HigoSense – jesteśmy firmą telemedyczną wprowadzającą na międzynarodowy rynek innowacyjną usługę opartą o urządzenie Higo. Zespół Higo tworzą osoby ceniące i rozumiejące autonomię, inicjatywę i tworzenie projektu od podstaw.
Aktualnie poszukujemy do naszego zespołu osoby, która w całości będzie odpowiedzialna za stworzenie i pełną obsługę customer service dla klienta polskiego i międzynarodowego w roli:
Customer Care Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Kogo szukamy
Razem tworzymy zaangażowany zespół pasjonatów nowych technologii. Dołącz do Higo jeśli:
- Posiadasz doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu obsługą klienta w branży Customer Care.
- Możesz pochwalić się licznymi sukcesami w obszarach standardów i systemów obsługi klienta oraz optymalizacji procesów.
- Posiadasz doświadczenie w budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientem, partnerami biznesowymi.
- Obsługujesz narzędzia zarządzania reklamacjami, miernikowania, pozyskiwania danych.
- Doskonale komunikujesz się w języku angielskim (poziom min. B2).
- Posiadasz umiejętność zarządzania procesami, bardzo dobre zdolności organizacyjne, analityczne oraz planistyczne, umiejętność podejmowania ważnych decyzji.
- Jesteś otwarty na nowe wyzwania, współpracę w twórczym i start-upowym środowisku oraz chcesz współtworzyć innowacyjne i potrzebne rozwiązania technologiczne.
Twoja przyszła rola
Poznaj zadania, jakie mamy dla Ciebie!
- Stworzenie i kontrolowanie systemu obsługi klienta polskiego i międzynarodowego.
- Przygotowywanie i przeprowadzanie onbordingów klienta w Systemie Higo.
- Obsługa zdarzeń suportowych.
- Monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów oraz oznaczanie ryzyka związanego z jakością.
- Identyfikacja możliwości poprawy poziomu usług i rozwój relacji z klientami (zbieranie danych, wyciąganie wniosków, wprowadzanie zmian).
- Aktywne wykrywanie ewentualnych braków w procesie i oferowanie rozwiązań.
- Dbanie o rozwiązywanie problemów w odpowiednim czasie i odpowiedniej jakości.
- Współpraca z partnerami biznesowymi w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania produktu.
- Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów.
- Sporządzanie okresowych raportów i zestawień.
Co oferujemy
W zamian za Twoje zaangażowanie zyskujesz:
- elastyczny czas pracy
- możliwość pracy zdalnej
- prywatna opieka medyczna
- karta multisport
- dogodna lokalizacja: ścisłe centrum Warszawy
- brak dress code’u
- strefa relaksu
- gaming room
- kawa / herbata