CRM Manager w Zespole Classic Business
Miejsce pracy:Warszawa
Miejsce pracy: mazowieckie
JEŚLI CHCESZ:
- Współtworzyć i realizować strategię działań marketingowych w mediach tradycyjnych i elektronicznych w ramach multipartnerskiego Programu Bonusowego PAYBACK poprzez:
- planowanie, opracowywanie koncepcji i wdrażanie regularnej bezpośredniej komunikacji marketingowej z klientami
- koordynowanie projektów i harmonogramów oraz wszystkich kontaktów wewnątrz i na zewnątrz firmy w środowisku międzynarodowym
- tworzenie briefów dla agencji
- utrzymywanie wysokich standardów projektów kreatywnych oraz ich zgodności z zasadami Corporate Identity
- Korektę końcową materiałów zapewniającą poprawną komunikację
- kontrolę kosztów i budżetów
- monitoring i analizę kluczowych wskaźników efektywności kampanii oraz optymalizowanie działań
- raportowanie wyników przeprowadzonych kampanii i rekomendację działań marketingowo-sprzedażowych w oparciu o przeprowadzone analizy danych
- Budować i rozwijać strategie CRM w zakresie akwizycji, aktywizacji, retencji i odzyskiwania klientów
- Współpracować z największymi Partnerami Programu PAYBACK oraz innymi działami wewnątrz firmy
- Identyfikować potencjalne obszary współpracy cross i multipartnerskiej oraz odpowiadać za ich wdrażanie
CZEGO OD CIEBIE WYMAGAMY:
- Co najmniej 2- letniego doświadczenia i pasji w obszarze marketingu ze specjalizacją w zakresie zarządzania relacjami z klientami i/lub marketingu bezpośredniego
- Praktycznej znajomości narzędzi komunikacji marketingowej
- Rozwiniętych zdolności analitycznych wraz z umiejętnością wyciągania wniosków
- Umiejętności zarządzania projektami
- Zaangażowania, entuzjazmu i elastyczności
- Umiejętności pracy zespołowej, budowania relacji i realizacji wspólnych celów
- Bardzo dobrej znajomość języka angielskiego
- Wykształcenia wyższego, idealnie w obszarze marketingu
CO MOŻEMY TOBIE ZAOFEROWAĆ:
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji
- Pracę z najnowszymi technologiami w grupie doświadczonych profesjonalistów
- Przyjazną i swobodną atmosferę w pracy
- Aktywny udział w bieżących projektach
- Korzystną lokalizację w ścisłym centrum Warszawy oraz dobrą kawę
Loyalty Partner Polska, spółka należąca do koncernu American Express jest twórcą i operatorem największego multipartnerskiego Programu Bonusowego PAYBACK. Jako lider rynkowy, posiadamy wiedzę ekspercką w obszarze handlu detalicznego, marketingu, sprzedaży, dystrybucji oraz CRM. Naszym klientom dostarczamy kompleksowe oraz innowacyjne usługi z zakresu Customer Management.
PAYBACK to największy multipartnerski Program Bonusowy. Codzienne współpracujemy
z ponad 600 firmami partnerskim oraz ponad 150 sklepami internetowymi.