Najnowsze oferty pracy

  • Asystent ds. Rekrutacji i Obsługi Klienta

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.   Kraków, (ul. Myślenicka 106)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obowiązki: Odbieranie i inicjowanie rozmów telefonicznych. Przeprowadzanie wstępnych etapów rekrutacji dla niższych oraz średnich szczebli (projekty międzynarodowe). Zarządzanie systemem rekrutacyjnym. Zarządzanie korespondencją e-mailową i profilami na portalach społecznościowych....
  • Asystent gier kasynowych

    Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Obsługa klientów kasyna. Prowadzenie gier takich jak ruletka, Black Jack i poker. Utrzymanie pozytywnego wizerunku placówki.
  • IP Assistant / Paralegal

    AIPEX   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
  • Asystent serwisu posprzedażowego

    Doradztwo i Księgowość" mgr inż. Agnieszka Bambejca   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / o dzieło / o pracę tymczasową  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Obowiązki zawodowe Zapewniamy wsparcie posprzedażowe klientom oraz odpowiadamy na pytania związane z rachunkowością, księgowością i doradztwem podatkowym. Śledź opinie klientów, aby mieć pewność, że wszystkie problemy zostaną rozwiązane szybko i skutecznie. Pomaganie klientom w...
  • Asystent ds. exportu

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Ścisła współpraca z Export Managerem w zakresie działań sprzedażowych; Wpisywanie zamówień, przygotowywanie ofert i dokumentacji (w tym dokumentacji celnych) Koordynacja tematów związanych z transportem/logistyką zamówień; Przygotowywanie próbek i wysyłka ich do klientów;
  • Asystent / Asystentka w dziale zakupów

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania na tym stanowisku: wsparcie i koordynacja procesu promocyjnego (Excel), koordynacja procesu wprowadzania nowych produktów oraz zmian asortymentowych, odpowiedzialność za właściwy obieg dokumentów (weryfikacja treści oraz kompletacja dokumentów), wsparcie procesów zakupowych...
  • Asystent Kierownika Kontraktu (zespół 2/10)

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Gdańsk    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 8 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie działań kierownika kontraktu w trakcie realizacji kontraktu w ramach projektu: Zapewnienie dostępu kolejowego do elektrowni jądrowej Lubiatowo-Kopalino​. Zakres obowiązków: współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji...
  • Office Support Specialist

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obowiązki: Obsługa recepcji - obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych. Organizowanie własnej pracy na recepcji​. Przyjmowanie, sortowanie i dostarczanie korespondencji. Rejestrowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy​. Zapewnienie prawidłowego przepływu...
  • General Administration Specialist

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zadania: Przywitanie pracowników oraz gości TELUS Digital Utrzymanie bezpieczeństwa poprzez przestrzeganie procedur i kontrolę dostępu; dziennik monitorowania; wydawanie identyfikatorów dla gości Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych Wspieranie zespołu kierowniczego podczas wizyt u...
  • Asystent / Asystentka ds. importu

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opracowanie i skierowanie zapytań ofertowych do kontrahentów zagranicznych w zakresie zakupu produktów do portfolio MPM. Współpraca w zakresie procedury kontraktowej pod kątem uzyskania najlepszych warunków handlowych. Realizacja kontraktów importowych poprzez: współpraca w zakresie...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Service Assistant

Capita (Polska) Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
3530 dni temu

Capita is the UK’s largest business process outsourcing company. We started in 1984 as a Chartered Institute of Public Finance and Accountancy computer services division with just a couple of people on the payroll and evolved into an international company hiring 64,000 staff across UK, Europe, India and South Africa. Since its launch, Capita plc has grown to become a FTSE 100 company generating £3,8bn turnover at the end of 2014. Our goal is simple - to help our huge range of public and private sector clients improve service to their customers.

 

Capita Poland’s Krakow Business Centre was established in late 2011. We are a multi-disciplinary business process outsourcing centre set up by the Capita Group Plc. The centre provides state-of-the-art services offering employees the opportunity to work for various clients and develop expertise in a wide range of disciplines. At Capita Krakow we deliver multilingual business service that range from managing complex processes to more transparent transactions.

 

Given our expansion plans in a number of sectors and the addition of some exciting new projects, Capita is currently recruiting for the position of:


Customer Service Assistant

Location: Kraków

The main role will be to make phone calls in order to book interpreters for assignments requested by the Public Institution in the UK. The position is focused on outgoing phone calls but it also includes inbound phone calls and advisory activities within bookings and payments areas. Working within our department is a great opportunity to perfect your language and problem solving skills.

