Najnowsze oferty pracy

  • Asystent serwisu posprzedażowego

    Doradztwo i Księgowość" mgr inż. Agnieszka Bambejca   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / o dzieło / o pracę tymczasową  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Obowiązki zawodowe Zapewniamy wsparcie posprzedażowe klientom oraz odpowiadamy na pytania związane z rachunkowością, księgowością i doradztwem podatkowym. Śledź opinie klientów, aby mieć pewność, że wszystkie problemy zostaną rozwiązane szybko i skutecznie. Pomaganie klientom w...
  • Asystent / Asystentka Działu Eksportu

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Przyjmowanie i realizowanie zamówień Planowanie i koordynowanie dostaw do klientów Aktualizacja bazy danych klientów Prowadzenie korespondencji z klientami Kompletowanie dokumentacji dostaw towaru do klientów
  • Asystent działu sprzedaży i marketingu

    DHL Supply Chain (Poland) Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: Codzienne wsparcie dla zespołu sprzedaży i marketingu; Tworzenie prezentacji i raportów (PowerPoint, Excel, Word); Koordynowanie badań satysfakcji klientów (CXM/NPS); Rejestracja na konferencje branżowe; Współpraca przy kampaniach marketingowych i zadaniach administracyjnych;...
  • Pracownik Biurowy Działu Sprzedaży Maszyn

    Liebherr Polska Sp. z o.o.   Ruda Śląska    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania: Administracja projektami od zamówienia do sprzedaży używanych i wynajmowanych maszyn budowlanych, Administracja stroną internetową i programami marketingowymi wspomagającymi sprzedaż maszyn budowlanych, Wyszukiwanie, weryfikacja stanu i zakup używanych maszyn budowlanych Wycena...
  • Asystent / Asystentka ds. importu

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opracowanie i skierowanie zapytań ofertowych do kontrahentów zagranicznych w zakresie zakupu produktów do portfolio MPM. Współpraca w zakresie procedury kontraktowej pod kątem uzyskania najlepszych warunków handlowych. Realizacja kontraktów importowych poprzez: współpraca w zakresie...
  • Płatny Staż w Zespole Sprzedaży

    Logwin Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o staż/praktykę  pełny etat
    2 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? Kontakt telefoniczny z potencjalnym klientem usług spedycji morskiej, lotniczej i kolejowej oraz budowanie relacji Współpraca z Reprezentantem Handlowym, z którym będziesz pracować w zespole Tworzenie i weryfikacja baz danych, wyszukiwanie potencjalnych...
  • Asystent / Asystentka do pionu handlowego

    Drozapol Profil SA   Bydgoszcz, (na przeciwko Urzędu Pracy w Bydgoszczy)    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie bazy klientów. Obsługa telefoniczna klientów w zakresie informowania, doradzania i sprzedaży. Współpraca z działem handlowym. Kreowanie i promowanie wizerunku firmy. Przygotowywanie zestawień i raportów z rozmów. Wprowadzanie danych do systemu....
  • Asystent kierownika sklepu

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Adamów (pow. zamojski, gm. Adamów)    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje główne zadania: współpraca z Kierownikiem/Zastępcą Kierownika w zakresie monitorowania obowiązujących standardów obsługi i jakości; zadania związane z realizacją planów sprzedażowych przez sklep; współpraca w zadaniach związanych z zamówieniami i właściwym zatowarowaniem...
  • Asystent Kierownika - market budowlany

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Siemiatycze    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje główne zadania: współpraca z Kierownikiem/Zastępcą Kierownika w zakresie monitorowania obowiązujących standardów i poziomu realizacji planów sprzedażowych przez sklep; realizacja zadań związanych z zamówieniami i właściwym zatowarowaniem sklepu; wsparcie kadry zarządzającej w...
  • Asystent kierownika sklepu

