Najnowsze oferty pracy

  • Customer Supporter with English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   28,80 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Rozwiązywanie problemów pasażerów, bo wierzymy, że każdy zasługuje na szczęśliwe zakończenie ;) Udzielanie niezbędnych informacji z taką łatwością jakbyś prowadził własny podcast! Obsługa przychodzących połączeń, emaili i czatów; Pomaganie w sytuacjach kryzysowych z...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   28,80 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Rozwiązywanie problemów klientów oraz udzielanie informacji w trybie interaktywnym (telefon, e-mail, czat). Wspieranie klientów w sytuacjach kryzysowych, zachowując profesjonalizm i pozytywne nastawienie.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    21 godz.
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Care Specialist

Avid
Szczecin
praca stacjonarna
2745 dni temu

 

Through Avid Everywhere, Avid delivers the industry's most open, innovative and comprehensive media platform connecting content creation with collaboration, asset protection, distribution and consumption for the most listened to, most watched and most loved media in the world—from the most prestigious and award-winning feature films, music recordings, and television shows, to live concerts and news broadcasts. Industry leading solutions include Pro Tools®, Media Composer®, ISIS®, Interplay®, and Sibelius®. Our digital audio and video solutions continue to revolutionize the art of creative storytelling, and have earned us hundreds of awards, including two Oscar® statuettes, a Grammy®, and 14 Emmys®.


We work tirelessly with our customers to develop the solutions and services they need to be successful – because we share their passion and talent for creating the most recognized media in the world. That’s what makes us different. That’s what makes us Avid.

 

Customer Care Specialist
Miejsce pracy: Szczecin
Job Description (Role Profile)

 

Avid Technology is looking for a Customer Care Specialist to be based at our offices in Szczecin, Poland. You will be responsible for providing consistently excellent product support to end users of Avid’s solutions.


Team Summary


Avid Customer Care is responsible for the provision of high quality technical and operational support for our Storage Suite products. Working in association with our Avid Global Services team, Sales, Engineering and our Partners, the individual will be responsible for providing consistently excellent product support to end users of Avid’s solutions.

 

What We Offer
  • A chance to work for one of the most recognized brands in the movie and broadcast business (after all, when we perform, earth shakes and superheroes fly).
  • A chance to practice your language skills everyday working with unique and interesting problems.
  • A competitive salary along with bonuses like private medical insurance, life insurance, sport package subsidies.
  • A chance to advance within the structures of the company.
  • Stable employment (full employment contract).
Essential Responsibilities
  • Clearly understand the requirements of the Post and Media Enterprise markets.
  • Provide technical support to accredited Resellers and customers through a variety of channels including but not limited to voice, electronic case, chat, online community and onsite.
  • Continued learning, understanding, and documentation of customer’s workflows and utilization of Avid products (and interaction with multiple third party products) as needed to develop and maintain appropriate support skills.
  • Maintain logs of all communications relating to technical support issues.
  • Generate basic reports, spreadsheets and presentations as required.
Essential Requirements
  • A minimum of 3 years industrial experience either in a video/audio/storage engineering or operational capacity or equal Technical Support/Product Specialist skills.
  • For the above, can substitute Video/Audio/Storage Engineering as appropriate.
  • Excellent written and verbal communication skills in the English language.
  • Excellent written and verbal communication skills in another European language (German preferred).
  • Ability to work to tight deadlines and with minimum supervision.
  • Must be diplomatic, presentable and able to represent the company at all times whilst satisfying the customer requirements.
  • Good team member with both adaptability and flexibility.
  • Must have initiative, good judgment and be self-motivated.
  • Excellent knowledge of Mac OS and Windows is essential.
  • Ability to use standard MS Office applications (Word, Excel, PowerPoint).
  • Strong organisational skills, ability to adapt to change and work under pressure.
  • Community support experiences a plus.
  • Call Centre experiences a plus.
Specialised Skills And Knowledge
  • Comprehensive understanding of Video/Audio/Storage concepts, hardware, editing techniques and terms.
  • Knowledge of computer technologies, disk systems, video, audio and networking infrastructures.
  • Knowledge of Media Composer Software (Video), Pro Tools (Audio), ISIS software is preferable.
  • Excellent technical knowledge of Avid and products especially in an inter-operational environment.
 

Podobne oferty

  • Customer Supporter with English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   28,80 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Rozwiązywanie problemów pasażerów, bo wierzymy, że każdy zasługuje na szczęśliwe zakończenie ;) Udzielanie niezbędnych informacji z taką łatwością jakbyś prowadził własny podcast! Obsługa przychodzących połączeń, emaili i czatów; Pomaganie w sytuacjach kryzysowych z...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   28,80 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Rozwiązywanie problemów klientów oraz udzielanie informacji w trybie interaktywnym (telefon, e-mail, czat). Wspieranie klientów w sytuacjach kryzysowych, zachowując profesjonalizm i pozytywne nastawienie.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    21 godz.
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.