Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista ds. Obsługi Czatu z j. bułgarskim

    Unique People sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior
    1 dni
    Twoje zadania: Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów na czacie w j.bułgarskim, Wsparcie Klienta na każdym etapie zakupu, Przyjmowanie i procesowanie zwrotów oraz reklamacji, Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z Językiem Niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie I zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista ds. obsługi klienta i wsparcia sprzedaży wew. z językiem angielskim

    ManpowerGroup   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Obsługa klientów według standardów firmy; Dodawanie wszystkich informacji do systemu; Dbanie o wizerunek firmy poprzez budowanie relacji oraz współpracę z klientami; Dbanie o terminową i rzetelną realizację zadań; Wsparcie działu handlowego w realizacji zadań; Wymagania: Mile...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista ds. obsługi klientów

    PKO Bank Polski   Wrocław, Ks. Piotra Skargi 1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zapewniasz kompleksową obsługę klientów,realizujesz wyznaczone zadania,podejmujesz czynności w zakresie wdrażania i stosowania najwyższych standardów obsługi klientów,współpracujesz z innymi jednostkami banku.To stanowisko może być Twoje, jeśli:posiadasz...
  • Specjalista ds. Wynajmu

    SIXT Rent a Car   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska Profesjonalna obsługa Klienta/wynajem samochodów zgodnie z wymogami licencji i standardami obsługi, realizacja rezerwacji i aktywne pozyskiwanie klientów “walk-in”, dbałość i stosowanie właściwych cen i cenników oraz innych opłat; Wypełnianie umów najmu,...
  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    9 dni
    Praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Zatrzymywanie klientów w usłudze subskrypcyjnej; Pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów rezerwujących loty Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
  • Specjalista ds. Wsparcia Exportu

    Security Expert Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW Wspieranie i Utrzymywanie współpracy z klientami z Europy (z szczególnym uwzględnieniem Niemiec i Holandii ) Wsparcie przy komunikacji z nowymi klientami, przygotowywanie ofert i cenników, nadzór nad współpracą oraz oczekiwaniami co do realizacji dostaw. Utrzymywanie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Specjalista ds. Obsługi Klienta Dolnośląskie
Customer Care Specialist / Project Management Support

Customer Care Specialist / Project Management Support

Tornos Technologies Poland Sp. z o.o
dolnośląskie, Kąty Wrocławskie
praca stacjonarna
1463 dni temu

Tornos, a global supplier of Swiss-type and Bar Milling manufacturing equipment, including the tooling, services, spare parts, wear parts, consumables and automation solutions that support these systems. Markets served by Tornos include: Aerospace, automotive, medical, tool and die manufacturing. Tornos is an international company focused on the future. We are always looking for talented people who support growing the business and whose capabilities can be enhanced. Today Tornos has more than 700 employees around the world. Just over half of our employees are based in Moutier, Switzerland, the other half of our employees being located in our production centers in Asia (China and Taiwan) and in our seven subsidiaries (United States, Europe and Asia).

 

Tornos Poland in Kąty Wrocławskie is looking for a:

Customer Care Specialist / Project Management Support
 
Position Summary
  • This Customer Care Specialist (CCS in short hereinafter) is a job positioned in newly setup Shared Service Organization. In principle you would be responsible for managing customer requests for Tornos machinery installed at customer facilities throughout local and EMEIA market. This position serves as the key customer representative and the initial point of contact for the incoming telephone and email inquiries at Tornos and it is pure service customer role with some elements of technical knowledge (an asset only)
 Main Responsibilities
  • Provide World Class Customer Support by ensuring customers’ needs are met quickly and efficiently by providing general customer request management
  • New Parts Orders/Quotes/Information requests
  • New Field Service Intervention Requests
  • Take full ownership for all customer requests
  • Cooperate efficiently with Service Factory / Shared Service organization

 

Key tasks

 

Customer Care Specialist:

  • Answer customer calls or emails and create / register cases for each inquiry in a customer care system and validate and update customer information
  • Follow-up system cases and take active ownership for high quality and timely solution delivery
  • Ensure transferred calls are met with an appropriate and available Tornos employee
  • Invite customers to call back if they are not totally satisfied
  • Follow all assignments through to their completion: parts, field service, technical service or other and measures customer satisfaction
  • Escalate and monitor unresolved concerns to next level
  • For parts orders – enter orders or prepare quotation and provide delivery status
  • For field service – enter service projects for field service technician assignments and dispatch field service technicians based on skills

