doświadczenie? Chcesz pracować w zgranym zespole?
Jeżeli chociaż na jedno z tych pytań odpowiedziałaś/łeś „TAK”, to zapraszamy Cię do Nas!
Złóż swoją aplikację na stanowisko:
- identyfikowanie potrzeb i oczekiwań klientów
- dbanie o dobre relacje z Klientem (infolinia / wsparcie Klientów)
- rozwijać się dzięki szkoleniom oraz (jeśli chcesz) dodatkowym odpowiedzialnościom
- doradzać swoim Klientom.
- wyróżniasz się dynamizmem w działaniu, otwartością i łatwością w nawiązywaniu kontaktów
- chcesz rozwijać swoje kompetencje i jesteś otwarty/a na pracę
- lubisz pracę z Klientem
- jesteś osobą odpowiedzialną i posiadasz status studenta
- cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy
- chcesz zdobyć doświadczenie
- znasz dobrze język angielski
- umowę zlecenie już od pierwszego dnia szkolenia
- płatne szkolenie wdrożeniowe
- elastyczny grafik pracy
- pakiet benefitów
- konkursy motywacyjne
- szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia
- wyjścia integracyjne
- dogodną lokalizację w Warszawie
- wyjątkową atmosferę pracy
Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu?
Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś! A jeśli znasz kogoś, kto sprawdziłby się na tym stanowisku, przekaż link dalej :)
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.