 

As our Customer Service Assistant you will:
  • meet defined individual/team performance and quality targets to ensure delivery of key business objectives;

  • Have opportunity to use your communication and problem solving skills;

  • Be managing difficult situations and responding promptly to the assignments;

  • Ensure customer confidentiality of information in line with the Data Protection Act.

You are Perfect Candidate if:
  • You easily communicate in English;

  • You are a people person with can-do attitude;

  • You are self-disciplined team player;

  • You are well organized;

  • You are a problem solver;

  • You have a keen eye for details.

Minimum Job Qualification
  • BA/BS degree;

  • English at least C1 level;

  • Computer literacy, especially proficiency in MS Office;

  • Ability to work shifts including weekends;

  • Customer Service experience will be an asset.

We offer:
  • Private medical healthcare and benefit packages;

  • Friendly work atmosphere;

  • Workplace in the city centre;

  • 30-minute lunch breaks included in the working hours;

  • After work activities (football team, volleyball team,charity events, etc.);

  • In-house English classes;

  • Vast variety of trainings provided for you to develop;

  • Work in an international and multicultural environment.

We kindly inform you that we contact only chosen candidates. In your application please include the following statement: “I hereby authorize you to process my personal data included in my job application for the needs of the recruitment process (in accordance with the Personnel Protection Act 29.08.1997 no 133 position 883)”.
 

Podobne oferty

  • Asystent ds. Rekrutacji i Obsługi Klienta

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.   Kraków, (ul. Myślenicka 106)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obowiązki: Odbieranie i inicjowanie rozmów telefonicznych. Przeprowadzanie wstępnych etapów rekrutacji dla niższych oraz średnich szczebli (projekty międzynarodowe). Zarządzanie systemem rekrutacyjnym. Zarządzanie korespondencją e-mailową i profilami na portalach społecznościowych....
  • Asystent gier kasynowych

    Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Obsługa klientów kasyna. Prowadzenie gier takich jak ruletka, Black Jack i poker. Utrzymanie pozytywnego wizerunku placówki.
  • IP Assistant / Paralegal

    AIPEX   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
  • Asystent serwisu posprzedażowego

    Doradztwo i Księgowość" mgr inż. Agnieszka Bambejca   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / o dzieło / o pracę tymczasową  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Obowiązki zawodowe Zapewniamy wsparcie posprzedażowe klientom oraz odpowiadamy na pytania związane z rachunkowością, księgowością i doradztwem podatkowym. Śledź opinie klientów, aby mieć pewność, że wszystkie problemy zostaną rozwiązane szybko i skutecznie. Pomaganie klientom w...
  • Asystent ds. exportu

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Ścisła współpraca z Export Managerem w zakresie działań sprzedażowych; Wpisywanie zamówień, przygotowywanie ofert i dokumentacji (w tym dokumentacji celnych) Koordynacja tematów związanych z transportem/logistyką zamówień; Przygotowywanie próbek i wysyłka ich do klientów;
  • Asystent / Asystentka w dziale zakupów

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania na tym stanowisku: wsparcie i koordynacja procesu promocyjnego (Excel), koordynacja procesu wprowadzania nowych produktów oraz zmian asortymentowych, odpowiedzialność za właściwy obieg dokumentów (weryfikacja treści oraz kompletacja dokumentów), wsparcie procesów zakupowych...
  • Asystent Kierownika Kontraktu (zespół 2/10)

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Gdańsk    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 8 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie działań kierownika kontraktu w trakcie realizacji kontraktu w ramach projektu: Zapewnienie dostępu kolejowego do elektrowni jądrowej Lubiatowo-Kopalino​. Zakres obowiązków: współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji...
  • Office Support Specialist

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obowiązki: Obsługa recepcji - obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych. Organizowanie własnej pracy na recepcji​. Przyjmowanie, sortowanie i dostarczanie korespondencji. Rejestrowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy​. Zapewnienie prawidłowego przepływu...
  • General Administration Specialist

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zadania: Przywitanie pracowników oraz gości TELUS Digital Utrzymanie bezpieczeństwa poprzez przestrzeganie procedur i kontrolę dostępu; dziennik monitorowania; wydawanie identyfikatorów dla gości Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych Wspieranie zespołu kierowniczego podczas wizyt u...
  • Asystent / Asystentka ds. importu

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opracowanie i skierowanie zapytań ofertowych do kontrahentów zagranicznych w zakresie zakupu produktów do portfolio MPM. Współpraca w zakresie procedury kontraktowej pod kątem uzyskania najlepszych warunków handlowych. Realizacja kontraktów importowych poprzez: współpraca w zakresie...