Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Nr Ref.: 2014/CPF/2014/9/218
Jeżeli cechują Cię wysokie umiejętności interpersonalne, płynnie mówisz w języku francuskim i jesteś otwarty na nowe wyzwania zawodowe być może szukamy właśnie Ciebie !
Poszukujemy Kandydata na stanowisko Customer Service Advisor dla jednego z naszych Klientów- międzynarodowej firmy, zajmującej się konsultingiem, nowoczesnymi technologiami oraz outsourcingiem.
Zadania na stanowisku:
- Kontakt telefoniczny z klientami anglojęzycznymi
- Prowadzenie korespondencji mailowej z klientami
- Rejestrowanie oraz klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń
- Określenie priorytetu zgłoszeń oraz analizowanie problemów informatycznych
Wymagamy dobrej znajomości pakietu MS Office, znajomość języka francuskiego (C1/C2) oraz komunikatywnej znajomości języka angielskiego (B2).
Z chęcią nawiążemy współpracę z osobami, które cechują się komunikatywnością, potrafią myśleć analitycznie, pracować w zespole i działać precyzyjnie w stresowych sytuacjach oraz są nastawione na zdobywanie nowych doświadczeń zawodowych związanych z kontaktem z klientem międzynarodowym.
Oferujemy w zamian motywacyjny system wynagrodzeń, umowę o pracę oraz pakiet socjalny, dodatkowe elastyczne godziny pracy, możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie, bogaty pakiet szkoleń.