Project Management Support

  • Provide administrative support for ongoing projects using agreed project methodology
  • Creating and maintaining projects documentations and general templates, including action logs, project deliverables, schedules, risk training and more
  • Control and manage project change
  • Support project managers with stream reporting

Administrative Support:

  • Act as administrative support for the organization transformation
  • Creating and maintaining documentation
  • Support in facility management
Critical Skills and Personal Attributes

 

Technical:

  • Project management basics
  • Computer literacy
  • Excellent work organization
  • English in writing and speaking

Soft skills & abilities:

  • Customer Service focus
  • Excellent communication étiquette both verbal and written
  • Able to establish and manage relationship with customers
  • Flexibility and Adaptability
  • Details - orientation
Education and Experience

 

Education:

  • master degree of administration / economics / technical / or relevant

Experience:

  • customer service care previous work experience
  • project management proven experience as support or PMO (an asset)
  • shared service organization work experience will be an asset
  • graduates are also welcome
We offer:
  • Interesting and challenging work in the dynamic environment of the Machine Industry
  • Gaining experience in an international team, operating on different European markets
  • Package of benefits including private health care, life insurance
  • Long-term, stable employment
Dokumenty aplikacyjne kandydatów do pracy nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez rok od jej zakończenia dla potrzeb kolejnych rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prosimy o przesyłanie CV i innych dokumentów z oświadczeniem zawierającym zgodę na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji o następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach w związku z rekrutacją na stanowisko Customer Care Specialist / Project Management Support przez spółkę Tornos Technologies Poland sp. z o.o. oraz spółki z grupy Tornos, jak również dla potrzeb kolejnych rekrutacji prowadzonych w ciągu roku od dnia zamknięcia rekrutacji na stanowisko, w związku z którym przesłane zostają dokumenty.
Informujemy, że dokumenty bez udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych nie podlegają rozpoznaniu.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista ds. Obsługi Czatu z j. bułgarskim

    Unique People sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior
    1 dni
    Twoje zadania: Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów na czacie w j.bułgarskim, Wsparcie Klienta na każdym etapie zakupu, Przyjmowanie i procesowanie zwrotów oraz reklamacji, Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z Językiem Niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie I zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista ds. obsługi klienta i wsparcia sprzedaży wew. z językiem angielskim

    ManpowerGroup   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Obsługa klientów według standardów firmy; Dodawanie wszystkich informacji do systemu; Dbanie o wizerunek firmy poprzez budowanie relacji oraz współpracę z klientami; Dbanie o terminową i rzetelną realizację zadań; Wsparcie działu handlowego w realizacji zadań; Wymagania: Mile...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista ds. obsługi klientów

    PKO Bank Polski   Wrocław, Ks. Piotra Skargi 1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zapewniasz kompleksową obsługę klientów,realizujesz wyznaczone zadania,podejmujesz czynności w zakresie wdrażania i stosowania najwyższych standardów obsługi klientów,współpracujesz z innymi jednostkami banku.To stanowisko może być Twoje, jeśli:posiadasz...
  • Specjalista ds. Wynajmu

    SIXT Rent a Car   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska Profesjonalna obsługa Klienta/wynajem samochodów zgodnie z wymogami licencji i standardami obsługi, realizacja rezerwacji i aktywne pozyskiwanie klientów “walk-in”, dbałość i stosowanie właściwych cen i cenników oraz innych opłat; Wypełnianie umów najmu,...
  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    9 dni
    Praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Zatrzymywanie klientów w usłudze subskrypcyjnej; Pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów rezerwujących loty Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
  • Specjalista ds. Wsparcia Exportu

    Security Expert Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW Wspieranie i Utrzymywanie współpracy z klientami z Europy (z szczególnym uwzględnieniem Niemiec i Holandii ) Wsparcie przy komunikacji z nowymi klientami, przygotowywanie ofert i cenników, nadzór nad współpracą oraz oczekiwaniami co do realizacji dostaw. Utrzymywanie...