Najnowsze oferty pracy

  • Customer Supporter with English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   28,80 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Rozwiązywanie problemów pasażerów, bo wierzymy, że każdy zasługuje na szczęśliwe zakończenie ;) Udzielanie niezbędnych informacji z taką łatwością jakbyś prowadził własny podcast! Obsługa przychodzących połączeń, emaili i czatów; Pomaganie w sytuacjach kryzysowych z...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   28,80 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Rozwiązywanie problemów klientów oraz udzielanie informacji w trybie interaktywnym (telefon, e-mail, czat). Wspieranie klientów w sytuacjach kryzysowych, zachowując profesjonalizm i pozytywne nastawienie.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    17 godz.
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    23 godz.
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Konsultant Finansowy

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  kontrakt B2B  pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
    2 godz.
    Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Care Specialist

Avid
Szczecin
praca stacjonarna
2251 dni temu


About Avid:

Through Avid Everywhere, Avid delivers the industry's most open, innovative and comprehensive media platform connecting content creation with collaboration, asset protection, distribution and consumption for the most listened to, most watched and most loved media in the world—from the most prestigious and award-winning feature films, music recordings, and television shows, to live concerts and news broadcasts. Industry leading solutions include Pro Tools®, Media Composer®, ISIS®, Interplay®, and Sibelius®. Our digital audio and video solutions continue to revolutionize the art of creative storytelling, and have earned us hundreds of awards, including two Oscar® statuettes, a Grammy®, and 14 Emmys®.


Customer Care Specialist
Miejsce pracy: Szczecin
About the Team:

Avid Technical Support is responsible for the provision of high quality technical and operational support for our software and solutions. Avid has a product range from low-end host based to high-end infrastructure solutions, including dedicated mixing surfaces, video editing, music production, post production, and broadcast news.

Working in association with our Technical Marketing and worldwide Support and Engineering/Testing Team, Resellers as well as Avid’s (international) Support, the individual will be responsible for ensuring consistency of support standards throughout the territory to both Post and Music Production customer bases.

About the Role:
  • Clearly understand the requirements of the Broadcast television, post production for audio and video, and music production markets.
  • Provide technical support to accredited Resellers and customers.
  • Continued learning, understanding, and documentation of customer’s workflows and utilization of Avid products (and interaction with multiple third-party products) as needed to develop and maintain appropriate support skills.
  • Work with the Avid product managers, Technical Marketing Team, engineers and CET to identify, understand, and document developing issues, reproducible bugs and key feature requests.
  • Maintain logs of all communications relating to technical support issues.
  • Monitor reseller service performance and assist as necessary to ensure end user satisfaction and problem resolution.
About You:
  • Industrial experience either in a music/video engineering as Technical Support/Product specialist, in an operational capacity, or can substitute Audio Engineering degree, Video Engineering or Music/Notation degree as appropriate.
  • Excellent written and verbal communication skills in the English language.
  • Nice to have: basics knowledge of German, French and Spanish.
  • Ability to work to tight deadlines and with minimum supervision.
  • Must be diplomatic, presentable and able to represent the company at all times whilst satisfying the customer requirements.
  • Must be a good team member with both adaptability and flexibility.
  • Initiative, good judgment and self-motivated.
  • Strong organizational skills.
  • Ability to adapt to change and work under pressure.
  • Experience working with client-server applications and solutions.
  • Excellent knowledge of Apple OSX and Microsoft Windows operation systems.
  • Call Center Experience a plus. 
Education and Experience:
  • Comprehensive understanding of broadcast, video, audio, or notation concepts, hardware, editing techniques and terms.
  • Comprehensive understanding of Video production, Music Production, or Composition concepts.
  • Broadcast news principles: workflow, environment, equipment, objectives, terminology.
  • Knowledge of computer technologies, disk systems, video, audio and networking infrastructures.
  • Experience working with the Linux shell.
  • Knowledge of Avid NRCS systems, such as iNews, iNews Command, and Airspeed 5000 video servers.
  • Knowledge of Avid Shared Storage and Asset Management solutions, such as Unity MediaNetwork, ISIS 2000/5000/7000, Media Manager, and Interplay Production.
  • Knowledge of Avid Media Composer, Symphony, NewsCutter, Pro Tools, or Sibelius software.
  • Experience with computer networks and infrastructure.
  • Experience with computer programming. 
  • Knowledge of NRCS systems, with Avid Newsroom products or those of competitors, is desirable.
  • To have completed and passed 210 Operator Certified Level Training.
  • To have completed and passed Avid Product Line ACSR Level Training.
  • To have completed and passed Avid Unity ACSR Level Training.
  • Nice to have: knowledge of Adobe Premiere, Sony Vegas, DaVinci Resolve or another tools for audio/video editing.
Benefits:
  • Contract of employment
  • Attractive salary
  • Employee Referral Award Program
  • Relocation Package
  • Convenient office location at the riverside
  • Free car and bicycle parking
  • Flexible working hours
  • Work in an international environment
  • Innovation projects and new technologies
  • Excellent career opportunities
  • Attending professional conferences and travelling possibilities
  • Integration events
  • Life insurance
  • Private medical care
  • Sports card
  • Delicious coffee and vast array of tea flavors
  • Fresh fruit and Pizza Day
 

Podobne oferty

  • Customer Supporter with English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   28,80 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Rozwiązywanie problemów pasażerów, bo wierzymy, że każdy zasługuje na szczęśliwe zakończenie ;) Udzielanie niezbędnych informacji z taką łatwością jakbyś prowadził własny podcast! Obsługa przychodzących połączeń, emaili i czatów; Pomaganie w sytuacjach kryzysowych z...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   28,80 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Rozwiązywanie problemów klientów oraz udzielanie informacji w trybie interaktywnym (telefon, e-mail, czat). Wspieranie klientów w sytuacjach kryzysowych, zachowując profesjonalizm i pozytywne nastawienie.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    17 godz.
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    23 godz.
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Konsultant Finansowy

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  kontrakt B2B  pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
    2 godz.
    Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...