Najnowsze oferty pracy

  • Customer Supporter with English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   28,80 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Rozwiązywanie problemów pasażerów, bo wierzymy, że każdy zasługuje na szczęśliwe zakończenie ;) Udzielanie niezbędnych informacji z taką łatwością jakbyś prowadził własny podcast! Obsługa przychodzących połączeń, emaili i czatów; Pomaganie w sytuacjach kryzysowych z...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   28,80 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Rozwiązywanie problemów klientów oraz udzielanie informacji w trybie interaktywnym (telefon, e-mail, czat). Wspieranie klientów w sytuacjach kryzysowych, zachowując profesjonalizm i pozytywne nastawienie.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    15 godz.
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    21 godz.
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Szczecin    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Pomoc klientom przez telefon, e-mail, czat i media społecznościowe, Analiza potrzeb klientów i budowanie relacji, Podnoszenie jakości obsługi i satysfakcji klientów.
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Care Specialist, English and French

Avid
Szczecin
praca stacjonarna
1837 dni temu
About Avid:

Avid delivers the most open and efficient media platform, connecting content creation with collaboration, asset protection, distribution, and consumption. Avid’s preeminent customer community uses Avid’s comprehensive tools and workflow solutions to create, distribute and monetize the most watched, loved and listened to media in the world—from prestigious and award-winning feature films to popular television shows, news programs and televised sporting events, and celebrated music recordings and live concerts. With the most flexible deployment and pricing options, Avid’s industry-leading solutions include Media Composer®, Pro Tools®, Avid NEXIS®, MediaCentral®, iNEWS®, AirSpeed®, Sibelius®, Avid VENUE™, Avid FastServe®, Maestro™, and PlayMaker™.

 

Our digital audio and video solutions continue to revolutionize the art of creative storytelling, and have earned us hundreds of awards, including two Oscar® statuettes, a Grammy®, and 16 Emmys®.  For more information about Avid solutions and services, visit www.avid.com, connect with Avid on Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, LinkedIn, or subscribe to Avid Blogs.

 

Part of a globally distributed team for end-users to receive expert support and maintenance for the user’s desktop computing, printing and telecommunications environment. Activities include installing, diagnosing, repairing, maintaining, and upgrading all PC hardware, software, and peripheral equipment to ensure optimal workstation performance. The person will also troubleshoot problem areas (in person, by telephone, by remote desktop or via e-mail) in a timely and accurate fashion while adhering to established SLAs, and provide end-user assistance when and where required. Finally, this person will be required to participate as a single or team contributor on projects assigned by management.

Customer Care Specialist, English and French
Miejsce pracy: Szczecin
About the Role
  • Providing support to our customers from all around the world in the areas of: licensing, products registration (predominantly for Avid audio products), account administration and online store.
  • Dealing with customers across all audio market segments, from creative enthusiast to professional broadcast.
  • Managing support cases through web-based submissions and via phone for emergency level issues.
You may be the right candidate if you:
  • Are fluent in English and very good in French, Spanish or German.
  • Have experience in customer care.
  • Are comfortable interacting with customers everyday via phone and e-mail.
  • Are willing to cooperate not only with your local team but also with colleagues from all around the world.
  • Are a keen problem solver, with a can-do attitude.
  • Have an ability to stay focused and to systematically boil down complex issues in order to identify the underlying cause; are detail oriented.
  • Are willing to learn constantly, seek and give advice, share knowledge with others.
  • Are not afraid of making mistakes but careful to not repeat them.
  • Are a self-starter who is comfortable with taking the initiative.
  • Are searching for solutions actively and taking ownership of tasks.
  • Have good time management skills (you will not be taking hundreds of calls a day but you will make sure that calls and web cases are responded in a timely manner).
  • Are the kind of person who is always up for the challenge but are aware that you don’t always have to know the right answer.
  • Are willing to learn about Avid products and new technologies in audio, music, film and broadcast industry, increase your soft-skills every day, become a customer care star.

 

Requirements:
  • Experience and passion for high-standard customer care.
  • Fluent in English and very good (at least B2+) in a second language: French, Spanish or German (written and oral).
  • Solid fundamental computer skills.
  • Willingness to learn every day and take ownership of self development.
  • Ability to work in a team
What we offer:
  • We are a high-standard customer care team that focuses on delighting our customers and innovating the way we help them every day. We provide support for our own products.
  • You will be joining an amazing, international team of talented, friendly and helpful people, who are passionate about their jobs, inspiring one another and who will be helping you grow every day.
  • You will be working for a highly dynamic and innovative media industry.
  • We have a great working atmosphere, yet we are constantly striving to build an even stronger culture of trust and collaboration.
  • We will give you on-the-job training and guidance needed to onboard effectively.
  • You will be learning new skills and broaden your expertise; we will help you to develop and to embrace possibilities to grow within the company.
  • We care for work-life balance of our employees.
  • We have private health insurance, we care for your sports activities, there is coffee and tea in every kitchen, we provide you with fresh fruit twice a week (among some other perks that make our daily life at work sweeter); free parking space, no dress code.
  • Comfortable office space, with quiet and peaceful surroundings.
  • Fixed salary and variable annual bonus.
  • Working hours: 8-16 / 9-17, Monday to Friday.

Want to know even more about working for Avid? Visit: www.avid.com/careers

 

 

Podobne oferty

  • Customer Supporter with English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   28,80 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Rozwiązywanie problemów pasażerów, bo wierzymy, że każdy zasługuje na szczęśliwe zakończenie ;) Udzielanie niezbędnych informacji z taką łatwością jakbyś prowadził własny podcast! Obsługa przychodzących połączeń, emaili i czatów; Pomaganie w sytuacjach kryzysowych z...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   28,80 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Rozwiązywanie problemów klientów oraz udzielanie informacji w trybie interaktywnym (telefon, e-mail, czat). Wspieranie klientów w sytuacjach kryzysowych, zachowując profesjonalizm i pozytywne nastawienie.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    15 godz.
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    21 godz.
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Szczecin    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Pomoc klientom przez telefon, e-mail, czat i media społecznościowe, Analiza potrzeb klientów i budowanie relacji, Podnoszenie jakości obsługi i satysfakcji klientów.