Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta, którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office. Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami, Realizacja obsługi posprzedażowej, Dostarczanie wsparcia technicznego, Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu, Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów, Promowanie pozytywnego wizerunku...
  • Konsultant telefoniczny

    Klient portalu Praca.pl   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Komunikacja telefoniczna z klientami, Obsługa posprzedażowa, Wsparcie techniczne, Współpraca z innymi działami firmy, Zarządzanie bazą danych klientów, Podnoszenie pozytywnego wizerunku firmy, Profesjonalne działanie w odpowiedzi na potrzeby klientów.
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zarządzanie wsparciem administracyjnym dla polis ubezpieczeniowych, Koordynacja, walidacja i weryfikacja danych, Bezpośredni kontakt z zespołami duńskimi w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań rynkowych, Przygotowanie dokumentów odnowieniowych i wykonanie obliczeń, Tworzenie raportów...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami; Realizacja obsługi posprzedażowej; Dostarczanie wsparcia technicznego; Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu; Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów; Promowanie pozytywnego...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Procesowanie zamówień na produkty w systemie. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów z sektora medycznego. Wystawianie autoryzacji zwrotów. Wprowadzanie reklamacji do bazy danych. Rozwiązywanie zapytań odnośnie produktów/usług. Wyszukiwanie zamówień do rozwiązania problemów....
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów w zakresie wsparcia technicznego sprzętu do pomiaru glukozy, Rozwiązywanie problemów technicznych i udzielanie informacji, Dbałość o wysoką jakość obsługi i satysfakcję klienta, Realizacja wyznaczonych wskaźników jakościowych.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubuskie Specjalista ds. Obsługi Klienta Lubuskie
Customer care representative with Polish

Customer care representative with Polish

Foundever
lubuskie
specjalista junior / mid
pełny etat
praca zdalna
rekrutacja online
382 dni temu
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.  

 

For one of our campaigns, we are looking for passionate and customer oriented Customer care specialist with Polish.

Customer care representative with Polish
The role:
  • processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems;
  • carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed;
  • understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;
  • advising and informing customers regarding clients' products and services;
  • navigating multiple systems simultaneously in order to update e-records promptly and accurately;
  • proactively provide support and assistance to colleagues and work together as a team.

The candidate:

  • has excellent command of Polish language (at least level C1);
  • has good command of English language (at least level B2);
  • experience in a contact center or customer facing role is beneficial;
  • can adapt quickly to changes in products, process and technology;
  • has proven track record of excellent attendance and time-keeping;
  • has good computer literacy.
We offer:
  • competitive remuneration scheme;
  • full-time employment;
  • social package including: additional healthcare insurance, gift vouchers, sport card discounts;
  • to participate in company initiatives – charity activities, team buildings, sports events, internal competitions;
  • work at home opportunities;
  • flexible working schedule: Monday - Friday 16:00 - 08:00 EET, Saturday - Sunday 24/7 support; 
  • entitlement to company internal training and development accordingly global standards;
  • friendly and accessible office location.

We are looking forward to receiving your application!

 

By applying for our vacancies, it is considered that you give your explicit consent your personal data to be processed, used and kept for the purposes of the recruitment at Foundever.

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicant's agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.
 

Poznaj

Foundever

Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta, którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office. Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami, Realizacja obsługi posprzedażowej, Dostarczanie wsparcia technicznego, Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu, Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów, Promowanie pozytywnego wizerunku...
  • Konsultant telefoniczny

    Klient portalu Praca.pl   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Komunikacja telefoniczna z klientami, Obsługa posprzedażowa, Wsparcie techniczne, Współpraca z innymi działami firmy, Zarządzanie bazą danych klientów, Podnoszenie pozytywnego wizerunku firmy, Profesjonalne działanie w odpowiedzi na potrzeby klientów.
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zarządzanie wsparciem administracyjnym dla polis ubezpieczeniowych, Koordynacja, walidacja i weryfikacja danych, Bezpośredni kontakt z zespołami duńskimi w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań rynkowych, Przygotowanie dokumentów odnowieniowych i wykonanie obliczeń, Tworzenie raportów...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami; Realizacja obsługi posprzedażowej; Dostarczanie wsparcia technicznego; Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu; Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów; Promowanie pozytywnego...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Procesowanie zamówień na produkty w systemie. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów z sektora medycznego. Wystawianie autoryzacji zwrotów. Wprowadzanie reklamacji do bazy danych. Rozwiązywanie zapytań odnośnie produktów/usług. Wyszukiwanie zamówień do rozwiązania problemów....
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów w zakresie wsparcia technicznego sprzętu do pomiaru glukozy, Rozwiązywanie problemów technicznych i udzielanie informacji, Dbałość o wysoką jakość obsługi i satysfakcję klienta, Realizacja wyznaczonych wskaźników jakościowych.