Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   lubuskie     dziś wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania na stanowisku pracy: wprowadzanie zleceń produkcyjnych do systemu, kontakt z klientem: uzgodnienia dotyczące zleceń sprzedaży z produkcją, ustalanie terminów realizacji zamówień, potwierdzanie klientom przyjęcia zamówień wraz z terminem realizacji, telefoniczne oraz mailowe...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   lubuskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami; Realizacja obsługi posprzedażowej; Dostarczanie wsparcia technicznego; Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu; Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów; Promowanie pozytywnego...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    5 dni
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Praca także dla studentów studiów zaocznych. Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy; Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb; Obsługa posprzedażowa; Wsparcie...
  • Account Manager

    Portal Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa, Ursynów
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Twoje najważniejsze zadania: Poszerzanie grona partnerów biznesowych praca.pl poprzez pozyskiwanie nowych klientów serwisu; Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie odpowiednio dopasowanych aktywności w oparciu o status klientów; Szerokie wyjście na rynek przy wykorzystaniu...
  • Finance Application Support Analyst - French Speaker

    Aon   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 godz.
    Day-to-day responsibilities include: Coordinate with end users and assist them with their regular problems/issues, these issues will be managed through Aon’s ticketing system – Service Now. Develop new ideas and present them to the end users and team. Analysing and documenting the issues,...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Service Agent with Czech

Genpact PL
lubuskie
praca stacjonarna
rekrutacja online
1308 dni temu
Customer Service Agent with Czech

Function - Operations

With a startup spirit and 80,000+ curious and courageous minds, we have the expertise to go deep with the world’s biggest brands—and we have fun doing it. Now, we’re calling all you rule-breakers and risk-takers who see the world differently, and are bold enough to reinvent it. Come, transform with us.

Inviting applications for the role of a Customer service Agent with Czech

 

The scope of the role is to resolve customer questions and concerns effectively and efficiently by actively listening, communicating clearly and concisely, and assuring consumer understanding for a global beauty company.

Responsibilities

  • Provides consumers and professionals with product information following all policies, procedures and documentation
  • Explains complex terms/information in layman terms to consumers using scripted responses
  • Utilizes proactive and intuitive techniques to increase customer experience by providing suggestions for products that match interests and needs
  • Strives for quality work in handling phone calls, administering in databases, bookkeeping and in other customer service activities.
  • Utilizes multiple service channels (email, chat, phone, text, etc.) to provide an outstanding customer experience
  • Ability to use empathy and intuition to anticipate and understand customers’ needs, persevering with and resolving any product related issues, with specialist understanding of post-sales customer care - feedback, refunds, order status, credit notes etc.
  • Ability to retain and convey thorough knowledge and benefits of products
  • Confident and driven to find solutions to customers issues
  • Ability to maintain an elevated customer conversation and exhibit genuine empathy when appropriate
  • Embrace the commitment to customer service and nourishes brand loyalty
  • Ability to accurately document customer interaction details
  • Applies high-quality customer service guidelines while servicing customers

Requirements

  • Superior verbal and written communication – minimum C1/native language skills
  • Mastery of program expectations and policies, ability to exercise independent judgment and discretion
  • Experience in actively contributing to increase sales through anticipating, understanding and addressing customer needs
  • Effective and professional verbal and written communication – both with internal and external customers, partners
  • Thrive in an environment with high performance standards
  • Able to use effective and probing questioning and listening techniques to identify customer needs
  • Detail oriented with a focus on quality and accuracy, ability to multitask, strong sense of urgency and commitment to excellence
  • Have a genuine passion for fashion, fragrance, cosmetics, and luxury goods

Preferred Qualifications

  • Previous online customer care or in-store fashion retail experience
  • Experience in luxury retail is a plus, but not mandatory
  • High school diploma or equivalent required, university in progress/graduate is preferable
  • Proficient knowledge of computers, the Internet and office automation.
  • Demonstrable experience in positively responding to customer emails, telephone calls, chat requests or other contacts, identifying sales and communication opportunities (preferable)
  • Demonstrates flexibility in providing coverage and/or availability for the call center via scheduling adjustments for unexpected absences, events, or volume spikes
  • Has experience with luxury brands and serving affluent customers (preferred)

Offer

  • Attractive salary
  • Stable job offer - employment contract
  • Various trainings (initiating, soft skills)
  • Possibly of development
  • Benefits (Insurance, Luxmed, Multisport, Lunch pass card, additional vacation days, biking policy)

Kindly please see our Privacy Notice for Employment Candidates: http://www.genpact.com/about- us/privacy-notice-for-employment-candidates.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   lubuskie     dziś wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania na stanowisku pracy: wprowadzanie zleceń produkcyjnych do systemu, kontakt z klientem: uzgodnienia dotyczące zleceń sprzedaży z produkcją, ustalanie terminów realizacji zamówień, potwierdzanie klientom przyjęcia zamówień wraz z terminem realizacji, telefoniczne oraz mailowe...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   lubuskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami; Realizacja obsługi posprzedażowej; Dostarczanie wsparcia technicznego; Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu; Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów; Promowanie pozytywnego...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    5 dni
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Praca także dla studentów studiów zaocznych. Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy; Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb; Obsługa posprzedażowa; Wsparcie...
  • Account Manager

    Portal Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa, Ursynów
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Twoje najważniejsze zadania: Poszerzanie grona partnerów biznesowych praca.pl poprzez pozyskiwanie nowych klientów serwisu; Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie odpowiednio dopasowanych aktywności w oparciu o status klientów; Szerokie wyjście na rynek przy wykorzystaniu...
  • Finance Application Support Analyst - French Speaker

    Aon   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 godz.
    Day-to-day responsibilities include: Coordinate with end users and assist them with their regular problems/issues, these issues will be managed through Aon’s ticketing system – Service Now. Develop new ideas and present them to the end users and team. Analysing and documenting the issues,...