Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem norweskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Wsparcie klientów przez telefon, email, chat. Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom platformy streamingowej, rozwiązywanie problemów technicznych. Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń. Zarządzanie zadaniami administracyjnymi, w tym wykonywanie połączeń...
  • Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkowników aplikacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Wsparcie i kontakt z użytkownikami aplikacji wewnętrznych (obsługa systemu zgłoszeń) Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analiza oraz tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych systemach; Udział w projekcie rozwoju hurtowni danych i...
  • Doradca klienta z językiem norweskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email. Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych. Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa zadań administracyjnych, w tym wykonywanie...
  • Pracownik I-wszej linii wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów – przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych. Monitorowanie i raportowanie działań serwisowych – od zgłoszenia po jego rozwiązanie. Współpraca z zespołem serwisowym oraz innymi działami i partnerami...
  • Konsultant Techniczny z Językiem Francuskim

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie techniczne dla klientów przez różne kanały komunikacji. Diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Utrzymywanie standardów jakości obsługi oraz współpraca z zespołem w celu identyfikacji trudnych przypadków.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem czeskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zarządzanie zgłoszeniami klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile oraz czaty. Identfikacja problemów technicznych oraz ich rozwiązywanie. Przygotowywanie raportów dotyczących wyzwań technicznych. Obsługa klientów w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
  • Specjalista ds. obsługi technicznej z językiem holenderskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zapewnianie wsparcia technicznego dla klientów, w tym diagnoza i rozwiązanie problemów. Utrzymywanie wysokiej jakości standardów obsługi. Współpraca z zespołami wsparcia w celu identyfikacji i rozwiązywania zaawansowanych problemów technicznych.
  • Technical Supporter with French - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
  • Technical Supporter with Dutch - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik Helpdesk Warszawa
Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider

Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider

Concentrix
Warszawa
10 000 zł brutto/mies.
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
12 dni temu

Ogłoszenie numer: 9593290, from 2025-03-31

Do you like movies, series and music? Join our Customer Service Team and help other users enjoy their favourite productions without connection interruptions or subscription problems.

If so, we have the perfect offer for you!

Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider

Location: Warszawa

 

Job description

  • Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable!
  • Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans.
  • Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently.
  • Empathy and professionalism: we handle and resolve customer complaints with a smile and understanding.
  • Call handling: we assist B2B and B2C customers as the first line of support.
  • Administrative task management: we handle outbound calls and collect feedback on the platform

Requirements

  • Ability to work in the team with passion to technology and great sense of humor.
  • Proactivity is creativity is our second name!
  • Service-oriented thinking: focus on the customer experience – they come first!
  • Language Ninja: fluent in Norwegian (C1) and English (min. B2).
  • Master of  administration and technology: you have administrative and technical knowledge.
  • Listening is an art: great communication and listening skills.
Nice to have:
  • Experience with CRM systems, for example: Salesforce, HubSpot, Zoho, SAP or others.

We offer

  • International environment: working with us you will meet people from all over the world!
  • Developing skills and potential: do you have talent? Great! We will help you use it. Or maybe you don’t know what you’re good at yet? Relax – together we will find it.
  • Team building events: because who said that work is just work? Sometimes it’s worth taking a break from the screen and integrating with the Team.
  • Team Leader support at every stage of cooperation: we won’t leave you alone in difficult situations. Your TL is also a guide.
  • Modern office in Warsaw: comfortable position, good coffee and friendly atmosphere. What to want more?
  • Private medical care: health is important and we take care of it.
  • Contract of employment or civil contract – the choice is yours!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

Concentrix

We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem norweskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Wsparcie klientów przez telefon, email, chat. Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom platformy streamingowej, rozwiązywanie problemów technicznych. Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń. Zarządzanie zadaniami administracyjnymi, w tym wykonywanie połączeń...
  • Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkowników aplikacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Wsparcie i kontakt z użytkownikami aplikacji wewnętrznych (obsługa systemu zgłoszeń) Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analiza oraz tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych systemach; Udział w projekcie rozwoju hurtowni danych i...
  • Doradca klienta z językiem norweskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email. Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych. Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa zadań administracyjnych, w tym wykonywanie...
  • Pracownik I-wszej linii wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów – przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych. Monitorowanie i raportowanie działań serwisowych – od zgłoszenia po jego rozwiązanie. Współpraca z zespołem serwisowym oraz innymi działami i partnerami...
  • Konsultant Techniczny z Językiem Francuskim

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie techniczne dla klientów przez różne kanały komunikacji. Diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Utrzymywanie standardów jakości obsługi oraz współpraca z zespołem w celu identyfikacji trudnych przypadków.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem czeskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zarządzanie zgłoszeniami klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile oraz czaty. Identfikacja problemów technicznych oraz ich rozwiązywanie. Przygotowywanie raportów dotyczących wyzwań technicznych. Obsługa klientów w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
  • Specjalista ds. obsługi technicznej z językiem holenderskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zapewnianie wsparcia technicznego dla klientów, w tym diagnoza i rozwiązanie problemów. Utrzymywanie wysokiej jakości standardów obsługi. Współpraca z zespołami wsparcia w celu identyfikacji i rozwiązywania zaawansowanych problemów technicznych.
  • Technical Supporter with French - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
  • Technical Supporter with Dutch - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379