W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Customer Order Management with Spanish
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: COMF/AG
Zadania:
- odpowiedzialność za pełen proces zarządzania produktem (end2end), od przygotowania i tworzenia ofert, aż do wystawiania faktur i kontroli należności,
- utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi i dostawcami,
- obsługa zapytań dotyczących zamówień, płatności i specyfikacji produktu,
- ścisła współpraca z działem produkcji, logistyki, sprzedaży i finansów,
- koordynacja transportu i zamówień, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych we współpracy z hiszpańskimi oddziałami firmy,
- reprezentowanie firmy na targach branżowych.
Wymagania:
- biegła znajomość j. hiszpańskiego oraz komunikatywna znajomość j. angielskiego,
- doświadczenie w obszarze customer service, logistyce lub sprzedaży,
- wykształcenie wyższe (min. licencjat),
- proaktywność w działaniach i wysokie zdolności komunikacyjne,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- duża dbałość o szczegóły.
Firma oferuje:
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanej wiedzy i doświadczenia,
- praca w nowym powstałym Shared Service Center w Krakowie,
- możliwość tworzenia od podstaw struktur działu Customer Service/Order Management,
- atrakcyjne szkolenia i bogaty pakiet benefitów (min. opieka medyczna, karta lunchowa),
- dla osób spoza Krakowa - pakiet relokacyjny.