HigoSense - firma telemedyczna wprowadzająca na międzynarodowy rynek innowacyjną usługę opartą o urządzenie Higo. Poszukujemy do naszego zespołu osoby w całości odpowiedzialnej za customer service dla klienta polskiego i międzynarodowego.
Idealny kandydat to przede wszystkim: odpowiedzialny wizjoner i inicjator nastawiony na cel, który potrafi wdrażać w życie swoje idee.
Aktualnie poszukujemy:
Customer Care Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Co będziesz robić:
- Tworzyć i kontrolować system obsługi klienta polskiego i międzynarodowego (kontakt również w języku angielskim);
- Przygotowywać i przeprowadzać onbording klienta w Systemie Higo;
- Obsługiwać zdarzenia supportowe;
- Zbierać dane, wyciągać wnioski, wprowadzać zmiany;
- Aktywnie wykrywać ewentualne braki w procesie i oferować rozwiązania;
- Dbać o rozwiązywanie problemów w odpowiednim czasie i odpowiedniej jakości;
- Przeprowadzać analizy trendów jakości i oznaczać ryzyko związane z jakością;
- Współpracować z innymi osobami w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania produktu;
- Nadzorować prawidłowy obieg dokumentów;
- Sporządzać okresowe raporty i zestawienia.
Czego oczekujemy od Ciebie?
- Doświadczenia w tworzeniu i zarządzaniu obsługą klienta w branży Contact/Call Centre lub BOK, projekty, które dały sukces;
- Doświadczenia w budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientem
- Wysokich zdolności analitycznych oraz myślenia strategicznego, obejmujących pracę na dużej ilości wskaźników;
- Umiejętności komunikacyjnych i pracy zespołowej;
- Znajomości narzędzi zarządzania reklamacjami, miernikowania, pozyskiwania danych;
- Doskonałych umiejętności komunikacyjnych w języku angielskim (czytanie i pisanie - poziom C1);
- Bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności ustalania priorytetów, oraz samodzielności i zdecydowania w działaniu;
- Pozytywnego nastawienia do ludzi, entuzjazmu i zapału do pracy;
Oferujemy:
- Pracę w komfortowym biurze w centrum Warszawy;
- Pełen dostęp do firmowych benefitów – pakietu Medicover i/lub karty Multisport;
- Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji dbającej o dobrą atmosferę pracy;
- Koncentracji na Twoich mocnych stronach i ciągłym sprzężeniu zwrotnym umożliwiającym szybki rozwój zawodowy;
- Możliwość badania nastrojów i oczekiwań klientów;
- Rozwój kompetencji zawodowych. Ty decydujesz jak to będzie zorganizowane!
Poznaj Nas bliżej: https://www.higosense.com/