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Adamów (pow. zamojski, gm. Adamów)    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Obowiązki: Wspieranie Kierownika w monitorowaniu standardów obsługi i zatowarowania, Realizacja celów sprzedażowych sklepu, Koordynacja zamówień, Udział w inwentaryzacjach, Wsparcie zespołu sklepowego.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Asystent Działu Sprzedaży Kraków
Customer Service Assistant with Polish Language (Banking sector)

Customer Service Assistant with Polish Language (Banking sector)

Capita Group Plc
Kraków
praca stacjonarna
3508 dni temu

Capita is the UK’s largest business process outsourcing company. We started in 1984 as a Chartered Institute of Public Finance and Accountancy computer services division with just a couple of people on the payroll and evolved into an international company hiring 64,000 staff across UK, Europe, India and South Africa. Since its launch, Capita plc has grown to become a FTSE 100 company generating £3,8bn turnover at the end of 2014. Our goal is simple - to help our huge range of public and private sector clients improve service to their customers.

 

Capita Poland’s Krakow Business Centre was established in late 2011. We are a multi-disciplinary business process outsourcing centre set up by the Capita Group Plc. The centre provides state-of-the-art services offering employees the opportunity to work for various clients and develop expertise in a wide range of disciplines. At Capita Krakow we deliver multilingual business service that range from managing complex processes to more transparent transactions.

 

Given our expansion plans in a number of sectors and the addition of some exciting new projects, Capita is currently recruiting for the position of:


Customer Service Assistant with Polish Language (Banking sector)

Location: Kraków

Working in our Contact Centre you will be responsible for effectively servicing our customer base in Poland. The ability to multitask and to effectively manage your time, whilst delivering exceptional customer service is paramount. As a first point of contact for new and existing customers you will utilise excellent communication skills and deal with a range of customer enquiries. You will be required to work as part of a team to support the delivery of set team targets as well as your own individual targets.

 

The primary responsibilities for this position include:
  • Meet defined individual/ team performance and quality targets to ensure delivery of key business objectives.

  • You will be the direct point of contact over the telephone for our customers and will be expected to identify and resolve customer enquiries, offering excellent customer service through to first call resolution where possible.

  • Using your excellent verbal and written communication skills you will be dealing with a wide range of customer enquiries by taking ownership and progressing them through to a satisfactory conclusion.

  • Ability to gather information to determine business needs, apply problem-solving skills, and resolve the inquiry/request effectively.

  • Have the ability to work on a variety of tasks and proactively manage your own varied workload.

  • Sound judgmental powers, ability to manage difficult customer situations, to respond promptly to the needs of the customer, solicit feedback to improve service, respond to requests for service/assistance.

  • Ensure customer confidentiality of information in line with the Data Protection Act and adherence to all regulatory FSA and KNF requirements.

Requirements:
  • Customer Service experience will be an asset

  • Experience working with customer services in a contact centre environment will be an asset

  • Team player

  • Ability to remain calm during busy periods

  • Positive and enthusiastic

  • Flexible attitude

  • Remains calm under pressure

  • Ability to present and explain options and solutions in a clear manner

  • Ability to work independently under time deadlines

  • Excellent communication and organisation skills.

  • Ability to work within a targeted environment

  • Ability to use initiative and be self-motivated

  • Excellent verbal as well as written skills

  • Ability to demonstrate good listening and telephone skills

  • Strong attention to detail

  • Ability to adapt to change, meet the changing demands of the work environment, any delays or other unexpected demands.

  • Analyse the various parts of a problem properly and develop logical solutions

  • Ability to work shifts including weekends.

  • PC literate

  • Communicative English skills

  • Fluent Polish both spoken and written is a must

We offer:
  • Work in an international and multicultural environment

  • Friendly work atmosphere

  • Private medical healthcare

  • In-house English classes

  • Competitive salary and benefit packages

  • Training and development opportunities within the company

We kindly inform you that we contact only chosen candidates. In your application please include the following statement: “I hereby authorize you to process my personal data included in my job application for the needs of the recruitment process (in accordance with the Personnel Protection Act 29.08.1997 no 133 position 883)”.
 

