Najnowsze oferty pracy

  • Junior Members Support Agent with German

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Our dedicated Members Service & Operations team in Gdańsk was established two years ago to strengthen support for our farmer owners. As a Junior Member Support Agent, you will provide timely and effective front-line and operational support to over 8,000 farmers in 7 European countries. How you will...
  • Junior Customer Operations Representative - Danish Speaker

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Join our Danish-speaking Team today! Become a part of our dynamic Customer Operations team, where you'll engage in daily order management, handle disputes and queries, and contribute to customer reporting. In addition to these responsibilities, you'll manage daily phone calls with customers to...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. duńskim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zarządzenie zamówieniami klientów. Telefoniczna i pisemna obsługa klientów w przypadku zapytań i sporów. Współpraca z zespołami obsługi, produkcji, magazynu i logistyki. Raportowanie do odpowiednich działów. Administracja danymi klientów. Uczestnictwo w projektach usprawniających...
  • Doradca Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat / część etatu
    10 dni
    Obsługa klientów w punkcie usługowym. Sprzedaż usług i produktów. Rejestracja transakcji w systemach informatycznych. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań.
  • Agent ds. wsparcia dla członków z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Wsparcie administracyjne: kontakt z rolnikami, aktualizacje CRM, dokumentacja. Współpraca z działem IT i innymi działami w celu usprawnienia systemów. Budowanie relacji: wsparcie dla rolników, obsługa zapytań. Wsparcie w zakresie zrównoważonego rozwoju: promowanie zrównoważonego...
  • Doradca Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Pruszcz Gdański    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    11 dni
    Obsługa klientów w punkcie usługowym. Sprzedaż usług i produktów. Rejestracja transakcji w systemach informatycznych. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań.
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Studenta

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Główne zadania realizowane na stanowisku: prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, obsługa podań studenckich z zakresu toku studiów oraz praktyk, obsługa egzaminów dyplomowych, archiwizacja dokumentów.
  • Doradca klienta dla marki modowej

    TELUS Digital   Gdańsk    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    15 godz.
    Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów i sklepów. Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zamawiania. Zarządzanie komunikacją z klientami/sprzedawcami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon, mail lub czat. Twój profil: Bardzo...
  • Customer Service Professional with German

    Foundever   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami; Dążenie do realizacji wskaźników satysfakcji klientów ustalonych przez managerów; Zaangażowane rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na potrzeby klientów;
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Service Associate with German

Accenture Sp. z o. o.
Gdańsk
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
1330 dni temu
Customer Service Associate with German
Gdańsk
Nr ref.: R00038219

Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services in strategy and consulting, interactive, technology and operations, with digital capabilities across all of these services. We combine unmatched experience and specialized capabilities across more than 40 industries — powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. With 506,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture brings continuous innovation to help clients improve their performance and create lasting value across their enterprises. Visit us at www.accenture.com.

 

Accenture Operations provides business process services for specific functions, including finance and accounting; procurement and supply chain; and marketing & sales. We operate business processes with a combination of talent and data, artificial intelligence, analytics and digital technologies, helping clients to improve their productivity, customer experience and performance.

What will you do?
  • Maintain a positive, empathetic and professional attitude towards customers.
  • Acknowledge and resolve customer complaints/inquiries.
  • Keep records of customer interactions, transactions, comments and complaints.
  • Receive and drive timely resolution or closure of standard/routine order-related customer queries, complaints and feedback.
  • Optimization of  the Order-to-Bill processes by regularly analyzing efficiency of processes and issues being detected by the Regional Order-to-Bill team.
  • First point of contact in case of escalations.
  • Analyze key metrics and perform root-cause analysis, as needed.
  • Process and ensure that all return requests comply with the Return policies including appropriate approval and documentation.
  • Perform process controls (ICS, ICM, BPC) as described in the desktop procedures.
What do we expect?
  • Preferably a university degree or equivalent, especially with main focus on Administration or Supply Chain Management. Alternatively an equivalent progressive working experience.
  • preferably 1-2 years of experience in Customer Service or other related Order-to-Cash processes.
  • Very Good communication and interpersonal skills.
  • Advanced MS Office.
  • Experience with ERP systems, SAP/Salesforce experience valuable.
  • Highly Customer oriented.
  • Ability to prioritize, analytical skills, can-do attitude and ability to multi-task.
  • Fluent German skills both in the spoken and written form as a must, plus English minimum B1/B2 degree of competence local/regional language.
What we can offer:
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.  
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.

