Najnowsze oferty pracy

  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Lublin
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    7 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the DACH teams to deliver the best solutions available on the...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   dolnośląskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami....
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   dolnośląskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez kontakt mailowy, chat i połączenia telefoniczne; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
  • Specjalista ds. Wina

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Bielany Wrocławskie, ul. Tyniecka 3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalna obsługa klienta. Budowanie dobrych relacji z klientami. Doradztwo w zakresie asortymentu win. Zachowanie ciągłości sprzedaży i właściwej ekspozycji.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Specjalista ds. Obsługi Klienta Dolnośląskie
Customer Care Specialist / Project Management Support

Customer Care Specialist / Project Management Support

Tornos Technologies Poland Sp. z o.o
dolnośląskie, Kąty Wrocławskie
praca stacjonarna
1399 dni temu

Tornos, a global supplier of Swiss-type and Bar Milling manufacturing equipment, including the tooling, services, spare parts, wear parts, consumables and automation solutions that support these systems. Markets served by Tornos include: Aerospace, automotive, medical, tool and die manufacturing. Tornos is an international company focused on the future. We are always looking for talented people who support growing the business and whose capabilities can be enhanced. Today Tornos has more than 700 employees around the world. Just over half of our employees are based in Moutier, Switzerland, the other half of our employees being located in our production centers in Asia (China and Taiwan) and in our seven subsidiaries (United States, Europe and Asia).

 

Tornos Poland in Kąty Wrocławskie is looking for a:

Customer Care Specialist / Project Management Support

 

 

Position Summary

 

This Customer Care Specialist (CCS in short hereinafter) is a job positioned in newly setup Shared Service Organization. In principle you would be responsible for managing customer requests for Tornos machinery installed at customer facilities throughout local and EMEIA market. This position serves as the key customer representative and the initial point of contact for the incoming telephone and email inquiries at Tornos and it is pure service customer role with some elements of technical knowledge (an asset only)

 

Main Responsibilities
  • Provide World Class Customer Support by ensuring customers’ needs are met quickly and efficiently by providing general customer request management
  • New Parts Orders/Quotes/Information requests
  • New Field Service Intervention Requests
  • Take full ownership for all customer requests
  • Cooperate efficiently with Service Factory / Shared Service organization

 

Key tasks

 

Customer Care Specialist:

  • Answer customer calls or emails and create / register cases for each inquiry in a customer care system and validate and update customer information
  • Follow-up system cases and take active ownership for high quality and timely solution delivery
  • Ensure transferred calls are met with an appropriate and available Tornos employee
  • Invite customers to call back if they are not totally satisfied
  • Follow all assignments through to their completion: parts, field service, technical service or other and measures customer satisfaction
  • Escalate and monitor unresolved concerns to next level
  • For parts orders – enter orders or prepare quotation and provide delivery status
  • For field service – enter service projects for field service technician assignments and dispatch field service technicians based on skills

Project Management Support:

  • Provide administrative support for ongoing projects using agreed project methodology
  • Creating and maintaining projects documentations and general templates, including action logs, project deliverables, schedules, risk training and more
  • Control and manage project change
  • Support project managers with stream reporting

Administrative Support:

  • Act as administrative support for the organization transformation
  • Creating and maintaining documentation
  • Support in facility management
Critical Skills and Personal Attributes

 

Technical:

  • Project management basics
  • Computer literacy
  • Excellent work organization
  • English in writing and speaking

Soft skills & abilities

  • Customer Service focus
  • Excellent communication étiquette both verbal and written
  • Able to establish and manage relationship with customers
  • Flexibility and Adaptability
  • Details - orientation
Education and Experience

 

Education:

  • Master degree of administration / economics / technical / or relevant

Experience:

  • Customer service care previous work experience
  • Project management proven experience as support or PMO (an asset)
  • Shared service organization work experience will be an asset
We offer:
  • Interesting and challenging work in the dynamic environment of the Machine Industry
  • Gaining experience in an international team, operating on different European markets
  • Package of benefits including private health care, life insurance
  • Long-term, stable employment
Dokumenty aplikacyjne kandydatów do pracy nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez rok od jej zakończenia dla potrzeb kolejnych rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prosimy o przesyłanie CV i innych dokumentów z oświadczeniem zawierającym zgodę na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji o następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach w związku z rekrutacją na stanowisko Customer Care Specialist / Project Management Support przez spółkę Tornos Technologies Poland sp. z o.o. oraz spółki z grupy Tornos, jak również dla potrzeb kolejnych rekrutacji prowadzonych w ciągu roku od dnia zamknięcia rekrutacji na stanowisko, w związku z którym przesłane zostają dokumenty.
Informujemy, że dokumenty bez udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych nie podlegają rozpoznaniu.
 

Podobne oferty

  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Lublin
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    7 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the DACH teams to deliver the best solutions available on the...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   dolnośląskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami....
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   dolnośląskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez kontakt mailowy, chat i połączenia telefoniczne; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
  • Specjalista ds. Wina

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Bielany Wrocławskie, ul. Tyniecka 3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalna obsługa klienta. Budowanie dobrych relacji z klientami. Doradztwo w zakresie asortymentu win. Zachowanie ciągłości sprzedaży i właściwej ekspozycji.