Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   łódzkie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   łódzkie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   łódzkie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Doświadczony Konsultant / Doświadczona Konsultantka ds. Telesprzedaży

    T-Mobile Polska   Łódź    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 8 000 zł brutto/mies.
    1 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych; Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwijanie bazy klientów; Budowanie długoletnich relacji z Klientami;...
  • Doradca Klienta w Salonie Sprzedaży

    Styl Drzewa Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Opis stanowiska Doradztwo oraz sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zgodnie z ustalonym procesem sprzedaży. Przygotowywanie ofert handlowych oraz umów. Współpraca z...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

    Interhandler Sp. z o.o.   łódzkie    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Opis stanowiska: Wsparcie teoretyczne i praktyczne oddziałów IH przy diagnozowaniu skomplikowanych usterek technicznych maszyn JCB. Doradztwo techniczne dla pracowników serwisu sieci dealerskiej AG przy diagnozowaniu skomplikowanych usterek technicznych maszyn JCB. Odbywanie szkoleń technicznych...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Specjalista ds. Obsługi Klienta łódzkie
Customer Service Agent - bilingual English and German

Customer Service Agent - bilingual English and German

Wayfair
łódzkie
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
1005 dni temu

Wayfair is one of the world’s largest online destinations for the home. Whether you work in our global headquarters in Boston or Berlin, or in our warehouses or offices throughout the world, we’re reinventing the way people shop for their homes. Through our commitment to industry-leading technology and creative problem-solving, we are confident that Wayfair will be home to the most rewarding work of your career. If you’re looking for rapid growth, constant learning, and dynamic challenges, then you’ll find that amazing career opportunities are knocking.

 

No matter who you are, Wayfair is a place you can call home. We’re a community of innovators, risk-takers, and trailblazers who celebrate our differences, and know that our unique perspectives make us stronger, smarter, and well-positioned for success. We value and rely on the collective voices of our employees, customers, community, and suppliers to help guide us as we build a better Wayfair – and world – for all. Every voice, every perspective matters. That’s why we’re proud to be an equal opportunity employer. We do not discriminate on the basis of race, color, ethnicity, ancestry, religion, sex, national origin, sexual orientation, age, citizenship status, marital status, disability, gender identity, gender expression, veteran status, or genetic information.

 

More Information about us:

At Wayfair, we care about our customers! Our award-winning Customer Service Team balances technology and human empathy to build customer trust and loyalty. From the time the customer orders with Wayfair through delivery to their home, our team works to make it easier than ever to shop for the home.

 

The Customer Service Team works proactively in a fast-paced environment to monitor customer orders and ensure a seamless delivery to the customer. In the event a customer should contact our support team via phone, email, chat, social media, or in other ways, we empower our Customer Service Team to resolve the issue. We are passionate about our customers and work to delight them on every interaction with Wayfair.

 

Congratulations! You are just 90 minutes away from a new job in your own home!   

 

After we have reviewed your initial application, you will receive an email link to a multi part online assessment to complete in your own time. Good Luck!

Customer Service Agent - bilingual English and German
Nr ref.: 00052659
What You'll Do
  • Build a relationship with the customer
  • Service customers with post-order issues (returns, replacements, refunds, delivery status, back ordered items, and any issues with fulfillment)
  • Provide customer satisfaction working towards efficiency metrics, and issue resolution targets
  • Identify areas of improvement and convey trends in customer calls to leadership
  • Navigate multiple software applications and technologies simultaneously
  • Use conflict management skills and maintain professional composure
What You'll Need
  • Comfortable business level in verbal and written German & English, ideally C1
  • Strong problem-solving skills and the ability to think analytically
  • Excellent communication and relationship building skills
  • Passion for helping others
  • A successful track record working in a high-volume fast paced environment
  • Ability to maintain internet speed of at least 25 Mbps (download) and 5 Mbps (upload) 
  • A workspace that is free from noise or distraction (Wayfair provides all necessary computer equipment)
  • Available to commit to a fixed Monday to Friday 09:30 to 18:30 training schedule for the first 3 weeks
What We Offer You:
  • Competitive Salary
  • Pension
  • Monthly Bonus
  • Home office support contribution
  • Gym Membership contribution
  • Private Health Care Provider
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   łódzkie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   łódzkie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   łódzkie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Doświadczony Konsultant / Doświadczona Konsultantka ds. Telesprzedaży

    T-Mobile Polska   Łódź    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 8 000 zł brutto/mies.
    1 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych; Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwijanie bazy klientów; Budowanie długoletnich relacji z Klientami;...
  • Doradca Klienta w Salonie Sprzedaży

    Styl Drzewa Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Opis stanowiska Doradztwo oraz sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zgodnie z ustalonym procesem sprzedaży. Przygotowywanie ofert handlowych oraz umów. Współpraca z...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

    Interhandler Sp. z o.o.   łódzkie    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Opis stanowiska: Wsparcie teoretyczne i praktyczne oddziałów IH przy diagnozowaniu skomplikowanych usterek technicznych maszyn JCB. Doradztwo techniczne dla pracowników serwisu sieci dealerskiej AG przy diagnozowaniu skomplikowanych usterek technicznych maszyn JCB. Odbywanie szkoleń technicznych...