Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Dyrektor Handlowy ds. rozwiązań monitoringu i bezpieczeństwa

    Orange Polska   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B
    3 dni
    Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie współpracy z istniejącymi; Prezentowanie naszego innowacyjnego produktu – video monitoringu z analityką AI – oraz dopasowywanie go do potrzeb klientów; Negocjowanie warunków umów i finalizowanie transakcji; Budowanie długofalowych...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
  • Konsultant ds. wdrożeń

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    7 dni
    Zadania: Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, Prowadzenie prezentacji systemu, Tworzenie wytycznych dla developerów i współpraca z zespołem...
  • Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej; Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie...
  • Dyrektor - Specjalista ds. Handlowych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B
    10 dni
    Pozyskiwanie klientów i rozwijanie współpracy. Prezentacja monitoringu wideo z analityką AI. Negocjacje, finalizacja umów, analiza rynku.
  • Konsultant ds. Wdrożeń IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    11 dni
    Przygotowywanie analiz przedwdrożeniowych i dokumentowania wymagań klienta. Opracowywanie dokumentacji oraz konfiguracja systemów. Prezentowanie systemów klientom oraz prowadzenie szkoleń. Nadzór nad testami akceptacyjnymi i wsparcie klienta w czasie wdrożenia. Współpraca z zespołem deweloperów.
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
Zobacz więcej ofert pracy

CRM Consultant

Warszawa
praca stacjonarna
1435 dni temu

PwC is a powerful network of over 250.000 people across 158 countries. All committed to deliver quality in Assurance, Tax, Advisory & Technology services. Match your curiosity with continuous opportunities to learn, grow and make an impact. Join PwC and be a game changer.

CRM Consultant
Warszawa

The role:

  • Building a picture of current customers’ situation related to business challenges, areas for optimization and identifying areas where use of digital technologies adds value and changes the way businesses are shaping their relationships with their customers.
  • Defining solution proposals for customers’ problems and growth opportunities. This includes effective use of the company methods and frameworks, industry standards or collaboration network inside and outside of the company.
  • Playing an active role in the project team in definition of the optimized business processes, structured requirements analysis, providing input for project scope or product backlog, prioritizing the requirements, helping customers to define MVP and product roadmaps.
  • Working independently with the client (conducting workshops with the client, running demos, presenting of implemented solutions to customers).
  • Delivering fit-gap analysis for the solution requirements with reference to standard capabilities of the market leading CRM platforms.
  • Providing guidance to the customers on how to get the best value from the proposed solution, with focus on Marketing, Sales and Support processes.
  • Taking part in the pre-sales process by creating Proof of Concept solutions and presenting them to the prospective clients.
  • Providing constructive and meaningful feedback.
  • Proactively sharing knowledge as well as introducing new people to the team and teaching others.

 Qualifications:

  • 3+ years of experience in IT as a CRM consultant, using leading CRM platforms: Salesforce, Microsoft Dynamics CRM or other relevant CRM solutions. 
  • 3+ years of experience in delivering commercial CRM projects.
  • Confidence to inspire and guide people towards a common goal for everyone’s benefit.
  • Ability to perform and document the results of business and system analysis (e.g. in form of users stories, processes, diagrams).
  • Very good communication and presentation skills.
  • Good understanding of agile and waterfall project management and software development approaches.
  • Open-minded, seeking for innovative solutions.
  • Creative approach for solving common challenges across projects.
  • Self-Starter Attitude.
  • Capable to manage communication in a team, moderate discussions, draw constructive conclusions, resolve conflicts.
  • Fluent English.

Nice to have:

  • A self-motivated digital solutions enthusiast who thrives in a fast-paced environment.
  • Proven track record of working with leadership teams to implement complex business requirements within Salesforce and third party applications.
  • Knowledge of UML and BPMN.
  • Knowledge of SQL.
  • Experience in working in Agile projects.
  • Strategic thinking and tactical project planning/management skills.
  • Experience in consulting company.

We offer:

  • Opportunity to broaden your professional experience.
  • Work in a team providing services to reputable international clients.
  • Possibility to work on projects abroad.
  • Great atmosphere and a comfortable working environment.

Send your application today!

In case you have any additional questions, contact us: pl_ITrecruitment@pwc.com.

 

Poznaj

PwC

Dlaczego warto?

PwC Polska jest częścią globalnej sieci firm świadczących usługi audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego oraz technologicznego. Naszym celem jest pomaganie klientom w osiąganiu ich celów poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań i specjalistycznej wiedzy branżowej. Stawiając na innowacyjność i współpracę, umożliwiamy naszym pracownikom wywieranie znaczącego wpływu i wprowadzanie pozytywnych zmian w świecie biznesu. W PwC oferujemy dynamiczne i integracyjne środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu. Zapewniamy szkolenia i zasoby wspierające rozwój kariery naszych pracowników, umożliwiając im budowanie z nami udanej i satysfakcjonującej kariery.
Dołącz do nas w PwC i uwolnij swój potencjał na świetlaną przyszłość w świecie profesjonalnych usług.

Proces rekrutacji - Studenci i absolwenci

Krok Aplikacja online Aplikacja online
Krok Game-Based Assessment Game-Based Assessment
Krok Weryfikacja języka w formie video Weryfikacja języka w formie video
Krok Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna

Proces rekrutacji - Profesjonaliści

Krok Aplikacja online Aplikacja online
Krok Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna
Krok Spotkanie rekrutacyjne Spotkanie rekrutacyjne

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Dyrektor Handlowy ds. rozwiązań monitoringu i bezpieczeństwa

    Orange Polska   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B
    3 dni
    Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie współpracy z istniejącymi; Prezentowanie naszego innowacyjnego produktu – video monitoringu z analityką AI – oraz dopasowywanie go do potrzeb klientów; Negocjowanie warunków umów i finalizowanie transakcji; Budowanie długofalowych...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
  • Konsultant ds. wdrożeń

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    7 dni
    Zadania: Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, Prowadzenie prezentacji systemu, Tworzenie wytycznych dla developerów i współpraca z zespołem...
  • Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej; Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie...
  • Dyrektor - Specjalista ds. Handlowych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B
    10 dni
    Pozyskiwanie klientów i rozwijanie współpracy. Prezentacja monitoringu wideo z analityką AI. Negocjacje, finalizacja umów, analiza rynku.
  • Konsultant ds. Wdrożeń IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    11 dni
    Przygotowywanie analiz przedwdrożeniowych i dokumentowania wymagań klienta. Opracowywanie dokumentacji oraz konfiguracja systemów. Prezentowanie systemów klientom oraz prowadzenie szkoleń. Nadzór nad testami akceptacyjnymi i wsparcie klienta w czasie wdrożenia. Współpraca z zespołem deweloperów.
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...