When applying please enclose the below statement:


"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

 

Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services in strategy and consulting, interactive, technology and operations, with digital capabilities across all of these services. We combine unmatched experience and specialized capabilities across more than 40 industries — powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. With 506,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture brings continuous innovation to help clients improve their performance and create lasting value across their enterprises. Visit us at www.accenture.com.

 

Accenture Operations provides business process services for specific functions, including finance and accounting; procurement and supply chain; and marketing & sales. We operate business processes with a combination of talent and data, artificial intelligence, analytics and digital technologies, helping clients to improve their productivity, customer experience and performance.

What will you do?
  • Maintain a positive, empathetic and professional attitude towards customers.
  • Acknowledge and resolve customer complaints/inquiries.
  • Keep records of customer interactions, transactions, comments and complaints.
  • Receive and drive timely resolution or closure of standard/routine order-related customer queries, complaints and feedback.
  • Optimization of  the Order-to-Bill processes by regularly analyzing efficiency of processes and issues being detected by the Regional Order-to-Bill team.
  • First point of contact in case of escalations.
  • Analyze key metrics and perform root-cause analysis, as needed.
  • Process and ensure that all return requests comply with the Return policies including appropriate approval and documentation.
  • Perform process controls (ICS, ICM, BPC) as described in the desktop procedures.
What do we expect?
  • Preferably a university degree or equivalent, especially with main focus on Administration or Supply Chain Management. Alternatively an equivalent progressive working experience.
  • preferably 1-2 years of experience in Customer Service or other related Order-to-Cash processes.
  • Very Good communication and interpersonal skills.
  • Advanced MS Office.
  • Experience with ERP systems, SAP/Salesforce experience valuable.
  • Highly Customer oriented.
  • Ability to prioritize, analytical skills, can-do attitude and ability to multi-task.
  • Fluent German skills both in the spoken and written form as a must, plus English minimum B1/B2 degree of competence local/regional language.
What we can offer:
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.  
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.

When applying please enclose the below statement:


"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

 
When applying please enclose the below statement:

"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Junior Members Support Agent with German

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Our dedicated Members Service & Operations team in Gdańsk was established two years ago to strengthen support for our farmer owners. As a Junior Member Support Agent, you will provide timely and effective front-line and operational support to over 8,000 farmers in 7 European countries. How you will...
  • Junior Customer Operations Representative - Danish Speaker

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Join our Danish-speaking Team today! Become a part of our dynamic Customer Operations team, where you'll engage in daily order management, handle disputes and queries, and contribute to customer reporting. In addition to these responsibilities, you'll manage daily phone calls with customers to...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. duńskim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zarządzenie zamówieniami klientów. Telefoniczna i pisemna obsługa klientów w przypadku zapytań i sporów. Współpraca z zespołami obsługi, produkcji, magazynu i logistyki. Raportowanie do odpowiednich działów. Administracja danymi klientów. Uczestnictwo w projektach usprawniających...
  • Doradca Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat / część etatu
    10 dni
    Obsługa klientów w punkcie usługowym. Sprzedaż usług i produktów. Rejestracja transakcji w systemach informatycznych. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań.
  • Agent ds. wsparcia dla członków z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Wsparcie administracyjne: kontakt z rolnikami, aktualizacje CRM, dokumentacja. Współpraca z działem IT i innymi działami w celu usprawnienia systemów. Budowanie relacji: wsparcie dla rolników, obsługa zapytań. Wsparcie w zakresie zrównoważonego rozwoju: promowanie zrównoważonego...
  • Doradca Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Pruszcz Gdański    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    11 dni
    Obsługa klientów w punkcie usługowym. Sprzedaż usług i produktów. Rejestracja transakcji w systemach informatycznych. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań.
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Studenta

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Główne zadania realizowane na stanowisku: prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, obsługa podań studenckich z zakresu toku studiów oraz praktyk, obsługa egzaminów dyplomowych, archiwizacja dokumentów.
  • Doradca klienta dla marki modowej

    TELUS Digital   Gdańsk    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    15 godz.
    Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów i sklepów. Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zamawiania. Zarządzanie komunikacją z klientami/sprzedawcami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon, mail lub czat. Twój profil: Bardzo...
  • Customer Service Professional with German

    Foundever   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami; Dążenie do realizacji wskaźników satysfakcji klientów ustalonych przez managerów; Zaangażowane rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na potrzeby klientów;
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379