Podobne oferty

  • Asystent serwisu posprzedażowego

    Doradztwo i Księgowość" mgr inż. Agnieszka Bambejca   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / o dzieło / o pracę tymczasową  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Obowiązki zawodowe Zapewniamy wsparcie posprzedażowe klientom oraz odpowiadamy na pytania związane z rachunkowością, księgowością i doradztwem podatkowym. Śledź opinie klientów, aby mieć pewność, że wszystkie problemy zostaną rozwiązane szybko i skutecznie. Pomaganie klientom w...
  • Asystent / Asystentka Działu Eksportu

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Przyjmowanie i realizowanie zamówień Planowanie i koordynowanie dostaw do klientów Aktualizacja bazy danych klientów Prowadzenie korespondencji z klientami Kompletowanie dokumentacji dostaw towaru do klientów
  • Asystent działu sprzedaży i marketingu

    DHL Supply Chain (Poland) Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: Codzienne wsparcie dla zespołu sprzedaży i marketingu; Tworzenie prezentacji i raportów (PowerPoint, Excel, Word); Koordynowanie badań satysfakcji klientów (CXM/NPS); Rejestracja na konferencje branżowe; Współpraca przy kampaniach marketingowych i zadaniach administracyjnych;...
  • Pracownik Biurowy Działu Sprzedaży Maszyn

    Liebherr Polska Sp. z o.o.   Ruda Śląska    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania: Administracja projektami od zamówienia do sprzedaży używanych i wynajmowanych maszyn budowlanych, Administracja stroną internetową i programami marketingowymi wspomagającymi sprzedaż maszyn budowlanych, Wyszukiwanie, weryfikacja stanu i zakup używanych maszyn budowlanych Wycena...
  • Asystent / Asystentka ds. importu

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opracowanie i skierowanie zapytań ofertowych do kontrahentów zagranicznych w zakresie zakupu produktów do portfolio MPM. Współpraca w zakresie procedury kontraktowej pod kątem uzyskania najlepszych warunków handlowych. Realizacja kontraktów importowych poprzez: współpraca w zakresie...
  • Płatny Staż w Zespole Sprzedaży

    Logwin Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o staż/praktykę  pełny etat
    2 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? Kontakt telefoniczny z potencjalnym klientem usług spedycji morskiej, lotniczej i kolejowej oraz budowanie relacji Współpraca z Reprezentantem Handlowym, z którym będziesz pracować w zespole Tworzenie i weryfikacja baz danych, wyszukiwanie potencjalnych...
  • Asystent / Asystentka do pionu handlowego

    Drozapol Profil SA   Bydgoszcz, (na przeciwko Urzędu Pracy w Bydgoszczy)    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie bazy klientów. Obsługa telefoniczna klientów w zakresie informowania, doradzania i sprzedaży. Współpraca z działem handlowym. Kreowanie i promowanie wizerunku firmy. Przygotowywanie zestawień i raportów z rozmów. Wprowadzanie danych do systemu....
  • Asystent kierownika sklepu

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Adamów (pow. zamojski, gm. Adamów)    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje główne zadania: współpraca z Kierownikiem/Zastępcą Kierownika w zakresie monitorowania obowiązujących standardów obsługi i jakości; zadania związane z realizacją planów sprzedażowych przez sklep; współpraca w zadaniach związanych z zamówieniami i właściwym zatowarowaniem...
  • Asystent Kierownika - market budowlany

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Siemiatycze    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje główne zadania: współpraca z Kierownikiem/Zastępcą Kierownika w zakresie monitorowania obowiązujących standardów i poziomu realizacji planów sprzedażowych przez sklep; realizacja zadań związanych z zamówieniami i właściwym zatowarowaniem sklepu; wsparcie kadry zarządzającej w...
  • Asystent kierownika sklepu

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Adamów (pow. zamojski, gm. Adamów)    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Obowiązki: Wspieranie Kierownika w monitorowaniu standardów obsługi i zatowarowania, Realizacja celów sprzedażowych sklepu, Koordynacja zamówień, Udział w inwentaryzacjach, Wsparcie zespołu sklepowego.