requests, solving emerging issues. Provide assistance via telephone, and chat. Listen carefully and understand customer needs. Handling different methods of payments (credit cards,...
  • Customer Supporter with Italian & English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat   35,70 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Solving passengers' problems, because we believe everyone deserves a lieto fine ;) Providing essential information with as much ease as if you were hosting your own podcast! Handling incoming calls, emails and chats. Helping in crisis situations with a cool head and a smile on your face - like...
  • Customer Support Advisor with German

    Concentrix   Szczecin, Posejdon Office    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    For one of our largest and fastest growing clients, we are looking for a team of customer service specialists for medical sector! As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Service Junior Specialist

Accenture Sp. z o. o.
Kraków
praca stacjonarna
1868 dni temu

Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries and all business functions—underpinned by the world’s largest delivery network—Accenture works at the intersection of business and technology to help clients improve their performance and create sustainable value for their stakeholders. With more than 435,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture drives innovation to improve the way the world works and lives. Visit us at www.accenture.com.


Accenture Operations helps clients achieve new value and productivity from their business processes by applying analytics, process acumen and industry expertise to the transactional data and processes we manage and operate on our clients’ behalf.


Customer Service Junior Specialist

Workplace: Kraków

Nr Ref.: 00722833

What will you do?
 
As a key player in the Global Customer Solutions Team, the Global Customer Support (GCS) Agent will have responsibility to monitor and respond to clients' specific typology of requests (invoice copies etc.) in line with service levels agreed with the client and to ensure that proper quality control checks are performed. The agent will be the first point of contact for thousands of customers as well as internal stakeholders and as such will need to deliver timely, accurate and predictable service.
  • Identify and respond to customers' requests (both internal and external) resolving their queries, act as a first point of contact via email in line with agreed service levels
  • Take ownership of customers' issues ensuring end to end service with an emphasis on excellent customer satisfaction and attention to detail
  • Ensure all queries are processed as per SLA's (Service Level Agreements) and KPIs (Key Performance Indicators) which are set out for the team
  • Ensure understanding of team SLAs & KPIs and align to management's vision and direction
  • Demonstrate an in-depth knowledge of products and services offered by the client
What do we expect from you?
  • Proficient English business communication skills; verbal and written
  • Must be competent in Microsoft Office (All Products)
  • Initiative, Solution Orientation
  • Collaboration, Building Strong relationships
We can offer:
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.

 

When applying please enclose the below statement:

"I hereby express my consent to process my personal data included in my job offer by Accenture Sp. z o.o. or any other entity of the Accenture group for recruitment purposes and once the recruitment process is closed, I agree that Accenture Sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw, 00-121, ul. Sienna 39 or any other entity of Accenture group places and processes my personal data in its database. I also express my consent to sending my personal data to third parties within the Accenture group pursuant to the Personal Data Protection Act of 29th August 1997 (Journal of Laws of 2002, No. 101, position 926 as amended). I submit the data voluntarily. I have been informed about the right of access to the content of my data and about the possibility of correcting them."

Candidates who are currently employed by a client of Accenture or an affiliated Accenture business may not be eligible for consideration.

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
Check out our website: www.pracaaccenture.pl


 

Poznaj

Accenture Sp. z o.o.

Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.

W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Specjalista / Specjalistka ds telefonicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

    Sportstech Brands Holding GmbH   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Niemcy
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Twoje zadania: Przetwarzanie zapytań telefonicznych klientów; Udzielanie wsparcia telefonicznego, obejmujące zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące; Efektywna współpraca między działami w celu skutecznego rozpatrywania reklamacji; Aktywne wprowadzanie i realizacja sugestii...
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Doradca Klienta z językiem słowackim

    ARTERIA CUSTOMER SERVICES Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu   35,00 - 42,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: profesjonalna obsługa Klienta znanej francuskiej marki kosmetycznej - rozmowy prowadzone są wyłącznie w języku SŁOWACKIM, prowadzenie rozmów telefonicznych w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym (wyłącznie wewnętrzna baza Klientów) oraz obsługa back office (w tym...
  • Konsultant ze znajomością języka czeskiego

    Arteria Customer Services Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  część etatu / pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania, które będziesz realizować na tym stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów z rynku czeskiego, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, przestrzeganie procedur oraz dążenie do...
  • Telefoniczny Doradca Klienta z językiem czeskim

    Unique People sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
  • Customer Support Advisor with Dutch

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Your responsibilities As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues. Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform. Listen carefully and...
  • Customer Service Supporter with Swedish, Norwegian or Danish

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to various incoming requests, solving emerging issues. Provide assistance via telephone, and chat. Listen carefully and understand customer needs. Handling different methods of payments (credit cards,...
  • Customer Supporter with Italian & English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat   35,70 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Solving passengers' problems, because we believe everyone deserves a lieto fine ;) Providing essential information with as much ease as if you were hosting your own podcast! Handling incoming calls, emails and chats. Helping in crisis situations with a cool head and a smile on your face - like...
  • Customer Support Advisor with German

    Concentrix   Szczecin, Posejdon Office    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    For one of our largest and fastest growing clients, we are looking for a team of customer service specialists for medical sector! As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you...