Philips Lighting to światowy lider w oświetleniu, opracowuje rozwiązania odpowiadające ludzkim potrzebom. W Polsce koncern zatrudnia ponad 5 tys. pracowników w 4 zakładach produkcyjnych oraz organizacji marketingowo – sprzedażowej w Warszawie i biurach regionalnych.
W Philips Lighting stale inwestujemy w rozwój pracowników, produktów i obsługę naszych Klientów. Rysujemy perspektywy rozwoju osobistego i swojej kariery zawodowej poprzez możliwość poznania ciekawych ludzi i zarażenia się ich pasją do podnoszenia jakości ludzkiego życia. Dlatego też poszukujemy kandydatów z potencjałem, którzy są gotowi podjąć nowe wyzwania i chcą rozwijać się w ramach Praktyk w dziale Customer Satisfaction.
Zakres obowiązków:
- Obsługa systemu Value+ służącego do raportowania kosztów reklamacji w kanale konsumenckim
- Realizacja dostaw części zamiennych oraz produktów
- Kontakt z klientem
- Wystawianie certyfikatów wydłużonych gwarancji
- Wystawianie korekt do faktur
- Bieżące wsparcie działu Customer Satisfaction
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym
- Dyspozycyjność min. 25 godzin tygodniowo
- Rozumienie podstawowych zagadnień z zakresu obsługi klienta
- Obsługa pakietu Microsoft Office
- Umiejętność pracy z prostymi systemami IT
- Umiejętność szybkiego uczenia się
- Zorientowanie na rezultat powierzonych zadań
- Skrupulatność i dokładność
- Umiejętność pracy w ustrukturyzowany sposób, zgodnie z ustalonym procesem
- Mile widziana wiedza techniczna
- Program płatnych praktyk
- Miłą i przyjazną atmosferę pracy
- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy z klientem
- Wiele ciekawych zadań i nowych wyzwań w dynamicznym, międzynarodowym środowisku
- Pracę w zespole profesjonalistów, którzy dołożą wszelkich starań w celu stymulacji Twojego rozwoju zawodowego i osobistego