Genpact jest liderem globalizacji usług i technologii oraz pionierem w zakresie zarządzania procesami biznesowymi dla firm na całym świecie. Współpracujemy z ponad 800 klientami wykorzystując inteligentnie skonstruowane procesy, analizy i technologie. Oferujemy szeroką gamę usług branżowych. Należą do nich finanse i rachunkowość, ubezpieczenia i bankowość, zakupy & zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa klienta, aplikacje korporacyjne, zarządzanie infrastrukturą IT, zarządzanie zamówieniami.
Obecnie zarządzamy 4700 procesami w 30 językach, poprzez sieć ponad 70 centrów operacyjnych w 20 krajach.
Współpracujemy z klientami z listy Fortune Global 500 i poza nią, oraz zatrudniamy ponad 77 000 osób w ponad 20 krajach, z kluczowymi biurami w Nowym Jorku, Palo Alto, Londynie i Delhi.
Nasi klienci to firmy w różnych branż, takich jak motoryzacja, bankowość i finanse, ubezpieczenia, produkcja, branża farmaceutyczna, telekomunikacja i logistyka.
Zapewniamy bezproblemowy serwis z naszych globalnych centrów, aby zaspokoić cele biznesowe, kulturowe oraz językowe naszych klientów.
Jesteśmy znani z generowania wpływu. Jeśli chcesz poznać nas lepiej odwiedź nas na www.genpact.com.
Dołącz do nas!
- Front office operations support, exception management, investigate/ resolve system errors, complaint and collect Customer surveys (NPS)
- Allocate tasks to internal teams as per requested by the customer
- Lead system stop and provide approval as per company guidelines,
- Handle policy issuance / maintenance activities and payments processing
- Communicate with customer (e-mail / phone) & process their requests in systems
- Maintain customer records in internal systems,
- Interaction with internal teams like products/ claims (validation, adjudication, fulfilment) over emails/phones
- Perform other tasks requested by the manager to reach team objective or the company’s objectives based on current needs
- Implement improvements to current processes
- Perform all tasks in compliance with Genpact internal policies, procedures.
Our requirements:
- Very good knowledge of Dutch (C1) and English (B2)
- Professional experience in Care or Non-Life insurance processes / Customer Service/ Sales support experience (preferred, not mandatory)
- Professional, emotionally mature and ethical, good interpersonal skills and ability to work well with a broad range of personality styles and types
- Ability to handle pressure
- Solution-oriented. Identifies and analyses problems to make logical, fact- based decisions.
- Open to new concepts and ideas
- Willing to learn and use new procedures and technologies
- Very attentive and active listener. Cultivates open communication. Synthesizes information from multiple resources and incorporates it into relevant tasks or discussions
- Good MS Office (especially MS Excel) knowledge
- High School graduate at least
What we offer:
- Attractive salary;
- Stable job offers - employment contract
- Work in a multicultural and diverse environment with employees from over 30 countries
- Genpact supports professional trainings and great career development opportunities