Customer Service Advisor with French
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Nr ref.: JO-1310-273662-3516
Klientem jest międzynarodowa firma z branży usług informatycznych, która zatrudnia około 100 000 pracowników w 72 krajach. Firma oferuje usługi zarządzania infrastrukturą IT, integrację systemów informatycznych, outsourcing i doradztwo.
Opis stanowiska:
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)
- diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie
- koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz monitorowanie zgłoszeń użytkowników)
Informujemy, że praca świadczona jest w systemie zmianowym.
Wymagania:
- biegła znajomość języka francuskiego (min. B2)
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego będzie atutem
- podstawowa znajomość systemu Windows i pakietu MS Office
- zainteresowanie zagadnieniami IT oraz chęci doszkalania się
- umiejętność pracy w zespole
- dobra organizacja pracy
Oferujemy:
- praca na etat (umowa o pracę);
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- udział w ciekawych projektach;
- kontakt z najnowszymi technologiami informatycznymi;
- pracę w międzynarodowym środowisku;
- szkolenia i programy rozwojowe;
- naukę języków obcych;
- nieograniczony dostęp do e-learningu;
- prywatna opieka medyczna;
- dodatkowe ubezpieczenie na życie;
- dofinansowanie do dojazdów;
- system MyBenefit (m.in. karta multisport).