Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik / Pracowniczka w biurze obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie   4 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Υπεύθυνος επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων με ελληνική γλώσσα

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Τα καθήκοντά σας θα περιλαμβάνουν: Επαλήθευση τραπεζικών πελατών μέσω video chat με τα υψηλότερα πρότυπα. Ενεργή προσπάθεια για την επίτευξη των δεικτών ικανοποίησης...
  • Specjalista ds. obsługi klienta B2B

    AURA HERBALS sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 116 - 6 850 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    kompleksowa obsługa klientów B2B (w języku angielskim i polskim) wprowadzanie do systemu zamówień i przygotowywanie dokumentów sprzedażowych; koordynacja procesów związanych z realizacją zamówienia; ścisła współpraca z różnymi działami firmy w celu bieżącej realizacji zadań;...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   pomorskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Facing Specialist with German

Genpact PL
Gdańsk
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
rekrutacja online
906 dni temu
Customer Facing Specialist with German
Location: Gdańsk

With a startup spirit and 80,000+ curious and courageous minds, we have the expertise to go deep with the world's biggest brands—and we have fun doing it. Now, we're calling all you rule-breakers and risk-takers who see the world differently, and are bold enough to reinvent it. Come, transform with us.

Genpact is an Equal Opportunity Employer and considers applicants for all positions without regard to race, color, religion or belief, sex, age, national origin, citizenship status, marital status, military/veteran status, genetic information, sexual orientation, gender identity, physical or mental disability or any other characteristic protected by applicable laws. Genpact is committed to creating a dynamic work environment that values diversity and inclusion, respect and integrity, customer focus, and innovation. For more information, visit www.genpact.com. Follow us on Twitter, Facebook, LinkedIn, and YouTube.

 

Kindly please see our Privacy Notice for Employment Candidates: http://www.genpact.com/about-us/privacy-notice-for-employment-candidates
As an Equal Opportunity Employer – we encourage you to apply to this opening position(s) with your preferred CV format. Please note that Genpact does not impose any CV format nor do we require you to enclose, a photograph to your CV as part of the application process. It is the candidate’s absolute discretion if he/she chooses to upload a CV with or without a photograph enclosed.
Genpact is an Equal Opportunity Employer and considers applicants for all positions without regard to race, color, religion or belief, sex, age, national origin, citizenship status, marital status, military/veteran status, genetic information, sexual orientation, gender identity, physical or mental disability or any other characteristic protected by applicable laws. Genpact is committed to creating a dynamic work environment that values diversity and inclusion, respect and integrity, customer focus, and innovation. For more information, visit www.genpact.com. Follow us on Twitter, Facebook, LinkedIn, and YouTube.

Responsibilities:

 

1) Provide requested services to customers as a part of the Service Catalogue:

  • Review and provide information about the situation status of their orders, deliveries, and invoices data,
    Monitor customer compliance to agreed logistic trade terms,
    Provide logistic or descriptive information of products
    Inform the customer about the out of stock proactively and when orders are affected clarifying the solution date
    Manage the unloading time slots with customers,
    Solve customer issues within a given/ agreed time frame,

2)Ensure proper Master Data:

  • Coordinate Master Data requests from customers/ other functions,
  • Follow up if needed with the customer regarding product & price lists for master data updates,
  • Maintenance of customer contacts,

3) Support proper Order Management process:

  • Review blocked orders for delivery for certain scenarios, e.g., minimum order quantity, requested delivery date, etc. with the customer and in cooperation with the Order Validation Specialist,
    Monitor that customers place orders according to the agreed schedule and rules,
    Communicate proactively about order changes, short orders, and shipment/warehouse delays,

4) Support proper Claims Management process:

  • Contribute to the proper return process by clear rules agreement or direct contact with the customer if needed,
  • Claims resolution communication (pricing, logistic) to customers as per Customer Service Catalogue,
  • Deal with escalations from price and logistic Claims Specialists,
  • Liaise with the Stock Management Specialist and/or 3rd Party Logistic Providers for urgent delivery issues,
  • Support resolution and closure of invalid claims,

5) Support Cash Collection & Credit Management activities:

  • Follow up on escalated overdue invoices with the customer,
  • Work closely with sales and business teams to ensure complete, timely, and accurate receipt of remit advice and escalation when needed.

Our Requirements:

  • Knowledge of German at min. C1 level and English at min. B2 level,
  • Customer Focus (focus on external and internal customers),
  • Bias for action (focus on results and use of intelligent risk-taking),
  • Team Alignment (team player; supports and respects others),
  • Accountability and responsibility (personally driving change and using operational discipline to deliver on the promise),
  • Growth Mindset (placing a fresh emphasis on innovation and having the ambition to grow),
  • Good communication skills, ability to cooperate with external and internal customers,
  • Proactive problem solving and decision-making ability,
  • Ability to work with various IT applications (SAP, PEGA, AR Collect, reporting tools, etc.).

We offer:

  • Possibility of submitting a request for Private Medical services with Luxmed,
  • Possibility of submitting the request for group life insurance (co-financed),
  • Possibility of submitting the request for Benefit Multisport (co-financed),
  • Additional holidays dependent on your tenure in the Company - up to 4 days per year,
  • Biking Policy.

 

Kindly please see our Privacy Notice for Employment Candidates: http://www.genpact.com/about- us/privacy-notice-for-employment-candidates.
 

Podobne oferty

  • Pracownik / Pracowniczka w biurze obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie   4 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Υπεύθυνος επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων με ελληνική γλώσσα

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Τα καθήκοντά σας θα περιλαμβάνουν: Επαλήθευση τραπεζικών πελατών μέσω video chat με τα υψηλότερα πρότυπα. Ενεργή προσπάθεια για την επίτευξη των δεικτών ικανοποίησης...
  • Specjalista ds. obsługi klienta B2B

    AURA HERBALS sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 116 - 6 850 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    kompleksowa obsługa klientów B2B (w języku angielskim i polskim) wprowadzanie do systemu zamówień i przygotowywanie dokumentów sprzedażowych; koordynacja procesów związanych z realizacją zamówienia; ścisła współpraca z różnymi działami firmy w celu bieżącej realizacji zadań;...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   pomorskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...