Customer Service Analyst with English

ManpowerGroup
Wrocław
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa5 dni temu

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Customer Service Analyst with English
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: 16888

Zadania: 
Głównym zadaniem jest zapewnienie klientom doskonałej obsługi poprzez zarządzanie zamówieniami, zarządzanie kontami, rozwiązywanie problemów i niezbędną komunikację biznesową. Customer Service Analyst jest pierwszą linią kontaktu dla biznesu i klientów.
  • Wsparcie działu obsługi klienta w procesie eksportu usług
  • Odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem zdefiniowanych kanałów
  • Współpraca z firmą w zakresie zarządzania relacjami z klientami za pośrednictwem funkcji Salesforce
  • Rejestracja i rozpatrywanie skarg klientów
  • Odpowiedzialność za monitorowanie kolejek roboczych dla nowych zgłoszeń
  • Odpowiedzialność za realizację przydzielonych zadań w ramach celów SLA
  • Zapewnienie sprawnej obsługi reklamacji klientów
  • Identyfikacja możliwości poprawy jakości danych i skrócenia czasu cyklu
  • Koordynacja różnych działań związanych z procesami, w tym odpowiadanie na ogólne pytania lub kwestie biznesowe i związane z procesami
  • Odpowiedzialność za eskalację problemów w razie potrzeby
  • Ciągłe doskonalenie procesów
  • Inne działania delegowane przez bezpośredniego przełożonego
Wymagania:
  • Dyplom licencjata lub wyższy z akredytowanego uniwersytetu
  • 1-2 lata doświadczenia zawodowego w obsłudze klienta, mile widziane doświadczenie B2B, obsługa reklamacji, rozwiązywanie problemów klientów, operacje
  • Wysoki poziom obsługi klienta
  • Dyspozycyjność do dołączenia do firmy w marcu lub kwietniu 2025 roku
  • Umiejętność ustalania priorytetów i pracy zespołowej
  • Zrozumienie, weryfikacja szczegółowych wymagań rynku i klientów oraz standardów branżowych w odniesieniu do standardów obsługi klienta oraz przełożenie ich na specyfikację techniczną i procesową
  • Biegła znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Wcześniejsze doświadczenie w pracy z SAP (zwłaszcza z modułem OTC)/ Salesforce
  • Mile widziane doświadczenie w łańcuchu dostaw i logistyce
  • Silne umiejętności rozwiązywania problemów
  • Umiejętność zarządzania zmianami, w tym szybkiego dostosowywania się do nowych systemów i procesów
  • Umiejętność współpracy w zespole
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Umowę o pracę
  • Benefity: kartę MultiSport, Medicover, grupowe ubezpieczenie na życie
  • Pracę w systemie hybrydowym
  • Narzędzia niezbędne do realizacji celów
  • Innowacyjne środowisko pracy
  • Możliwość rozpoczęcia pracy od marca 2025 roku
  • Ciekawą pracę w międzynarodowym, rozwijającym się środowisku systemów SAP, Salesforce, SAP FIORI i nie tylko 

Oferta dotyczy pracy stałej. 
Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.
Aplikuj teraz
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

ManpowerGroup

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.

Podobne oferty

  • Serwisant odzieży roboczej

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław, Fabryczna    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    3 dni
    Skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klientów, Sortowanie odzieży brudnej oraz przygotowywanie jej do dalszego transportu, Obsługa zgłoszeń od pracowników klientów, Ewidencja danych w systemach komputerowych. Bieżąca współpraca z klientem.
  • Specjalista ds. Wynajmu

    SIXT Rent a Car   Wrocław, lotnisko    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska Profesjonalna obsługa Klienta/wynajem samochodów zgodnie z wymogami licencji i standardami obsługi, realizacja rezerwacji i aktywne pozyskiwanie klientów “walk-in”, dbałość i stosowanie właściwych cen i cenników oraz innych opłat; Wypełnianie umów najmu,...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Wrocław, Fabryczna    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    5 dni
    Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich realizacją, Dbanie o prawidłowy obieg odzieży, Zapewnienie wsparcia pracownikom naszego Klienta,...
  • Konsultant ds. Wynajmu Samochodów

    SIXT Rent a Car   Wrocław, lotnisko    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska Profesjonalna obsługa klientów, realizacja rezerwacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Przygotowanie umów najmu, obsługa transakcji płatniczych. Sporządzanie raportów i zestawień, kontrola umów najmu. Obsługa rezerwacji krajowych i zagranicznych. Dostawa i...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zarządzanie zamówieniami klientów oraz ich kontami, Błyskawiczne rozwiązywanie problemów oraz świadczenie wsparcia, Utrzymanie wysokiej jakości danych i skracanie czasów reakcji, Monitoring i realizacja zadań zgodnie z ustalonymi celami SLA, Współpraca z zespołem w celu ciągłego...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

    Klient portalu Praca.pl   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta, którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office. Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów w zakresie wsparcia technicznego sprzętu do pomiaru glukozy, Rozwiązywanie problemów technicznych i udzielanie informacji, Dbałość o wysoką jakość obsługi i satysfakcję klienta, Realizacja wyznaczonych wskaźników jakościowych.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Zgorzelec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących; Realizowaniem planów sprzedażowych; Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy; Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły;
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379