Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Przetwarzanie informacji na temat stanu zdrowia i wyników badań pacjentów; Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy. Ta praca jest dla Ciebie jeśli: Biegle...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta, którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office. Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia...
  • Specjalista ds. obsługi klienta 

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (połączenia przychodzące) Informowanie o postępie realizacji umów; Utrzymywanie wysokich standardów obsługi; Budowanie trwałych, profesjonalnych relacji z klientami;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta przez czat, e-mail oraz telefon; Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych; Przestrzeganie procedur firmy oraz utrzymanie wysokich standardów jakości obsługi;
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Klient portalu Praca.pl   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zarządzanie wsparciem administracyjnym dla polis ubezpieczeniowych, Koordynacja, walidacja i weryfikacja danych, Bezpośredni kontakt z zespołami duńskimi w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań rynkowych, Przygotowanie dokumentów odnowieniowych i wykonanie obliczeń, Tworzenie raportów...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta i Ofert Handlowych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych; Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem; Tworzenie wizualizacji z logo klienta; Budowanie i weryfikacja baz danych; Współpraca z innymi działami firmy;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Specjalista ds. Obsługi Klienta Mazowieckie
Customer care representative with Polish

Customer care representative with Polish

Foundever
mazowieckie
specjalista junior / mid
pełny etat
praca zdalna
rekrutacja online
382 dni temu
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.  

 

For one of our campaigns, we are looking for passionate and customer oriented Customer care specialist with Polish.

Customer care representative with Polish
The role:
  • processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems;
  • carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed;
  • understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;
  • advising and informing customers regarding clients' products and services;
  • navigating multiple systems simultaneously in order to update e-records promptly and accurately;
  • proactively provide support and assistance to colleagues and work together as a team.

The candidate:

  • has excellent command of Polish language (at least level C1);
  • has good command of English language (at least level B2);
  • experience in a contact center or customer facing role is beneficial;
  • can adapt quickly to changes in products, process and technology;
  • has proven track record of excellent attendance and time-keeping;
  • has good computer literacy.
We offer:
  • competitive remuneration scheme;
  • full-time employment;
  • social package including: additional healthcare insurance, gift vouchers, sport card discounts;
  • to participate in company initiatives – charity activities, team buildings, sports events, internal competitions;
  • work at home opportunities;
  • flexible working schedule: Monday - Friday 16:00 - 08:00 EET, Saturday - Sunday 24/7 support; 
  • entitlement to company internal training and development accordingly global standards;
  • friendly and accessible office location.

We are looking forward to receiving your application!

 

By applying for our vacancies, it is considered that you give your explicit consent your personal data to be processed, used and kept for the purposes of the recruitment at Foundever.

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicant's agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.
 

Poznaj

Foundever

Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Przetwarzanie informacji na temat stanu zdrowia i wyników badań pacjentów; Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy. Ta praca jest dla Ciebie jeśli: Biegle...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta, którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office. Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia...
  • Specjalista ds. obsługi klienta 

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (połączenia przychodzące) Informowanie o postępie realizacji umów; Utrzymywanie wysokich standardów obsługi; Budowanie trwałych, profesjonalnych relacji z klientami;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta przez czat, e-mail oraz telefon; Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych; Przestrzeganie procedur firmy oraz utrzymanie wysokich standardów jakości obsługi;
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Klient portalu Praca.pl   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zarządzanie wsparciem administracyjnym dla polis ubezpieczeniowych, Koordynacja, walidacja i weryfikacja danych, Bezpośredni kontakt z zespołami duńskimi w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań rynkowych, Przygotowanie dokumentów odnowieniowych i wykonanie obliczeń, Tworzenie raportów...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta i Ofert Handlowych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych; Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem; Tworzenie wizualizacji z logo klienta; Budowanie i weryfikacja baz danych; Współpraca z innymi działami firmy;