Najnowsze oferty pracy

  • Telefoniczny Doradca / Doradczyni z j. niemieckim

    Unique People   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   33,00 - 34,00 zł brutto/godz.
    15 godz.
    Twój zakres obowiązków: wykonywanie połączeń wychodzących w celu przeprowadzenia ankiet, obsługa aplikacji wewnętrznych, dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Trzebnica    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich realizacją, Dbanie o prawidłowy obieg odzieży, Zapewnienie wsparcia pracownikom naszego Klienta,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami....
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Ujeździec Mały    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich realizacją, Dbanie o prawidłowy obieg odzieży, Zapewnienie wsparcia pracownikom naszego Klienta,...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    9 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Logistycznej

    Schenker sp z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Zakres zadań: Obsługa informatycznego systemu zarządzania magazynem WMS, Przygotowywanie prezentacji i raportów, Obsługa klienta, bezpośredni kontakt z klientem (mailowy i telefoniczny), Nadzór nad ustalonymi KPI, Kontrola nad prawidłową obsługą zleceń według wytycznych klienta,...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Care Specialist with German

DXC Technology Polska Sp. z o.o.
Wrocław
specjalista junior / mid
część etatu
umowa o pracę
praca zdalna
rekrutacja online
280 dni temu
DXC Technology is the world’s leading independent, end-to-end IT services company, helping clients harness the power of innovation to thrive on change. Created by the merger of CSC and the Enterprise Services business of Hewlett Packard Enterprise, DXC Technology serves nearly 6,000 private and public sector clients across 70 countries. The company’s technology independence, global talent and extensive partner alliance combine to deliver powerful next-generation IT services and solutions. DXC Technology is recognized among the best corporate citizens globally.


Fully remote work

Part Time 20 hours a week

Working hours 16:00 - 20:00


As a Specialist for Banking Services, you will play a pivotal role in providing top-quality support and solutions to the Bank customers. Your proficiency in German and expertise in banking processes will enable you to address customer inquiries, facilitate transactions, and ensure an outstanding customer experience.

 

Key Responsibilities:
  • Communicate effectively with German-speaking customers to understand and address their banking needs.
  • Provide assistance with account inquiries, transactions, product information, and related inquiries.
  • Ensure accurate and efficient processing of customer requests, including transfers, payments, and account updates.
  • Educate customers about available banking services, products, and digital platforms.
  • Collaborate with cross-functional teams to resolve complex issues and ensure seamless customer interactions.
  • Maintain detailed and organized records of customer interactions and transactions.
  • Follow established procedures and compliance guidelines to ensure security and confidentiality.
Qualifications:
  • Very good German (both written and spoken)
  • Communicative English
  • Strong communication skills, empathy, and a customer-centric approach.
  • Ability to adapt to different communication channels, including phone, email, and chat.
  • Attention to detail and ability to handle confidential information.
  • Problem-solving skills and a proactive attitude.
Why would you join us?

As a team, we offer our knowledge, experience, support, sympathy and honesty. We are happy to teach, and we understand that sometimes mistakes are an integral part of learning. We are enthusiastic about the job we do and we want to share this joy with you.
As a company, we offer a steady job in an international company in a heavily invested area, where you will encounter multiple opportunities to cooperate with inspiring people from across the world. A place where you can learn, work with experts, share your knowledge and enjoy many social activities and events prepared for our Employees.
 
Additionally, we offer:
  • Stable employment in an international company
  • Advancement opportunities within the organization (a variety of exciting projects with an array of technologies and tools)
  • Flexibility in work arrangement
  • Modern and conveniently located offices in Wrocław and Warsaw
  • An onboarding buddy’s support to make you feel comfortable in our company from day one
  • Substantial medical insurance package provided in cooperation with the biggest medical services provider in Poland
  • Life insurance package
  • Multisport Card
  • Workplace equipment to organize your home office (e.g., chair, desk, additional monitor, headset etc.)
  • Unlimited access to DXC University with courses from a bunch of external partners for the best learner's experience (e.g., LinkedIn Learning, Udemy)
  • DXC Partner courses and certifications (Microsoft, SAP, ServiceNow, AWS, Google, Dell Technologies, IBM, Microfocus, Salesforce, Red Hat, VMware, Workday)
  • Employee Referral Program - a financial bonus for the referrer for a successful candidate recommendation
  • Employee Recognition Program with points assigned by colleagues for the recognized employees (exchangeable for prizes)
  • Employee Assistance Program (providing 24/7 support for employees and their families in difficult life situations)
  • Opportunity to join our numerous charity and ecology-related events organized by our CSR Team (Corporate Social Responsibility)
  • DiXi Cool activities: trips, sports and wellness events, discounts for cultural events
Send us your CV! We are looking forward to speaking to you!
 

Poznaj

DXC Technology Sp. z o. o.

About DXC

DXC Technology is where brilliant people embrace change and seize opportunities to advance their careers and amplify customer success. Our transformation is creating sustainable growth and a world of opportunity for all our employees. We only grow if you grow, and shine if you shine, so we work to create a culture of high-performance and constant learning and development. As an employer of choice, our “people first” philosophy means we offer competitive remuneration and benefits and continual training and career opportunities that reflect our commitment to improving the lives of our employees, and the communities in which we live and work. We serve 250+ customers on the Fortune 500 list. From manufacturing giants, banking, and insurance to worldwide governments - We have it all. We are proud to be named one of World’s Best Employers (2020), and one of the world’s 100 Best Corporate Citizens (2020).

We believe there are three key drivers of growth: People, Customers and Operational Execution. This is what our business is built on and this is where we invest!

Recruitment process

Step zbieranie CV CV review
Step rozmowa telefoniczna Phone interview
Step spotkanie rekrutacyjne Interview with the Hiring Manager
Step techniczne interview Technical interview (if applicable)
Step feedback Final decision and feedback

Podobne oferty

  • Telefoniczny Doradca / Doradczyni z j. niemieckim

    Unique People   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   33,00 - 34,00 zł brutto/godz.
    15 godz.
    Twój zakres obowiązków: wykonywanie połączeń wychodzących w celu przeprowadzenia ankiet, obsługa aplikacji wewnętrznych, dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Trzebnica    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich realizacją, Dbanie o prawidłowy obieg odzieży, Zapewnienie wsparcia pracownikom naszego Klienta,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami....
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Ujeździec Mały    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich realizacją, Dbanie o prawidłowy obieg odzieży, Zapewnienie wsparcia pracownikom naszego Klienta,...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    9 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Logistycznej

    Schenker sp z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Zakres zadań: Obsługa informatycznego systemu zarządzania magazynem WMS, Przygotowywanie prezentacji i raportów, Obsługa klienta, bezpośredni kontakt z klientem (mailowy i telefoniczny), Nadzór nad ustalonymi KPI, Kontrola nad prawidłową obsługą zleceń według wytycznych klienta,...