Twoje zadania: Przetwarzanie zapytań telefonicznych klientów; Udzielanie wsparcia telefonicznego, obejmujące zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące; Efektywna współpraca między działami w celu skutecznego rozpatrywania reklamacji; Aktywne wprowadzanie i realizacja sugestii...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 9 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu 35,00 - 42,00 zł brutto/godz. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: profesjonalna obsługa Klienta znanej francuskiej marki kosmetycznej - rozmowy prowadzone są wyłącznie w języku SŁOWACKIM, prowadzenie rozmów telefonicznych w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym (wyłącznie wewnętrzna baza Klientów) oraz obsługa back office (w tym...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie część etatu / pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zadania, które będziesz realizować na tym stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów z rynku czeskiego, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, przestrzeganie procedur oraz dążenie do...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
Dołączając do naszego zespołu, będziesz odpowiadał za obsługę pasażerów Ryanair na każdym etapie podróży, od planowania po zakończenie lotu. Będziesz odpowiedzialny za udzielanie informacji, rozwiązywanie bieżących problemów, obsługę reklamacji, oraz rozpatrywanie spraw...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za całościową obsługę klienta – od planowania podróży po przybycie na miejsce – w tym udzielanie informacji, rozwiązywanie bieżących problemów, zarządzanie reklamacjami oraz zgłoszeniami o zagubionym bagażu. Support klienta świadczony...
Customer care specialist with French – experience not required
Customer care specialist with French – experience not required
CPL JOBS Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
2764 dni temu
Customer care specialist with French – experience not required
Miejsce pracy: Krakow
Nr ref.: JO-1505-309721_560
Cpl Jobs is a part of the larger European recruitment and HR services group, Cpl Resources. We help the greatest talents to develop their careers and enable leading companies on the Polish and European market to find the best professionals. Currently we are looking for: Customer care specialist with French – experience not required(m/f).
Job description:
providing first line of technical support,
monitoring the process of solving issues,
external and internal communication through phone, chat, email,
maintaining good relationships with clients.
Requirements:
excellent verbal and written communication skills,
availability for different shifts,
fluent French and good English,
“customer first” mentality and professionalism,
experience in technical support would be a plus, but is not required.
We offer:
possibility to build career in an international company,
Twoje zadania: Przetwarzanie zapytań telefonicznych klientów; Udzielanie wsparcia telefonicznego, obejmujące zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące; Efektywna współpraca między działami w celu skutecznego rozpatrywania reklamacji; Aktywne wprowadzanie i realizacja sugestii...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 9 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu 35,00 - 42,00 zł brutto/godz. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: profesjonalna obsługa Klienta znanej francuskiej marki kosmetycznej - rozmowy prowadzone są wyłącznie w języku SŁOWACKIM, prowadzenie rozmów telefonicznych w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym (wyłącznie wewnętrzna baza Klientów) oraz obsługa back office (w tym...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie część etatu / pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zadania, które będziesz realizować na tym stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów z rynku czeskiego, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, przestrzeganie procedur oraz dążenie do...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
Dołączając do naszego zespołu, będziesz odpowiadał za obsługę pasażerów Ryanair na każdym etapie podróży, od planowania po zakończenie lotu. Będziesz odpowiedzialny za udzielanie informacji, rozwiązywanie bieżących problemów, obsługę reklamacji, oraz rozpatrywanie spraw...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za całościową obsługę klienta – od planowania podróży po przybycie na miejsce – w tym udzielanie informacji, rozwiązywanie bieżących problemów, zarządzanie reklamacjami oraz zgłoszeniami o zagubionym bagażu. Support klienta świadczony...