Obsługa Klienta.
- Niezależne zarządzanie kluczowymi kontami klientów, wykorzystywanie portali klientów do pobierania / przesyłania informacji o zamówieniach, szczegółów produktów, analizowania danych i wykorzystywania raportów otwartych zamówień w celu spełnienia wymagań klienta w zakresie dostaw.
- Niektóre codzienne czynności mogą obejmować zarządzanie połączeniami przychodzącymi od klientów i wiadomościami e-mail dotyczącymi cen i dostępności, wprowadzanie zamówień awaryjnych, status zaległych zamówień, informacje dotyczące śledzenia/wysyłki, spedytorów i zwrotów w celu osiągnięcia celów związanych z rozwiązywaniem pierwszych połączeń.
- Inicjowanie i przyspieszanie produkcji produktów Gates w oparciu o wymagania klientów.
- Dostarczanie klientom informacji o produktach Gates, konkurencyjnych produktach zamiennych i zamiennikach produktów.
- Wykorzystywanie naszej wewnętrznej bazy danych klientów do śledzenia spraw klientów.
- Wspieranie zespołu CX w osiąganiu miesięcznych wskaźników.
Godziny pracy 8:00 - 16:00.
Zatrudnienie na czas nieokreślony.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Biegła znajomość pakietu Office
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagania inne:wyksztalcenie wyższe, staż pracy brak wymagań, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, biegła znajomość pakietu Office, biegła obsługa komputera, Microsoft Office, znajomość jęz. angielskiego B2 w mowie, C1 w piśmie
Miejsce pracy:Wrocław
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 8 200 do 8 200 PLN
Sposób aplikowania:za pośrednictwem urzędu
Adres:Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Dane kontaktowe:Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Sala C
717701668
Sposób kontaktu:za pośrednictwem urzędu
Wymagane dokumenty:Brak danych.